Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Podsumowanie roku 2015: Michał Szydłowski, Sanplast

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 23 marz 2016 09:03
Podsumowanie roku 2015: Michał Szydłowski, Sanplast
Michał Szydłowski, dyrektor handlowy w firmie Sanplast

Michał Szydłowski, dyrektor handlowy w firmie Sanplast za jej największy ubiegłoroczny sukces uważa udział w targach ISH, który przyniósł wiele cennych kontaktów.

REKLAMA

W naszym odczuciu koniunktura branży utrzymała poziom z roku poprzedniego. Zauważyliśmy większe zainteresowanie klientów innowacjami, dużym powodzeniem w tym roku cieszyły się także wanny. Sporą popularność, szczególnie w zamówieniach dla sektora publicznego, zyskały konstrukcje typu Walk-In. Jeśli chodzi o trendy, przeważał minimalizm.

Klienci oczekiwali przede wszystkim produktów funkcjonalnych, które stanowią absolutną podstawę naszego asortymentu. Poza tym w łazienkach dało się odczuć wyraźny powrót do natury, dzięki modzie na naturalne materiały, takie jak drewno czy kamień. Przeważała spokojna kolorystyka ziemi.

Największym wyzwaniem całej naszej branży jest zawsze spełnianie oczekiwań klientów i to nie ulega zmianom. Co najwyżej, zmieniać się mogą te oczekiwania, ale ubiegły rok nie przyniósł zbyt wielu niespodzianek pod tym względem. Wielką niewiadomą była sytuacja na rynkach wschodnich, które są mocno powiązane z naszym rynkiem.

To, że udało nam się sprostać niemałym wymaganiom konsumentów w tym roku uznajemy za swój główny sukces. Zapracowaliśmy na to dzięki trafnemu dopasowaniu naszej oferty do bieżących trendów technologicznych i wzorniczych.

Udział w targach ISH we Frankfurcie okazał się jednym z naszych największych sukcesów w roku 2015 – nawiązaliśmy mnóstwo cennych kontaktów. Nie spoczęliśmy jednak na laurach i na początku roku wprowadzamy na rynek nowości, nad którymi pracowaliśmy przez cały ubiegły rok, pełny ambitnych, ale i satysfakcjonujących wyzwań.

Spodziewamy się, że rok 2016 będzie rokiem wyzwań, niepewna sytuacja na rynkach wschodnich, kursy walut, sytuacja w starej Europie mogą spowodować stagnację w branży łazienkowej. Co prawda z optymizmem patrzymy na ożywiony rynek deweloperski, ale czy to nie będzie za mało – czas pokaże. Mamy nadzieję, że sytuacja społeczno – ekonomiczna w Europie ulegnie wyciszeniu, co będzie sprzyjało rozwojowi naszej branży.

Spodziewamy się, że głównym zadaniem na rok 2016 będzie utrzymanie zainteresowania klientów, którzy już nam zaufali. Musimy zatem utrzymać wysokie standardy i pozostać w kontakcie z ich potrzebami. Możliwe, że koszty funkcjonowania firmy ulegną zmianie, jako że początek roku przyniósł nam spadek kosztów paliw. Czas pokaże, czy ta tendencja się utrzyma.

Z nowym rokiem nadchodzą nowe wyzwania i podchodzimy do nich pełni energii i optymizmu. Jak zwykle najważniejsi są nasi klienci i ich oczekiwaniom będziemy wychodzić naprzeciw w nadchodzącym roku. Mówiąc ogólnie, przewidujemy rozszerzenie naszej oferty o całkiem nowe grupy produktów oraz nowe modele w ramach popularnych i sprawdzonych serii.. Stawiać będziemy przede wszystkim na jakość, dążąc do uatrakcyjnienia najwyższej klasy produktów.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA