Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Rok 2016 podsumowuje Tomasz Plasa, prezes zarządu Grupy Armatura

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 08 lut 2017 08:55
Rok 2016 podsumowuje Tomasz Plasa, prezes zarządu Grupy Armatura
Tomasz Plasa, prezes zarządu Grupy Armatura

2016 rok był dla Grupy Armatura czasem realizacji projektów, mających na celu zwiększenie efektywności komunikacji marki z różnymi grupami odbiorców - mówi Tomasz Plasa, prezes zarządu Grupy Armatura.

REKLAMA

Pomimo osłabienia koniunktury branży budowlanej, nasze nastroje i oczekiwania są pozytywne. Wiąże się to przede wszystkim ze stabilną sytuacją firmy, ugruntowaną jakością oraz szeroką ofertą asortymentową, która pozwala nam na obecność w obszarach rynku wyposażenia łazienek oraz w segmencie instalacyjnym.

Realizacja wieloletniej strategii rozwoju oraz dalsze umacnianie pozycji lidera, poprzez rewizję polityki sprzedażowej i projektowej pozwala nam stawić czoła konkurencji. Obserwujemy tendencje światowe, które stanowią kryterium tworzenia oferty mającej zapewnić komfort i nowatorskie rozwiązania w polskich domach oraz na naszych obszarach zagranicznych. Rynek klienta wykreował u producentów zapotrzebowanie na kompleksową ofertę wyposażenia łazienek.

Szeroki asortyment zawierający większość elementów wyposażenia, umożliwia szybką i całościową aranżację wnętrza. Przykładem jest dowolne komponowanie produktów z różnych linii, przy zachowaniu najwyższej funkcjonalności takiego połączenia czy samodzielne zestawianie części rozwiązań natryskowych. Potrzeby klienta zostają zrealizowane indywidualnie i zgodnie z trendami.

2016 rok był dla Grupy Armatura czasem realizacji projektów, mających na celu zwiększenie efektywności komunikacji marki z różnymi grupami odbiorców. Kontynuowaliśmy zapoczątkowaną w 2015 roku „Akademię Instalatora” – cykl szkoleniowo-edukacyjny z grup produktowych – opracowany dla specjalistów. Inicjatywa ta stanowi jeden z głównych sposób realizowania przyświecającej nam misji podnoszenia standardów branży oraz bezpieczeństwa i zadowolenia klientów.

Wraz z początkiem roku ruszył nasz nowy serwis internetowy, uwzględniający podział treści w zależności od potrzeb odbiorcy. Skategoryzowano je w ramach tematycznych kafelków: „Architekt”, „Dziennikarz” czy „Instalator”. Oprócz odświeżenia layoutu i wprowadzenia nowych wersji językowych, strona wyróżnia się także obecnością wizualizacji 3D dostępnych w ofercie produktów, a także działem „Porady” i „Inspiracje”, stanowiącym źródło praktycznej wiedzy z zakresu aranżacji łazienkowych i kuchennych wnętrz oraz doboru i pielęgnacji wyposażenia.

W ubiegłym roku uczestniczyliśmy także w licznych wydarzeniach branżowych, jak premierowa Giełda Towarowa Grupy Instal-Konsorcjum, Międzynarodowe Targi Instalacyjne INSTALACJE 2016 czy targi w Dusseldorfie, organizowane przez sieć Toom Baumarkt. Promowaliśmy nasze flagowe propozycje oraz nowości. Wzbogaciliśmy niemal każdą z grup produktowych.

Oferta baterii została uzupełniona o warianty zlewozmywakowe w konstrukcji bocznej i bocznej-skośnej wprowadzonych w 2015 roku linii Seelit, Mohit, Leonit i Sofit oraz kolekcję Sjenit. W puli rozwiązań prysznicowych znalazły się nowe deszczownie Leda, Nike, Gaja i Aquila oraz natrysk przesuwny Lira, a także sześć dysków do zestawienia z ramionami mocującymi. Wprowadziliśmy na rynek także trzy serie mebli łazienkowych Fan Brun, Fan Blanc i Fan Nature wraz z uzupełniającą ceramiką (umywalkową nablatową i pisuarem z serii Nive) oraz zestaw umywalki, szafki i baterii Vedea, zapewniający komfort użytkowania w ograniczonych metrażowo wnętrzach. Oprócz rozwiązań łazienkowych, oferta Grupy Armatura poszerzyła się o nową kategorię wyrobów – mosiężne rozdzielacze wraz z akcesoriami oraz innowacyjny system grzewczy z podłączeniem dolnym.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA