Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Piotr Witkowski, Grupa Armatura: Zależy nam na rozdzielności marek, nie planujemy wspólnej oferty

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 05 maj 2015 08:42
Piotr Witkowski, Grupa Armatura: Zależy nam na rozdzielności marek, nie planujemy wspólnej oferty
Piotr Witkowski, wiceprezes zarządu Grupy Armatura

O planach Grupy Armatura po przejęciu Aquaformu oraz o najważniejszych kanałach dystrybucji jej produktów mówi Piotr Witkowski, wiceprezes zarządu Grupy.

REKLAMA

- Jakie są Państwa najbliższe najważniejsze działania na naszym krajowym rynku?

W tej chwili chcielibyśmy jak najszybciej skonsolidować ofertę Grupy, uzupełnić wszystkie luki jakie dostrzegamy w różnych jej obszarach – tak by klienci mogli otrzymać kompleksową obsługę i kompleksowy pakiet produktów.

- Czy planują już może Państwo nowości produktowe pod wspólnym szyldem z marką Aquaform? Kiedy mogą pojawić się pierwsze takie wdrożenia?

Zależy nam na rozdzielności marek więc nie planujemy wspólnej oferty. Ale analizujemy portfolio Aquaformu i mogę powiedzieć, że meble są takim tematem, nad którym się bardzo zastanawiamy.

- Państwa najważniejszym kanałem dystrybucji w Polsce jest ...

Tradycyjny kanał hurtowy. I nasza strategia jest ukierunkowana przede wszystkim na ten kanał, ponieważ upatrujemy mimo wszystko dużą siłę. Jest w nim też łatwiej panować nad strategią cenową. Na polskim rynku mamy tendencję do ogromnej walki cenowej, która burzy wszystkie relacje.

- A internet?

Internet jest na pewno źródłem informacji, z którego wszyscy korzystamy. Ale my największy nacisk kładziemy na ekspozycje i prezentowanie produktów. Choć Internet jest nieunikniony i należy go raczej umiejętnie wykorzystywać, niż z nim walczyć. Naszą obecność w sieci chcemy zaznaczyć przygotowując informacyjne pakiety internetowe o naszych produktach. Mam nadzieję, że będą one bardzo dobrą odpowiedzią na sklepy internetowe, które są bezwzględne w walce cenowej.

- Na naszym krajowym rynku istotnym kanałem dystrybucji produktów wyposażenia łazienek są również architekci wnętrz. Czy może planują Państwo wzmacniać z nimi współpracę?

Tak – są dla nas bardzo ważni. Przygotowaliśmy dla nich nową serię rysunków 3D, mamy coraz więcej wizualizacji. Mam nadzieję, że nasza współpraca z architektami i projektantami instalacji będzie się zacieśniała.

- Dziękuję za rozmowę.

Rozmawiała Anna Raducha-Romanowicz.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA