Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Polscy wystawcy o Cersaie 2015: Emil Margasiński, Grupa Paradyż

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 08 gru 2015 22:46
Polscy wystawcy o Cersaie 2015: Emil Margasiński, Grupa Paradyż
Emil Margasiński, wiceprezes zarządu ds. handlu w Grupie Paradyż

Emil Margasiński, wiceprezes zarządu ds. handlu w Grupie Paradyż mówi o tym co Grupa Paradyż pokazywała na tegorocznych targach Cersaie i jakie są aktualne trendy w segmencie płytek ceramicznych.

REKLAMA

Ceramika Paradyż, 15 lat temu, jako pierwsza polska firma została zaproszona przez prestiżowe Włoskie Stowarzyszenie Producentów Płytek Ceramicznych ASSOPIASTRELLE do uczestnictwa w międzynarodowych targach Cersaie, co było na owe czasy ogromnym wyróżnieniem i przywilejem.

Zaczynaliśmy wtedy od skromnej powierzchni wystawienniczej. Obecnie prezentujemy w Bolonii swoje nowości produktowe i premiery na nadchodzący sezon na imponujących, designerskich stoiskach, które projektują nasi doświadczeni architekci. Zawsze byliśmy na polskim rynku pionierem, również w kwestii wdrażania nowatorskich rozwiązań technologicznych i wzorniczych dotyczących oferty produktowej.

Targowe propozycje Paradyża

W tym roku na targach Cersaie zaprezentowaliśmy 56 kolekcji, z czego 31 to nasze premiery produktowe. Tego typu imprezy są dla nas bowiem nie tylko przeglądem najnowszych rozwiązań technologicznych i materiałowych, ale także cenną platformą oceniającą i weryfikującą przygotowane propozycje.

Dominującą kategorią produktową na targach okazały się uniwersalne kolekcje z gresu szkliwionego, dlatego cieszą nas świetne recenzje dla naszej grupy kolekcji rektyfikowanych, szkliwionych płytek gresowych w niespotykanym dotychczas wśród polskich producentów, nowoczesnym formacie 75x75 cm.

Uzupełniliśmy je o pochodne, modularne płytki bazowe, dzięki którym, każda z tych kolekcji jest uniwersalną propozycją ścienno-podłogową, dedykowaną do różnych pomieszczeń, także z przeznaczeniem na zewnątrz. Wpisują się one w aktualne, światowe trendy, które obserwujemy, analizujemy i kreujemy po to, aby być zawsze o krok przed konkurencją.

Oczywiście, możemy znaleźć wspólne cechy w obrębie zarówno wzornictwa, rozmiarów, jak i kolorystyki płytek, jednak warto zwrócić uwagę na drugoplanowe, ale istotne różnice: precyzję detali, jakość wykonania i parametry techniczne.

Płytkowe trendy

Popularne są wciąż wzory odzwierciedlające naturalne drewno we wszystkich jego odmianach, gatunkach i kształtach - od lat mają bogate odzwierciedlenie w portfolio produktowym Ceramiki Paradyż. Trend ten ewoluuje, co można zauważyć na przykładzie naszej premierowej kolekcji Herrera z charakterystyczną strukturą oraz przetarciami, a także w dostępnych od tego roku w sprzedaży Trophy i Almonte.

Liczna grupa wystawców po raz kolejny pokazała produkty inspirowane surowymi materiałami, takimi jak beton, cement czy kamień, które są coraz bardziej popularne na naszym rodzimym rynku. Ten industrialny charakter, w mocno zróżnicowanych propozycjach, świetnie oddają kolekcje: Scratch, Takt, Alkazae, Teakstone i Flash.

Bardzo dobre opinie, szczególnie wśród architektów i projektantów, zebrały także rozbudowane o komplementarne formaty, kolorystyki i elementy uzupełniające kolekcje gresu nieszkliwionego Duroteq, Intero oraz Cadiz.

Produkty Ceramiki Paradyż można było zobaczyć w tym roku na efektownym, spójnie zaprojektowanym stoisku, nawiązującym stylem i formą do nowoczesnej galerii. Zależało nam, aby spełniało ono nie tylko funkcję handlową, ale przede wszystkim podkreślało estetykę i różnorodność naszej oferty, również w zakresie wielkoformatowego szkła z nadrukiem cyfrowym.

Trendy wzornicze, które w tym roku dominowały w Bolonii to z pewnością ukłon w stronę szeroko interpretowanej natury i eco designu. Wyraźnie podkreślano także dążenia w kierunku personalizacji wnętrz, widoczne w kreatywnych zestawieniach zróżnicowanych elementów czy oversizowych obrazach przedrukowanych na ceramice i szkle.

Ekspozycje przyciągały uwagę ciekawymi formami wykorzystującymi m.in. storytelling, oddziałującymi na zmysły i emocje. W dzisiejszych czasach wartość przedmiotu wyznacza nie tylko jego jakość, ale także historia, indywidulany charakter oraz subiektywnie pojmowana estetyka.

Możliwa dzięki nowoczesnym technologiom, modna obecnie personalizacja produktów i usług produkowanych na masową skalę pozwala nam tworzyć wnętrza coraz bardziej indywidulane i wyjątkowe. W ofercie Ceramiki Paradyż mamy obecnie aż 4 000 indeksów produkcyjnych, od mozaiki po klinkier i płytki wielkoformatowe oraz usługi realizowane na indywidulane zamówienie, także w zakresie zadruku cyfrowego i cięcia szkła. Nieustannie pracujemy nad tym, aby marka Paradyż wciąż pozostawała w gronie najlepszych, europejskich producentów płytek ceramicznych.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA