Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Robert Kaminski, Hansgrohe / fot. Hansgrohe

W 2012 roku dobrze rozwijał się segment sprzedaży DIY, który w naszym przypadku posiada odrębną ofertę asortymentową - podkreśla Robert Kamiński, dyrektor sprzedaży i marketingu Hansgrohe Polska.

REKLAMA

Sytuacja na rynku w 2012 roku w segmencie inwestycji była wyraźnie powiązana z organizacją Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. W pierwszym półroczu odczuwalne były ruchy inwestorów związane z budową i wyposażaniem nowych obiektów, natomiast w drugiej połowie roku nastąpił wyraźny spadek obrotów.

Hitem sprzedażowym Hansgrohe Polska w 2012 roku były zestawy prysznicowe „Showerpipe”. Ich nieustająca popularność wśród klientów indywidualnych wynika z mody na głowice górne oraz łatwego sposobu montażu. Zestaw „Raindance Showerpipe 360” został doceniony również przez specjalistów w dziedzinie wzornictwa otrzymując tytuł finalisty w konkursie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego „Dobry Wzór 2012”.

Jesienią 2012 odbyła się w Berlinie premiera nowej kolekcji „Axor Starck Organic” zaprojektowanej przez Philippe Starcka dla marki Axor. Jednym z atutów nowej armatury jest strumień, zaprojektowany w innej niż dotychczas technologii, zużywający rekordowo mało wody – tylko 3,5 l/min.

W 2012 roku dobrze rozwijał się segment sprzedaży DIY, który w naszym przypadku posiada odrębną ofertę asortymentową.

Przed nami w niedługiej perspektywie targi ISH. Firma Hansgrohe przygotowuje całą gamę nowości, które – mam nadzieję – pozwolą skutecznie przeciwdziałać powszechnemu na rynku przeświadczeniu o recesji.

- Robert Kamiński, dyrektor sprzedaży i marketingu Hansgrohe Polska


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA