Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Podsumowanie 2016: Krzysztof Socha, Ravak

  • Autor: Ryneklazienek.pl, ARR
  • 13 lut 2017 08:47
Podsumowanie 2016: Krzysztof Socha, Ravak
Krzysztof Socha, prezes firmy Ravak Polska

Ravak na rynku polskim zwiększył sprzedaż o kilkanaście procent w stosunku do roku poprzedniego - mówi Krzysztof Socha, prezes firmy Ravak Polska. W 2016 roku firma skupiła się m.in. na rozwoju ekspozycji w tzw. Strefach Ravak.

REKLAMA

W zeszłym roku widoczne było delikatne odbicie w branży wyposażenia łazienek co było zapewne efektem wcześniej rozpoczętych inwestycji i finiszowaniem w roku 2016. Z naszych informacji wynika, że większość firm działających na tym rynku osiągnęła wzrosty przychodów ze sprzedaży.

Również firma Ravak na rynku polskim zwiększyła sprzedaż o kilkanaście procent w stosunku do roku poprzedniego. Nasze portfolio produktowe sukcesywnie rośnie udział w sprzedaży nowych grup asortymentowych, jak armatura i meble produktów, z których marka Ravak nie była znana. Początkowo baterie czy meble były dla nas asortymentem uzupełniającym koncepty łazienkowe. Dzisiaj jest to dla nas bardzo ważny segment rynku, w który podobnie jak w wanny czy kabiny, inwestujemy szukając innowacji i interesującego wzornictwa. W ten sposób marka Ravak zgodnie ze swoją strategią oferuje kompleksowe rozwiązania łazienkowe.

Widocznym trendem na rynku jest odchodzenie producentów od specjalizacji. Dzisiaj czołowe marki starają się oferować kompletną ofertę wyposażenia łazienek. Marka Ravak już od kilku lat promuje sprzedaż wyposażenia łazienek poprzez spójne wyglądem i praktycznością koncepty łazienkowe. Stale rozwijamy ten segment rozbudowując nasze kolekcje o kolejne elementy i proponując nowe koncepty będące całościowymi rozwiązaniami łazienkowymi.

Kolejną widoczną już od kilku lat zmianą w podejmowaniu decyzji zakupowych Polaków, jest rosnąca siła Internetu. Wielu producentów zdecydowanie zwiększyło wsparcie marketingowe kierując się w stronę działań w internecie mających na celu wzrost świadomości i rozpoznawalności marki.

Nie bez znaczenia pozostają sieci marketów budowlanych kreujące nowe trendy i style w asortymentach, gdzie nie zawsze dostrzegany jest aspekt jakościowy a jednoznacznie króluje cena.

Zdecydowanie zmienia się rola salonu z profesjonalną ekspozycją i wysoką jakością obsługi – salony dążą do wyszukania wyjątkowej oferty, która nie występuje we wspomnianych dwóch kanałach dystrybucji. Dobrze zaplanowana wystawa produktów inspiruje klientów pokazując rozwiązania i możliwości aranżacyjne wykorzystujące oryginalność oferty, co pomaga wpłynąć na decyzję zakupową klienta.

Co do naszych aktywności, w roku 2016 zdecydowanie celem było dalsze umacnianie pozycji na rynku tradycyjnym, tworzenie nowych zmienionych ekspozycji, szczególnie w obszarze rozwoju ekskluzywnych ekspozycji - Stref Ravak w autoryzowanych i partnerskich salonach. W obecnej sytuacji rynkowej taka „partnerska współpraca” jest dla salonów atrakcyjną propozycją wobec dużej konkurencji w postaci sklepów internetowych i sieci marketów.

W kolejnym roku chcielibyśmy ugruntować naszą pozycję na rynku polskim i prognozujemy kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Nasze główne aktywności w tym roku to działania zmierzające do dalszego wsparcia autoryzowanych salonów sprzedaży oraz większej aktywności na rynku inwestycyjnym. W dalszym ciągu będziemy aktywnie działać na polu budowania świadomości marki Ravak - zarówno online, jak i na rynku tradycyjnym.
W naszej ocenie zagrożeniem dla branży może być niestety niejasna sytuacja polityczno-gospodarcza oraz zmiany na rynku pracy.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA