Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Podsumowanie roku 2015: Jacek Różycki, Roca Polska

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 15 marz 2016 08:26
Podsumowanie roku 2015: Jacek Różycki, Roca Polska
Jacek Różycki, dyrektor generalny Roca Polska

Jacek Różycki, dyrektor generalny Roca Polska podkreśla, że firma ta umocniła swą obecność w salonach sprzedaży i na rynku inwestycyjnym. A najważniejszym ostatnim wydarzeniem jest rozbudowa fabryki w Gliwicach.

REKLAMA

Z pewnością po trudnym roku 2014 nastąpiło ożywienie. Wpływ na wzrost sprzedaży miały nowe ekologiczne i higieniczne systemy spłukiwania w miskach w.c. rimless cieszące się rosnącą popularnością. Odnotowujemy także zainteresowanie kategorią produktów „customizowanych”, czyli niestandardowych, pod indywidualne zamówienie inwestora. Są to produkty z konglomeratu, które sprzedajemy w większości na export.

Rośnie znaczenie produktów markowych, klienci zainteresowani remontem łazienki decydują się na znane marki, ponieważ są one gwarantem jakości i funkcjonalności, ale także nowoczesnych rozwiązań ekologicznych i dobrego designu.

Niezmiennie rośnie sprzedaż dobrej jakości funkcjonalnych mebli łazienkowych, wypierających sprzedaż postumentów i półpostumentów.

Roca inwestuje

Nadal inwestujemy też w nasze główne marki Roca i Laufen. Przede wszystkim poprzez dbałość o najwyższą jakość i tworzenie oferty produktów wyposażonych w ekotechnologię. Nie bez znaczenia jest komunikacja marki poprzez udział w prestiżowych wydarzeniach, takich jak Łódź Design Festival, czy współpracę z uczelniami o kierunkach architektonicznych i projektowych. To pozwala na zapoznanie się z marką przyszłych projektantów, ale też na wsparcie i rozwój talentów w tym środowisku.

Sukcesem i bardzo prestiżowym projektem jest realizowana przez nas inwestycja w Nowym Yorku – Leonard Street. To na nią zostały zaprojektowane i wyprodukowane w fabryce Grupy Roca w Gryficach wanny i umywalki z konglomeratu. Umocniliśmy naszą obecność w salonach sprzedaży przez budowanie ekspozycji o wysokim standardzie.

Więcej realizacji na inwestycjach

Dynamicznie zwiększa się ilość obiektów komercyjnych, w których obecne są produkty z grupy Roca. Szeroka oferta i międzynarodowe doświadczenie pozwala nam skonstruować dobrą ofertę poczynając od małego pensjonatu, poprzez specjalistyczne obiekty jak szpitale, toalety publiczne w galeriach handlowych, aż po ekskluzywne hotele.

Najważniejszym ostatnim wydarzeniem jest rozbudowa fabryki w Gliwicach. To wyraz zaufania korporacji Roca i dobrych wyników Roca Polska. Fabryka osiągnie podwojone moce produkcyjne, zwiększą się możliwości eksportu. Docelowo moce osiągną poziom 1,6 mln sztuk rocznie, powierzchnia produkcyjna wzrośnie o 19 500 mkw.

Roca prognozuje 2016 rok

Co do prognoz na rok 2016 – liczymy na rozwój sprzedaży misek w.c. rimless oraz wyposażenia na bazie materiałów konglomeratowych. Nadzieje wiążemy także ze sprzedażą dobrej jakości produktów markowych o wyróżniającym się designie ze średniej półki.

Nie planujemy rewolucji, a raczej stały wzrost w najważniejszych obszarach. Zwiększanie udziału w rynku polskim, ekspansja na rynki zagraniczne, ścisła współpraca z salonami sprzedaży oraz stały wzrost zrealizowanych inwestycji w oparciu o współpracę z architektami to nasze priorytety.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA