Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Podsumowanie 2016: Maciej Radwański, Besco

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 07 lut 2017 09:34
Podsumowanie 2016: Maciej Radwański, Besco
Maciej Radwański, Sales & Marketing Executive w Besco

Z perspektywy marki Besco rok 2016 był bardzo pracowity. Wiązał się m.in. z wdrożeniem nowych technologii produkcji, rozwojem portfolio produktowego, podnoszeniem świadomości marki wśród Klientów. O działaniach i najbliższych planach firmy mówi Maciej Radwański, Sales & Marketing Executive w Besco.

REKLAMA

- Jaki był miniony rok dla marki Besco?

Bez wątpienia rok 2016 był dla nas bardzo intensywny, pod wieloma względami niezwykle wymagający, ale i pełen znaczących sukcesów. Osiągnięcia te były mniej lub bardziej widoczne „na zewnątrz”, ale wszystkie razem przyczyniły się do coraz większej świadomości marki Besco wśród Klientów, stabilnego wzrostu udziału naszej firmy w segmencie produktów wyposażenia łazienek oraz do uzyskania w 2016 r. rekordowych wzrostów sprzedaży produktów na poziomie blisko 50%. Na tak rewelacyjne wyniki złożyło się wiele czynników.

Z jednej strony mieliśmy do czynienia z utrzymującymi się, wysokimi kursami walut, które znacząco podnoszą koszty importu z dalekiego wschodu i powodują, że polskie produkty są coraz bardziej atrakcyjne, również cenowo, dla Klientów krajowych i zagranicznych. Nie ukrywam, że w ubiegłym roku zauważyliśmy, jak duży wpływ na naszą branżę miała ta sytuacja. Otrzymywaliśmy zapytania ofertowe praktycznie z całej Europy, niezależnie od kanału dystrybucji, były to największe sieci handlowe, znane grupy zakupowe, hurtownie branżowe oraz salony łazienek i mniejsze bądź większe sklepy internetowe. Pozwoliło nam to na nawiązanie kilku, bardzo interesujących i perspektywicznych relacji biznesowych, które z pewnością będą procentowały również w przyszłości.

Bardzo duże znaczenie dla rozwoju naszej firmy ma także nasz asortyment. Zawsze podkreślaliśmy to, że Klienci i ich potrzeby byli i będą dla nas najważniejsi, a to doskonale wpisuje się w nieustannie panujący trend indywidualizacji, czy personalizacji, także produktów łazienkowych. Fakt, że ciągle pracujemy nad tym, by nasza oferta była kompleksowa, że skupiamy się nie tylko na wzorach wanien, brodzików czy kabin prysznicowych, ale również na technologiach produkcji, jakości stosowanych w produkcji materiałów oraz optymalizacji procesów produkcyjnych, logistycznych oraz obsługi przed- i posprzedażowej, powoduje, że jako firma cieszymy się coraz większym zaufaniem zarówno wśród naszych Partnerów biznesowych, jak i finalnych użytkowników naszych produktów.

- Intensywnie rozbudowują Państwo swoją ofertę. Czy mógłby Pan więc powiedzieć, o jakie najważniejsze elementy poszerzyło się ostatnio Państwa portfolio?

Pod względem nowości rok 2016 był dla nas bardzo owocny. Udało nam się z sukcesem wdrożyć nową technologię produkcji Besco Mineral DuraBe, która spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem zarówno wśród naszych Partnerów, jak i Klientów ostatecznych. Niemalże nieograniczone możliwości plastyczne, jakie daje nam ten materiał, pozwoliły na stworzenie unikalnych, nowoczesnych, bardzo praktycznych i trwałych produktów, czego potwierdzeniem jest przyznanie kilku prestiżowych nagród branżowych właśnie produktom Mineral DuraBe, w tym najważniejszej dla nas Nagrody Konsumentów w konkursie „Łazienka – Wybór Roku 2016” oraz tytułu Dobry Design 2017 dla wanny wolnostojącej Goya a także wyróżnienia dla brodzika Nox również w konkursie „Łazienka – Wybór Roku 2016”.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA