Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Piotr Tokarski, Ceramika Paradyż: Rosnące formaty są naszą odpowiedzią na aktualne światowe trendy

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 10 sty 2017 09:45
Piotr Tokarski, Ceramika Paradyż: Rosnące formaty są naszą odpowiedzią na aktualne światowe trendy
Piotr Tokarski, wiceprezes ds. handlu w Grupie Paradyż

Ceramika Paradyż inwestuje 120 mln zł w budowę fabryki wielkoformatowych płytek ceramicznych, która powstanie na terenie  Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Piotr Tokarski, wiceprezes ds. handlu w Grupie Paradyż mówi m.in. ile metrów kwadratowych płytek rocznie będzie powstawać w nowym zakładzie i na jakie rynki trafią.

REKLAMA

- Zgodnie z informacjami otrzymanymi od Państwa, w 2017 roku zostanie uruchomiony proces inwestycyjny związany z budową nowego zakładu produkcyjnego Grupy Paradyż, którego podstawowym profilem produkcji będą wielkoformatowe slaby ceramiczne. Ile mkw płytek rocznie będzie w nim produkowane?

Docelowo produkcja w nowym zakładzie przekroczy 4 mln m2/rok.
 
- Na jakie rynki będą trafiać te produkty?
 
Kolekcje produkowane w nowym zakładzie będą sprzedawane na wszystkich obsługiwanych przez nas rynkach. Sprzedaż obejmie zarówno nowe rynki, które rozwijamy, jak również te, które w najbliższym czasie planujemy wdrożyć. Aktualnie obsługujemy 50 rynków na wszystkich kontynentach.
 
- Jak Grupa Paradyż ocenia chłonność polskiego rynku jeżeli chodzi o formaty tego typu?
 
Ewolucja gabarytowa formatów jest wynikiem dynamicznego rozwoju technologicznego w produkcji gresowych płytek ceramicznych. Taką tendencję w branży ceramicznej można zaobserwować od pewnego czasu, m.in. na największych imprezach branżowych, na których obecna jest Grupa Paradyż. Rosnące formaty w ofercie są naszą odpowiedzią na aktualne światowe trendy, za którymi polski rynek również chce podążać, dostrzegając w coraz większych formatach m.in nowe możliwości aranżacyjne, jakie daje efekt gładkiej tafli na ścianie czy podłodze.
 
- Jakie są oczekiwania firmy związane z wprowadzeniem nowego asortymentu?
 
Oferta produktowa Grupy Paradyż ma przede wszystkim zaspokajać potrzeby konsumenta. Mamy świadomość, że te stale się zmieniają, zarówno w obszarze użytkowym, jak i estetycznym. Nowy asortyment jest naszą odpowiedzią na te zmiany, wyjściem do klienta z propozycją produktu najwyższej jakości, wpisującego się w najnowsze trendy wzornicze. Jednym z nich jest właśnie coraz większy format płytek. Grupa Paradyż od lat kładzie duży nacisk na inwestycje w nowe technologie i rozwiązania, które pozwalają oferować klientom wyjątkowe produkty. Nie inaczej jest w tym przypadku.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA