Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Roberto Martinez, Kaldewei: Oprócz Europy strategicznymi rynkami dla nas są Azja, Rosja i Północna Ameryka

  • Autor: RynekLazienek.pl, tłum. MB
  • 23 sty 2015 09:04
Roberto Martinez, Kaldewei: Oprócz Europy strategicznymi rynkami dla nas są Azja, Rosja i Północna Ameryka
Roberto Martinez, dyrektor sprzedaży zagranicznej i zarządzania produktem w Kaldewei GmbH & Co. KG. / fot. Kaldewei

Produkty marki Kaldewei są dziś obecne na rynkach ponad 70 krajów świata. Dyrektor sprzedaży zagranicznej i zarządzania produktem w Kaldewei GmbH & Co. KG, opowiada o tym, co zaważyło na tak dużej ekspansji firmy.

REKLAMA

-Państwa firma od lat intensyfikuje swoje działania na rynkach zagranicznych. Które nowe rynki Pana zdaniem są w tej chwili najbardziej perspektywiczne?

Roberto Martinez, dyrektor sprzedaży zagranicznej i zarządzania produktem w Kaldewei GmbH & Co. KG: Kaldewei to marka z segmentu premium dobrze rozpoznawalna w wielu krajach świata. Franz Kaldewei wprowadził naszą markę na wiele rynków – w tej chwili naszym celem jest utrzymanie tego trendu. Jest wiele rynków, na których stalowe wanny i brodziki wciąż nie są tak popularne jak tu w Niemczech. Widzimy jednak owoce naszej wytężonej pracy – są kraje, w których z roku na rok rośnie popularność naszych rozwiązań, a klienci przekonują się do korzyści płynących z użytkowania produktów Kaldewei. Oprócz Europy, strategicznymi rynkami dla nas są Azja, Rosja i Północna Ameryka.

- Jak Kaldewei radzi sobie z różnicami związanymi z tradycją kąpieli, które wynikają z uwarunkowań kulturowych Waszych rynków eksportowych?

Kaldewei proponuje szeroką gamę różnych produktów tak, aby jak najbardziej odpowiadać zróżnicowanym trendom. Wiemy, że łazienka odgrywa zupełnie odmienne role w zależności od regionów i ich kultury. Jednym z przykładów jest nasz „Kusatsu Pool”, który umożliwia kąpiel na siedząco zgodnie z japońską tradycją.

Jednak generalnie, odczuwamy wzrastające zainteresowanie produktami ekskluzywnymi i designerskimi na wszystkich rynkach świata. W Azji kąpiel we dwoje jest dużo bardziej popularna niż w Niemczech. Zapotrzebowanie na większe rozmiary produktów jest dużo wyższe w Ameryce, niż w Europie. Klienci na całym świecie coraz częściej postrzegają łazienkę jako miejsce schronienia, prywatną oazę relaksu.

- Co wpływa na powodzenie marki Kaldewei na rynkach instytucjonalnych?

To co cenią sobie ludzie na całym świecie, to wysoka jakość, która jest wyznacznikiem wszystkich produktów Kaldewei. Produkujemy wyłącznie w Niemczech, co podkreślamy etykietką „made in Germany”, dając 30-letnią gwarancję na nasze produkty. Wanny, brodziki i emaliowane powierzchnie naszych brodzików są wyjątkowo odporne na zarysowania, stosowaną chemię i łatwe w utrzymaniu czystości. To tylko kilka powodów, dla których 4- i 5-gwiazdkowe hotele wybierają produkty marki Kaldewei.

- Dziękuję za rozmowę.

(materiały prasowe firmy Kaldewei)


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA