Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Przygotujmy się na rewolucję w sklepach i salonach

  • Autor: Ryneklazienek.pl/RZ
  • 07 lip 2016 15:19
Przygotujmy się na rewolucję w sklepach i salonach
Daniel Kierdal, dyrektor Sprzedaży SAP Hybris w SAP Polska. Fot. newsrm.tv

Liczba osób, które stale płacą za produkty i usługi poprzez usługi touch-based do finalizowania transakcji na telefonach oraz tabletach w 2016 roku sięgnie 50 mln – wynika z badań Deloitte. To wzrost o 150% w perspektywie rok do roku. Zdaniem Daniela Kierdala to oznacza, że transformacja cyfrowa, rozwój technologii mobilnych oraz chmury obliczeniowej będą trendami, które zdominują także polski handel w 2016 r. Jakie zmiany czekają nasze firmy?

REKLAMA

Systemy CRM, których firmy używały do tej pory już nie wystarczają, żeby zbudować dobre relacje z klientem. Obecnie to nie firma decyduje o takich kontaktach a konsumenci. Młode pokolenia nastawione są na zmiany w kierunku nowych technologii komunikacyjnych i indywidualnego podejścia do klientów. Rozwój mediów społecznościowych, aplikacji mobilnych, czy zjawiska nazywanego Internetem Rzeczy, nieodwracalnie wpłynął na ich zachowania i potrzeby jako klientów, tworząc zupełnie nowy typ odbiorcy – Klienta 2.0 – uważa Daniel Kierdal, dyrektor Sprzedaży SAP Hybris w SAP Polska

Dlatego prawdziwym wyzwaniem dla przedsiębiorstw jest określenie unikalnych intencji konsumentów, wynikających z ich natury, zwyczajów i skłonności oraz kontekstu każdej interakcji.

Budowanie zaangażowania na nowym poziomie

Kluczem dla przedsiębiorców będzie wyjście poza strefę technologicznego komfortu i transformacja nie tylko poszczególnych systemów, ale całych modeli biznesowych. Klienci obecnie oczekują takiego samego doświadczenia w relacji z marką, jakie mają ze swoimi znajomymi. Komunikują się z nimi SMS-em, kontynuują rozmowę przy spotkaniu na żywo, następnie używają w tym celu maila.

To samo powinno być z firmą. W każdym kanale pracownicy powinni móc kontynuować rozmowę i podtrzymać relacje z klientem - wyjaśnia Daniel Kierdal. Jak podkreśla, za każdym razem powinno być to podtrzymanie i ożywienie już prowadzonej konwersacji.

Przy budowaniu zaangażowania ze strony konsumentów bardzo ważny jest także sposób wykorzystania technologii. Przykład? W wielu firmach używane są karty lojalnościowe, które nie tylko mogą być wykorzystywane do płacenia przy kasie. Można zachęcać właścicieli do odwiedzenia sklepu.

– Zaprośmy klientki, żeby zbudowały wirtualne koszyki w Internecie, dzieliły się nimi w sieci, wymieniły doświadczeniami i umówiły konkretnego dnia w sklepie. Tam będzie czekał na nie stylista i przygotowane produkty, które wcześniej wybrały. To buduje całkiem nowy model biznesowy i angażuje klientów w zupełnie nowy, innowacyjny sposób – opowiada Daniel Kierdal i dodaje. – W komunikacji z klientem kluczowy jest kontekst, który musi pasować do ich oczekiwań.

Źródło: newsrm.tv 

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA