Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Polscy wystawcy o Cersaie 2015: Komentarz MCJ

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 16 lis 2015 15:19
Polscy wystawcy o Cersaie 2015: Komentarz MCJ
Stoisko firmy MCJ na targach Cersaie 2015 / fot. ARR

Marcin Zięba, dyrektor handlowy w debiutującej w zeszłym roku na targach firmie MCJ ocenia, że tegoroczna edycja Cersaie przyniosła jej dwukrotnie większą ilość odwiedzających.

REKLAMA

Firma MCJ uczestniczyła w targach Cersaie po raz drugi. Obecna edycja przyniosła nam dwukrotnie większą ilość odwiedzających i co za tym idzie większą ilość handlowych kontaktów po targach. Złożyło się na to kilka przyczyn. Oficjalne statystyki targów pokazują rosnącą liczbę odwiedzających. Jednak z naszego subiektywnego punktu widzenia sukces wynikał przede wszystkim z poszerzenia prezentowanego przez MCJ asortymentu i przyciągających uwagę nowości.

Podobnie jak w roku ubiegłym, zaprezentowaliśmy kolekcję luster łazienkowych z oświetleniem LED i rozwiązań oświetleniowych do łazienek. Lustra LED naszej produkcji od lat zyskują coraz większe uznanie na rynkach europejskich, a dzięki udziałowi w Cersaie zyskaliśmy w ubiegłym roku klientów spoza Europy.

Rok temu mieliśmy pewne obawy przed uczestnictwem Cersaie, wydawało się nam, że trudno będzie rywalizować z wyszukanym włoskim designem. Okazało się jednak, że nasza nowoczesna stylistyka i szeroka, ale dostosowana do realnych wnętrz, gama rozmiarów była naszym atutem w porównaniu do luster, które być może same w sobie są fascynującymi obiektami sztuki wzorniczej, ale trudno byłoby je umieścić w standardowej łazience.

W tym roku prezentowaliśmy także lustra o bardziej miękkiej i nieregularnej linii pasujące do wnętrz stylizowanych oraz podkreślaliśmy ważną dla nas działalność w zakresie realizacji indywidualnych projektów – np. hotelowych.

Ofertę targową poszerzyliśmy o linię wpuszczanych w ścianę szafek i pojemników ze stali nierdzewnej. Zabudowa łazienek w takiej formie jest obecnie bardzo poszukiwana, szczególnie jeśli produkty prezentują dobrą relację jakości do ceny. W naszym przypadku musiała być ona na tyle pozytywnie postrzegana, że zainteresowanie tą linią produktów znacznie przerosło nasze oczekiwania.

Tego typu asortyment, podobnie jak meble i elementy dekoracyjne wydaje się być jedynie dopełnieniem głównej idei Cersaie, którą jest prezentacja najnowszych trendów w ceramice łazienkowej i innych rodzajach materiałów wykończeniowych. Targi te bywają kojarzone jako impreza dedykowana okładzinom ściennym, ale jej formuła jest już od lat znacznie szersza i odwiedzający ją klienci liczą także na możliwość obejrzenia nowych trendów w dekoracjach i technice łazienkowej. Prezentowana przez MCJ oferta najwyraźniej wpisała się w te oczekiwania.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA