Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Przemysław Powalacz: Zweryfikujemy nasze podejście do ekspozycji

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 21 maj 2014 09:02
Przemysław Powalacz: Zweryfikujemy nasze podejście do ekspozycji
Przemysław Powalacz, Prezes Zarządu Sanitec Koło, Senior Vice President CEE
Przemysław Powalacz: Zweryfikujemy nasze podejście do ekspozycji
Przemysław Powalacz: Zweryfikujemy nasze podejście do ekspozycji
Przemysław Powalacz: Zweryfikujemy nasze podejście do ekspozycji
Przemysław Powalacz: Zweryfikujemy nasze podejście do ekspozycji
Przemysław Powalacz: Zweryfikujemy nasze podejście do ekspozycji
Przemysław Powalacz: Zweryfikujemy nasze podejście do ekspozycji

Prezes Zarządu Sanitec Koło, Senior Vice President CEE mówi o odświeżeniu wizerunku marki KOŁO, promowaniu technologicznych innowacji i konieczności lepszego merchandisingu.

REKLAMA

Nasza ofensywa nowości rozpoczęła się w ostatnim kwartale 2013 r. i zamierzamy ją kontynuować w roku bieżącym. Pod względem ilości wdrożeń, jak i biznesowego znaczenia tych rozwiązań będzie to dla nas najistotniejszy rok w ciągu ostatnich 5-6 lat.

Wizerunek marki KOŁO ulegnie zdecydowanemu odświeżeniu i zapewne wzmocnieniu. Skoncentrujemy się na promowaniu rozwiązań innowacyjnych – m.in. misek bezkołnierzowych, czyli Rimfree. W tym nowym segmencie zdobyliśmy jako koncern pod marką KERAMAG pozycję lidera na rynku niemieckim. Wierzę, że tak też stanie się w Polsce. W najbliższej przyszłości wprowadzimy na rynek kilka nowych produktów z tym rozwiązaniem.

W roku 2013 będziemy też rozwijać koncept Keramag Design - pod naczelnym hasłem wyjątkowości i związanej z nią ekskluzywności ekspozycji i dystrybucji.

Silny nacisk położymy też na komunikację marketingową. Będziemy wykorzystywać narzędzia, które cały czas cieszą się ogromnym powodzeniem i zainteresowaniem, czyli m.in. unikatowe na rynku CEE mobilne salony ekspozycyjno-szkoleniowe.

Planujemy mocno zweryfikować nasze podejście do ekspozycji produktów. Zarówno w naszych własnych centrach ekspozycyjno-szkoleniowych w Krakowie i Warszawie, jak i u naszych partnerów handlowych.

Nie zapomnimy o aktywności w internecie - nasz portal jest najlepszym, najczęściej odwiedzanym serwisem producenta wyposażenia łazienek nie tylko w Polsce, ale w całym regionie CEE!

Podsumowując –  2014 rok stać będzie dla nas pod znakiem nowości produktowych, innowacyjnych rozwiązań i oraz lepszego merchandisingu produktów.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA