Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Podsumowanie roku 2015: Elżbieta Pękala, Duravit Polska

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 07 marz 2016 09:26
Podsumowanie roku 2015:  Elżbieta Pękala, Duravit Polska
Elżbieta Pękala, dyrektor zarządzający i członek zarządu w firmie Duravit

Elżbieta Pękala, dyrektor zarządzający i członek zarządu w firmie Duravit Polska mówi o najważniejszych ubiegłorocznych premierach produktowych tej marki, podkreśla znaczenie innowacyjności i designu.

REKLAMA


Polska i branża sanitarna w Polsce w ubiegłym roku była w okresie dobrej koniunktury, szczególnie porównując z poprzednimi 2 latami. Duravit mógł umocnić swoją pozycję, w czym udział swój miało wiele ekscytujących nowości, które błyszczały w roku targów ISH. Zdążyły też już przekonać naszych klientów.

Nowoczesne łazienki są dziś szczególnie ukierunkowane na wymagania i potrzeby klientów. Tu najważniejsze są komfort i indywidualność, jak również chęć oryginalności oraz samorealizacja. W przyszłości indywidualizacja wyposażenia będzie jeszcze bardziej przybierać na znaczeniu. Aspekty estetyczne wynikające z połączenia formy i koloru, nadają łazience od rana zmysłowej osobowości.

Dlatego koncentrujemy się na produktach innowacyjnych, z wyczuwalną wartością dodaną i najwyższym standardem jakości, na designie i technologii. Wraz z rozwojem nowych materiałów jak na przykład DuraSolidA i Q Duravit uzupełnia nowoczesny design łazienki o produkty z eleganckim, matowym wyglądem i wrażeniem ciepła. Komfort w łazience oznacza również higienę i łatwość utrzymania czystości.

Dzięki DuraCeram, specjalnej masie ceramicznej o szczególnie wysokiej wytrzymałości, marce Duravit udało się wyprodukować umywalki stawiane z cienkim rantem o grubości zaledwie 5mm. Umywalka jest przy tym łatwa w pielęgnacji, stabilna i odporna na uderzenia. Dla naturalnej higieny i szczególnego komfortu jest seria desek myjących SensoWash. Z minimalistycznym designem i zainstalowaną inteligentną techniką komponuje się idealnie nowa wersja SensoWash Slim z różnymi wnętrzami, która wygląda jak klasyczna deska.

Łącznie z serią ME by Strack, P3 Comforts, jak i z serią meblową L Cube z ponad 30 różnymi powierzchniami mamy mocny pakiet uzupełniony o rozwiązania designerskie – takie jak nasza wanna narożna Paiova 5 i brodzik Stonetto. Silną pozycję w segmencie premium umocniliśmy zwłaszcza serią Cape Cod od Philippe Starck – dzięki innowacyjnym materiałom i wielokrotnie nagrodzonemu designowi.

Polscy konsumenci są bardzo wymagający i obserwujemy to zjawisko jako rosnące z roku na rok. Wymagają najlepszego serwisu, markowych i wysokojakościowych produktów, jak i zaawansowanej technologii. Wszystkie te cechy są kluczowe dla marki Duravit, co pozwala nam widzieć pozytywne sygnały na kolejny rok 2016, wierzyć że ponownie osiągniemy wzrost na rynku.

Nasze produkty i serie zostały w 2015 roku wielokrotnie wyróżnione w Polsce przez prasę, specjalistów branżowych oraz Instytut Wzornictwa Przemysłowego („Łazienka - Wybór Roku 2015” dla serii Cape Cod, „Złote Ville” dla sauny INIPI oraz Senso Wash, „Dobry Wzór 2015” dla umywalki Cape Cod, „Dobry Design” dla Sauny INIPI, „Design dla Konesera” dla Cape Cod), co utwierdza nas w naszej strategii i stawianych sobie wymaganiach.

W 2016 będziemy w dalszym ciągu koncentrować się na współpracy z handlem specjalistycznym, projektantami wnętrz i architektami. Chcemy rozwijać się i być bardziej obecni zarówno w łazienkach prywatnych, jak i w projektach publicznych, gdzie oferujemy silny pakiet m.in. dzięki naszym toaletom Rimless, wyróżnionych w testach w kombinacji z nowoczesną glazurą HygieneGlaze (wg. niezależnych testów zabija 99,9% bakterii) i SensoWashSlim, który pasuje do naszych 7 serii wzorniczych.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA