Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Podsumowanie roku 2016: Leszek Jamiołkowski, Miior

  • Autor: Rynek Łazienek
  • 25 sty 2017 10:10
Podsumowanie roku 2016: Leszek Jamiołkowski, Miior
Leszek Jamiołkowski, wspólnik w spółce Miior

Wyróżnienie w konkursie German Design Award i stabilizacja sprzedaży - to wybrane ubiegłoroczne osiągnięcia marki Miior. Mówi o nich Leszek Jamiołkowski, wspólnik w spółce Miior.

REKLAMA

Wydaje się, że koniunktura w 2016 roku była niezła. Nastąpiło dalsze pogłębienie penetracji marek własnych w sieciach DIY, a na rynku sprzedawców niezależnych widoczne były dalsze alianse w grupy. Sprzedaż online się „cywilizuje” i zdobywa nowe obszary klientów i produktów. Niepewne czasy powstrzymują firmy od inwestycji i utrudniają planowanie, ale to zjawisko widoczne jest w każdej branży.

W kolejnych miesiącach roku 2017 tendencje te moim zdaniem będą się pogłębiać.

Natomiast z perspektywy firmy - najtrudniejszym zadaniem,  przed którym stanęliśmy było przetrwanie drugiego roku działalności „bez siniaków”. Największym sukcesem, że udało się nam dotrzeć z naszym unikalnym konceptem do nowych klientów B2B i B2C, zostaliśmy zauważeni przez pracownię Zaha Hadid Architects, a  nasze lustro Inn. otrzymało wyróżnienie w konkursie German Design Award. W roku 2016 wprowadziliśmy wiele drobnych ale istotnych nowinek technicznych usprawniających nasze produkty i ustabilizowaliśmy sprzedaż.

Rok 2017 przyniesie firmie przeprowadzkę do nowych obiektów, nową stronę internetową, a także nowe rozwiązania technologiczne i rynki zbytu.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA