Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Podsumowanie 2016: Andrzej Ramel, Grupa Tubądzin

  • Autor: Rynek Łazienek
  • 31 sty 2017 09:29
Podsumowanie 2016: Andrzej Ramel, Grupa Tubądzin
Andrzej Ramel, członek zarządu Grupy Tubądzin

Rynek płytek ceramicznych w Polsce, podążając za światowymi trendami, będzie rozwijał się w kierunku coraz większych formatów - mówi Andrzej Ramel, członek zarządu Grupy Tubądzin podsumowując rok 2016 i prognozując zjawiska rynkowe w najbliższych miesiącach.

REKLAMA

Koniunktura na rynku płytek w 2016 roku była stabilna, utrzymywała się na podobnym poziomie jak w roku poprzedzającym. Dało się natomiast odczuć zmniejszenie udziału polskich producentów na rzecz produktów importowanych, szczególnie z Hiszpanii i Włoch.

Zaobserwowaliśmy wzrost udziału sprzedaży płytek z segmentu premium, co świadczy o tym, że klienci poszukiwali dopracowanych wzorniczo i dobrych jakościowo produktów.
Nasza oferta dobrze wpisuje się w powyższe trendy. Zaobserwowaliśmy wzmożony popyt na nasze produkty, co pozytywnie przełożyło się na wyniki sprzedażowe. Odnotowaliśmy kilkunastoprocentowy wzrost.

Miniony rok był również dla nas czasem inwestycji. W lutym rozpoczęliśmy budowę nowej fabryki w Sieradzu - pierwszego tak innowacyjnego zakładu produkcyjnego zarówno w Polsce, jak i w tej części Europy. Było to dla nas ogromne wyzwanie, zwłaszcza, że narzuciliśmy sobie bardzo intensywne tempo prac. W ciągu dziewięciu miesięcy udało nam się wybudować, zainstalować maszyny i z sukcesem uruchomić produkcję.

W Sieradzu produkujemy płytki wielkoformatowe z wykorzystaniem technologii Continua+. Umożliwia ona wytwarzanie płyt w szerokim zakresie wymiarów (do 120 x 240 cm), o wielu możliwościach wykończenia powierzchni oraz rodzajów zdobienia, zarówno na powierzchni jak i przez cały przekrój płytki.

W 2017 roku popyt na płytki w skali globalnej powinien utrzymać się na stałym poziomie.
Nie przewidujemy znaczących wzrostów. Preferencje nabywców będą przesuwały się
w kierunku płytek o wysokiej jakości technicznej jak i wzorniczej i to właśnie w tym segmencie branża powinna odnotować wzrosty. Nowe kolekcje i produkty będą musiały być dobrze przemyślane i należycie zaprojektowane.

Rynek płytek ceramicznych w Polsce, podążając za światowymi trendami, będzie rozwijał się w kierunku coraz większych formatów. Chcąc sprostać oczekiwaniom naszych odbiorców w tym roku będziemy koncentrować się na wdrożeniu linii produktowych z naszej nowej fabryki w Sieradzu. Mówię tu o płytkach wielkoformatowych marki Monolith, które można stosować zarówno na ściany, podłogi jak i elewacje.

Planujemy także premierę kolekcji płytek zaprojektowanych przez Dorotę Koziara.
Mam także nadzieję, że zaskoczymy rynek kolejnymi propozycjami od Macieja Zienia. Zależy nam na tym, by dostarczać naszym klientom produkty najwyższej jakości, o doskonałych parametrach technicznych i ciekawym, różnorodnym designie. W pozostałych obszarach nasze założenia nie odbiegają od dotychczasowych i będą przewidywalne dla naszych partnerów.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA