REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Rok 2017 według Ceramiki Paradyż: rozmowa z Adamem Tępińskim, Współwłaścicielem i Prezesem Zarządu

  • Autor: Anna Sołomiewicz
  • 22 sty 2018 14:10
Rok 2017 według Ceramiki Paradyż: rozmowa z Adamem Tępińskim, Współwłaścicielem i Prezesem Zarządu
Adam Tępiński, Współwłaściciel, Prezes Zarządu Ceramiki Paradyż

Adam Tępiński, Współwłaściciel, Prezes Zarządu Ceramiki Paradyż podsumowuje najważniejsze wydarzenia roku 2017 oraz opowiada o planach na przyszłość polskiego producenta płytek.

REKLAMA

Redakcja: Jak oceniają Państwo rok 2017? Jak na działalność firmy wpłynęła hossa mieszkaniowa? 

Adam Tępiński: Rynek płytek ceramicznych w Polsce można dziś określić jako dojrzały i stabilny. Nie oznacza to oczywiście, że firmy nie podejmują działań mających na celu zdobycia przewagi konkurencyjnej. W minionym roku w całej branży dało się jednak zauważyć raczej kontynuację trendów i weryfikację kierunków biznesowych, niż ich całkowitą rewolucję.

Dla Ceramiki Paradyż 2017 rok był nadal kontynuacją procesu przemian zapoczątkowanych wraz ze zmianą struktury właścicielskiej firmy, do której doszło w marcu 2016 roku. Zrealizowaliśmy wiele projektów, które dostarczyły nam doświadczeń w każdym obszarze rozwoju firmy. Z perspektywy czasu można powiedzieć, że właśnie owo doświadczenie to nasz największy sukces w minionym roku, ale także nieoceniony kapitał na przyszłe lata.

Z pespektywy gospodarczej 2017 rok był bez wątpienia bardzo udany dla sektora budowalnego. Dobrą koniunkturę zawdzięczać można m.in. niskiemu bezrobociu i rosnącym płacom. Warto jednak pamiętać, że hossa mieszkaniowa dociera do branży wnętrzarskiej z pewnym opóźnieniem. W związku z tym dopiero w 2018 roku można spodziewać się realnych wzrostów będących jej skutkiem. Docierające do nas pozytywne nastroje pozwalają wierzyć, iż najbliższe miesiące będą sprzyjać prowadzeniu działalności i dalszemu rozwojowi biznesu. 

Zobacz także >> Ceramika Paradyż uruchamia nową stronę internetową

R: Które wydarzenia były w ubiegłym roku najistotniejsze dla Państwa firmy? 

AT: W minionym roku zdefiniowaliśmy i opisaliśmy obraz naszej firmy w przyszłości. W efekcie powstała nowa misja, wizja oraz wartości Ceramiki Paradyż – polskiej i rodzinnej firmy budowanej wspólnym zaangażowaniem wszystkich pracowników. Wyznaczone ramy działania pozwolą nam osiągnąć zrównoważony rozwój, a wartości takie jak odwaga, szacunek i otwartość będą jasno określać nasze postawy i zachowania.

Tradycyjnie już byliśmy obecni na targach Cersaie w Bolonii, gdzie na 200 mkw. zaprezentowaliśmy nowości produktowe w nowoczesnej formie wystawienniczej. Po raz kolejny pełniliśmy zaszczytną rolę Mecenasa wydarzenia Łódź Design Festiwal, podczas którego zdecydowaliśmy się na przewrotną wystawę, która zyskała bardzo pozytywny odbiór wśród mediów, architektów i projektantów. Otrzymaliśmy również prestiżowe nagrody jak np. iF Design Award 2017 dla kolekcji ściennej Elanda / Elando. Produkty wyróżnienie w międzynarodowym konkursie uznawane są za symbol doskonałości projektowej. Kolekcje Margarita i Daikiri znalazły się w finale konkursu Dobry Wzór 2017. Wśród wyróżnień konkursowych na uwagę zasługuje także Nagroda Gospodarcza Wojewody Łódzkiego 2017 za ład organizacyjny i społeczną odpowiedzialność biznesu Ceramiki Paradyż.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA