Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Podsumowanie roku 2015: Jacek Różycki, Roca Polska

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 15 marz 2016 08:26
Podsumowanie roku 2015: Jacek Różycki, Roca Polska
Jacek Różycki, dyrektor generalny Roca Polska

Jacek Różycki, dyrektor generalny Roca Polska podkreśla, że firma ta umocniła swą obecność w salonach sprzedaży i na rynku inwestycyjnym. A najważniejszym ostatnim wydarzeniem jest rozbudowa fabryki w Gliwicach.

REKLAMA

Z pewnością po trudnym roku 2014 nastąpiło ożywienie. Wpływ na wzrost sprzedaży miały nowe ekologiczne i higieniczne systemy spłukiwania w miskach w.c. rimless cieszące się rosnącą popularnością. Odnotowujemy także zainteresowanie kategorią produktów „customizowanych”, czyli niestandardowych, pod indywidualne zamówienie inwestora. Są to produkty z konglomeratu, które sprzedajemy w większości na export.

Rośnie znaczenie produktów markowych, klienci zainteresowani remontem łazienki decydują się na znane marki, ponieważ są one gwarantem jakości i funkcjonalności, ale także nowoczesnych rozwiązań ekologicznych i dobrego designu.

Niezmiennie rośnie sprzedaż dobrej jakości funkcjonalnych mebli łazienkowych, wypierających sprzedaż postumentów i półpostumentów.

Roca inwestuje

Nadal inwestujemy też w nasze główne marki Roca i Laufen. Przede wszystkim poprzez dbałość o najwyższą jakość i tworzenie oferty produktów wyposażonych w ekotechnologię. Nie bez znaczenia jest komunikacja marki poprzez udział w prestiżowych wydarzeniach, takich jak Łódź Design Festival, czy współpracę z uczelniami o kierunkach architektonicznych i projektowych. To pozwala na zapoznanie się z marką przyszłych projektantów, ale też na wsparcie i rozwój talentów w tym środowisku.

Sukcesem i bardzo prestiżowym projektem jest realizowana przez nas inwestycja w Nowym Yorku – Leonard Street. To na nią zostały zaprojektowane i wyprodukowane w fabryce Grupy Roca w Gryficach wanny i umywalki z konglomeratu. Umocniliśmy naszą obecność w salonach sprzedaży przez budowanie ekspozycji o wysokim standardzie.

Więcej realizacji na inwestycjach

Dynamicznie zwiększa się ilość obiektów komercyjnych, w których obecne są produkty z grupy Roca. Szeroka oferta i międzynarodowe doświadczenie pozwala nam skonstruować dobrą ofertę poczynając od małego pensjonatu, poprzez specjalistyczne obiekty jak szpitale, toalety publiczne w galeriach handlowych, aż po ekskluzywne hotele.

Najważniejszym ostatnim wydarzeniem jest rozbudowa fabryki w Gliwicach. To wyraz zaufania korporacji Roca i dobrych wyników Roca Polska. Fabryka osiągnie podwojone moce produkcyjne, zwiększą się możliwości eksportu. Docelowo moce osiągną poziom 1,6 mln sztuk rocznie, powierzchnia produkcyjna wzrośnie o 19 500 mkw.

Roca prognozuje 2016 rok

Co do prognoz na rok 2016 – liczymy na rozwój sprzedaży misek w.c. rimless oraz wyposażenia na bazie materiałów konglomeratowych. Nadzieje wiążemy także ze sprzedażą dobrej jakości produktów markowych o wyróżniającym się designie ze średniej półki.

Nie planujemy rewolucji, a raczej stały wzrost w najważniejszych obszarach. Zwiększanie udziału w rynku polskim, ekspansja na rynki zagraniczne, ścisła współpraca z salonami sprzedaży oraz stały wzrost zrealizowanych inwestycji w oparciu o współpracę z architektami to nasze priorytety.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA