Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Polscy wystawcy o Cersaie 2015: Emil Margasiński, Grupa Paradyż

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 08 gru 2015 22:46
Polscy wystawcy o Cersaie 2015: Emil Margasiński, Grupa Paradyż
Emil Margasiński, wiceprezes zarządu ds. handlu w Grupie Paradyż

Emil Margasiński, wiceprezes zarządu ds. handlu w Grupie Paradyż mówi o tym co Grupa Paradyż pokazywała na tegorocznych targach Cersaie i jakie są aktualne trendy w segmencie płytek ceramicznych.

REKLAMA

Ceramika Paradyż, 15 lat temu, jako pierwsza polska firma została zaproszona przez prestiżowe Włoskie Stowarzyszenie Producentów Płytek Ceramicznych ASSOPIASTRELLE do uczestnictwa w międzynarodowych targach Cersaie, co było na owe czasy ogromnym wyróżnieniem i przywilejem.

Zaczynaliśmy wtedy od skromnej powierzchni wystawienniczej. Obecnie prezentujemy w Bolonii swoje nowości produktowe i premiery na nadchodzący sezon na imponujących, designerskich stoiskach, które projektują nasi doświadczeni architekci. Zawsze byliśmy na polskim rynku pionierem, również w kwestii wdrażania nowatorskich rozwiązań technologicznych i wzorniczych dotyczących oferty produktowej.

Targowe propozycje Paradyża

W tym roku na targach Cersaie zaprezentowaliśmy 56 kolekcji, z czego 31 to nasze premiery produktowe. Tego typu imprezy są dla nas bowiem nie tylko przeglądem najnowszych rozwiązań technologicznych i materiałowych, ale także cenną platformą oceniającą i weryfikującą przygotowane propozycje.

Dominującą kategorią produktową na targach okazały się uniwersalne kolekcje z gresu szkliwionego, dlatego cieszą nas świetne recenzje dla naszej grupy kolekcji rektyfikowanych, szkliwionych płytek gresowych w niespotykanym dotychczas wśród polskich producentów, nowoczesnym formacie 75x75 cm.

Uzupełniliśmy je o pochodne, modularne płytki bazowe, dzięki którym, każda z tych kolekcji jest uniwersalną propozycją ścienno-podłogową, dedykowaną do różnych pomieszczeń, także z przeznaczeniem na zewnątrz. Wpisują się one w aktualne, światowe trendy, które obserwujemy, analizujemy i kreujemy po to, aby być zawsze o krok przed konkurencją.

Oczywiście, możemy znaleźć wspólne cechy w obrębie zarówno wzornictwa, rozmiarów, jak i kolorystyki płytek, jednak warto zwrócić uwagę na drugoplanowe, ale istotne różnice: precyzję detali, jakość wykonania i parametry techniczne.

Płytkowe trendy

Popularne są wciąż wzory odzwierciedlające naturalne drewno we wszystkich jego odmianach, gatunkach i kształtach - od lat mają bogate odzwierciedlenie w portfolio produktowym Ceramiki Paradyż. Trend ten ewoluuje, co można zauważyć na przykładzie naszej premierowej kolekcji Herrera z charakterystyczną strukturą oraz przetarciami, a także w dostępnych od tego roku w sprzedaży Trophy i Almonte.

Liczna grupa wystawców po raz kolejny pokazała produkty inspirowane surowymi materiałami, takimi jak beton, cement czy kamień, które są coraz bardziej popularne na naszym rodzimym rynku. Ten industrialny charakter, w mocno zróżnicowanych propozycjach, świetnie oddają kolekcje: Scratch, Takt, Alkazae, Teakstone i Flash.

Bardzo dobre opinie, szczególnie wśród architektów i projektantów, zebrały także rozbudowane o komplementarne formaty, kolorystyki i elementy uzupełniające kolekcje gresu nieszkliwionego Duroteq, Intero oraz Cadiz.

Produkty Ceramiki Paradyż można było zobaczyć w tym roku na efektownym, spójnie zaprojektowanym stoisku, nawiązującym stylem i formą do nowoczesnej galerii. Zależało nam, aby spełniało ono nie tylko funkcję handlową, ale przede wszystkim podkreślało estetykę i różnorodność naszej oferty, również w zakresie wielkoformatowego szkła z nadrukiem cyfrowym.

Trendy wzornicze, które w tym roku dominowały w Bolonii to z pewnością ukłon w stronę szeroko interpretowanej natury i eco designu. Wyraźnie podkreślano także dążenia w kierunku personalizacji wnętrz, widoczne w kreatywnych zestawieniach zróżnicowanych elementów czy oversizowych obrazach przedrukowanych na ceramice i szkle.

Ekspozycje przyciągały uwagę ciekawymi formami wykorzystującymi m.in. storytelling, oddziałującymi na zmysły i emocje. W dzisiejszych czasach wartość przedmiotu wyznacza nie tylko jego jakość, ale także historia, indywidulany charakter oraz subiektywnie pojmowana estetyka.

Możliwa dzięki nowoczesnym technologiom, modna obecnie personalizacja produktów i usług produkowanych na masową skalę pozwala nam tworzyć wnętrza coraz bardziej indywidulane i wyjątkowe. W ofercie Ceramiki Paradyż mamy obecnie aż 4 000 indeksów produkcyjnych, od mozaiki po klinkier i płytki wielkoformatowe oraz usługi realizowane na indywidulane zamówienie, także w zakresie zadruku cyfrowego i cięcia szkła. Nieustannie pracujemy nad tym, aby marka Paradyż wciąż pozostawała w gronie najlepszych, europejskich producentów płytek ceramicznych.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA