Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Podsumowanie roku 2015: Aneta Dziedzina, Grupa Armatura

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 07 marz 2016 08:59
Podsumowanie roku 2015: Aneta Dziedzina, Grupa Armatura
Aneta Dziedzina, szef marketingu Grupy Armatura

Aneta Dziedzina, szef marketingu Grupy Armatura mówi o tym, jaki był dla firmy rok 2015. Wśród najważniejszych działań Grupy wymienia zacieśnienie współpracy z rynkiem instalacyjnym.

REKLAMA

2015 rok upłynął Grupie Armatura pod znakiem przygotowań do ekspansji na nowe obszary rynku. Na krótko przed końcem 2014 roku zrealizowaliśmy jedną z największych inwestycji ostatnich lat w branży sanitarnej. Konsekwentnie realizując strategię zwiększenia kompleksowości oferty produktowej, podjęliśmy decyzję o nabyciu większościowego pakietu udziałów w firmie Aquaform, produkującej kabiny prysznicowe i parawany nawannowe, wanny i brodziki oraz kolekcje mebli.

Proces przejęcia jest działaniem wieloetapowym, wymagającym dużego nakładu pracy, m.in. w zakresie dostosowywania struktur, systemów informatycznych czy standardów zarządzania. Mamy nadzieję, że po tak intensywnych 12 miesiącach, zagospodarowanie nowych obszarów rynku będzie wiązało się dla Grupy Armatura ze sporymi sukcesami.

W ubiegłym roku kontynuowaliśmy także umacnianie naszej pozycji w dotychczasowych segmentach działalności. Analizując rynkowe trendy i preferencje konsumentów, postanowiliśmy rozszerzyć naszą ofertę baterii łazienkowych i kuchennych o cztery nowe kolekcje. Charakteryzujące się ponadczasowym wzornictwem linie Leonit, Mohit, Seelit i Sofit, wzbogaciły grupę Basic Class, wyróżniającą się uniwersalnym charakterem, trwałością działania oraz przystępną ceną.

W myśl prognozowanego w ubiegłym roku wzrostu zainteresowania wysoce intuicyjnymi i funkcjonalnymi rozwiązaniami, uzupełniliśmy popularną kolekcję TOPAZ z segmentu Premium Class o nowy model umywalkowy z wyciąganym natryskiem. Tego typu propozycje będą w naszej opinii jednym z głównych trendów nadchodzących sezonów. Wiąże się to przede wszystkim ze zmianą powszechnego postrzegania roli łazienki w domowej przestrzeni. Coraz częściej nie tylko odgrywa rolę pomieszczenia, w którym dbamy o higienę, ale także pełni funkcję wysoce ergonomicznego wnętrza o charakterze domowego SPA.

Zmiany preferencji konsumentów widoczne są także w zakresie podejmowania decyzji zakupowych. Tak jak dawniej kierowano się głównie ceną i trwałością wyposażenia, dziś nasi klienci zwracają uwagę także na spójność estetyczną, dodatkowe funkcjonalności ułatwiające utrzymanie wysokiego poziomu higieny wnętrza czy względy środowiskowe. Wyjście naprzeciw tak dynamicznie zmieniającym się potrzebom konsumentów będzie jednym z poważniejszych wyzwań branży sanitarnej następnych lat.

Przełom 2015 i 2016 okazał się również owocny w zakresie współpracy z rynkiem instalacyjnym. Z dumą możemy ogłosić rozpoczęcie projektu edukacyjno-szkoleniowego „Akademia Instalatora”, stanowiącego odpowiedź na wzrastającą potrzebę propagowania „dobrych praktyk” w zakresie montażu zróżnicowanego wyposażenia.

Decydując się na poszerzanie oferty produktowej, obejmującej dziś zarówno szeroki asortyment armatury łazienkowej i kuchennej, jak i grzejniki, armaturę wodną i gazową oraz ceramikę i meble, wzięliśmy na siebie odpowiedzialność wyposażania współpracujących z nami specjalistów w praktyczną wiedzę, dotyczącą specyfiki naszego asortymentu. „Akademia Instalatora” została więc opracowana we współpracy z naszymi ekspertami jako cykl szkoleń, obejmujący tematycznie wszystkie segmenty działalności Grupy Armatura.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA