Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Piotr Tokarski, Ceramika Paradyż: Rosnące formaty są naszą odpowiedzią na aktualne światowe trendy

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 10 sty 2017 09:45
Piotr Tokarski, Ceramika Paradyż: Rosnące formaty są naszą odpowiedzią na aktualne światowe trendy
Piotr Tokarski, wiceprezes ds. handlu w Grupie Paradyż

Ceramika Paradyż inwestuje 120 mln zł w budowę fabryki wielkoformatowych płytek ceramicznych, która powstanie na terenie  Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Piotr Tokarski, wiceprezes ds. handlu w Grupie Paradyż mówi m.in. ile metrów kwadratowych płytek rocznie będzie powstawać w nowym zakładzie i na jakie rynki trafią.

REKLAMA

- Zgodnie z informacjami otrzymanymi od Państwa, w 2017 roku zostanie uruchomiony proces inwestycyjny związany z budową nowego zakładu produkcyjnego Grupy Paradyż, którego podstawowym profilem produkcji będą wielkoformatowe slaby ceramiczne. Ile mkw płytek rocznie będzie w nim produkowane?

Docelowo produkcja w nowym zakładzie przekroczy 4 mln m2/rok.
 
- Na jakie rynki będą trafiać te produkty?
 
Kolekcje produkowane w nowym zakładzie będą sprzedawane na wszystkich obsługiwanych przez nas rynkach. Sprzedaż obejmie zarówno nowe rynki, które rozwijamy, jak również te, które w najbliższym czasie planujemy wdrożyć. Aktualnie obsługujemy 50 rynków na wszystkich kontynentach.
 
- Jak Grupa Paradyż ocenia chłonność polskiego rynku jeżeli chodzi o formaty tego typu?
 
Ewolucja gabarytowa formatów jest wynikiem dynamicznego rozwoju technologicznego w produkcji gresowych płytek ceramicznych. Taką tendencję w branży ceramicznej można zaobserwować od pewnego czasu, m.in. na największych imprezach branżowych, na których obecna jest Grupa Paradyż. Rosnące formaty w ofercie są naszą odpowiedzią na aktualne światowe trendy, za którymi polski rynek również chce podążać, dostrzegając w coraz większych formatach m.in nowe możliwości aranżacyjne, jakie daje efekt gładkiej tafli na ścianie czy podłodze.
 
- Jakie są oczekiwania firmy związane z wprowadzeniem nowego asortymentu?
 
Oferta produktowa Grupy Paradyż ma przede wszystkim zaspokajać potrzeby konsumenta. Mamy świadomość, że te stale się zmieniają, zarówno w obszarze użytkowym, jak i estetycznym. Nowy asortyment jest naszą odpowiedzią na te zmiany, wyjściem do klienta z propozycją produktu najwyższej jakości, wpisującego się w najnowsze trendy wzornicze. Jednym z nich jest właśnie coraz większy format płytek. Grupa Paradyż od lat kładzie duży nacisk na inwestycje w nowe technologie i rozwiązania, które pozwalają oferować klientom wyjątkowe produkty. Nie inaczej jest w tym przypadku.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA