Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Podsumowanie roku 2016: Leszek Jamiołkowski, Miior

  • Autor: Rynek Łazienek
  • 25 sty 2017 10:10
Podsumowanie roku 2016: Leszek Jamiołkowski, Miior
Leszek Jamiołkowski, wspólnik w spółce Miior

Wyróżnienie w konkursie German Design Award i stabilizacja sprzedaży - to wybrane ubiegłoroczne osiągnięcia marki Miior. Mówi o nich Leszek Jamiołkowski, wspólnik w spółce Miior.

REKLAMA

Wydaje się, że koniunktura w 2016 roku była niezła. Nastąpiło dalsze pogłębienie penetracji marek własnych w sieciach DIY, a na rynku sprzedawców niezależnych widoczne były dalsze alianse w grupy. Sprzedaż online się „cywilizuje” i zdobywa nowe obszary klientów i produktów. Niepewne czasy powstrzymują firmy od inwestycji i utrudniają planowanie, ale to zjawisko widoczne jest w każdej branży.

W kolejnych miesiącach roku 2017 tendencje te moim zdaniem będą się pogłębiać.

Natomiast z perspektywy firmy - najtrudniejszym zadaniem,  przed którym stanęliśmy było przetrwanie drugiego roku działalności „bez siniaków”. Największym sukcesem, że udało się nam dotrzeć z naszym unikalnym konceptem do nowych klientów B2B i B2C, zostaliśmy zauważeni przez pracownię Zaha Hadid Architects, a  nasze lustro Inn. otrzymało wyróżnienie w konkursie German Design Award. W roku 2016 wprowadziliśmy wiele drobnych ale istotnych nowinek technicznych usprawniających nasze produkty i ustabilizowaliśmy sprzedaż.

Rok 2017 przyniesie firmie przeprowadzkę do nowych obiektów, nową stronę internetową, a także nowe rozwiązania technologiczne i rynki zbytu.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA