Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Rola targów w polityce firmy: rozmowa z Bożeną Maciaszek (Besco)

  • Autor: Redakcja RynekLazienek.pl
  • 29 maj 2017 15:58
Rola targów w polityce firmy: rozmowa z Bożeną Maciaszek (Besco)
Stoisko Besco na targach ISH. Fot. Besco
Rola targów w polityce firmy: rozmowa z Bożeną Maciaszek (Besco)
Rola targów w polityce firmy: rozmowa z Bożeną Maciaszek (Besco)
Rola targów w polityce firmy: rozmowa z Bożeną Maciaszek (Besco)
Rola targów w polityce firmy: rozmowa z Bożeną Maciaszek (Besco)
Rola targów w polityce firmy: rozmowa z Bożeną Maciaszek (Besco)
Rola targów w polityce firmy: rozmowa z Bożeną Maciaszek (Besco)
Rola targów w polityce firmy: rozmowa z Bożeną Maciaszek (Besco)
Rola targów w polityce firmy: rozmowa z Bożeną Maciaszek (Besco)
Rola targów w polityce firmy: rozmowa z Bożeną Maciaszek (Besco)
Rola targów w polityce firmy: rozmowa z Bożeną Maciaszek (Besco)
Rola targów w polityce firmy: rozmowa z Bożeną Maciaszek (Besco)
Rola targów w polityce firmy: rozmowa z Bożeną Maciaszek (Besco)

Jaką rolę w polityce firmy mają targi? Jak ważne jest samo stoisko? Czy w zdigitalizowanym świecie uczestnictwo w targach ma jeszcze sens? Na te tematy rozmawialiśmy z Bożeną Maciaszek, Marketing Manager w firmie Besco.

REKLAMA

W marcu tego roku miała miejsce najważniejsza impreza branży łazienkowej - odbywające się w cyklu dwurocznym targi ISH. Z tej okazji postanowiliśmy zapytać przedstawicieli polskich firm z branży, biorących udział zarówno w polskich, jak i międzynarodowych imprezach, jaką rolę w polityce ich firm odgrywają tego typu wydarzenia. Dziś przedstawiamy rozmowę z Bożeną Maciaszek, Marketing Manager w firmie Besco, z którą rozmawiała Urszula Tatur.

Jaka jest rola targów w Polsce, a jaka w Europie? Czym się różnią tego typu eventy w kraju i zagranicą w obrębie branży łazienkowej?

Bożena Maciaszek: Na to pytanie mogę odpowiedzieć tylko z naszego punktu widzenia. Dotychczas nie uczestniczyliśmy w targach dedykowanych branży sanitarnej w Polsce, oczywiście poza eventami organizowanymi przez wybranych partnerów handlowych, ale one z założenia mają nieco inny charakter i cel. Żadne z polskich targów nie były dla nas odpowiednie. W naszej ocenie, eventy te miały lub mają nieco archaiczną formę i nie do końca spełniają wymogi dzisiejszej rzeczywistości, a co za tym idzie, nie pozwoliłyby nam w odpowiedni i oczekiwany przez nas sposób kreować wizerunku marki Besco. Od lat natomiast śledzimy i odwiedzamy wybrane targi zagraniczne, jak ISH czy Cersaie.

Z moich obserwacji wynika, że są to świetnie zorganizowane i dopracowane wydarzenia branżowe o bardzo dużej renomie. Nie ma tam przypadkowych wystawców jednego sezonu, prezentowane są produkty wysokiej jakości, zgodne z najnowszymi trendami, a dzięki wypracowanej pozycji ISH czy Cersaie, można w jednym miejscu spotkać praktycznie wszystkich najważniejszych graczy działających w branży łazienkowej z całego świata, zarówno od strony producenckiej, jak i zakupowej. Targi tego typu pełnią więc moim zdaniem dość istotną rolę w funkcjonowaniu każdej branży, również sanitarnej, i niezwykle ciężko byłoby zastąpić eventy tego typu innym rozwiązaniem, które miałoby dawać wystawcom i odwiedzającym podobne możliwości.

Jaka jest rola targów w polityce Państwa firmy?

Bożena Maciaszek: Tak, jak powiedziałam, do bieżącego roku, nie uczestniczyliśmy jako wystawca w targach branżowych. Te krajowe nie odpowiadały naszym oczekiwaniom, natomiast targi ISH, którymi byliśmy zainteresowani już od dłuższego czasu, ze względu na bardzo duże zainteresowanie ze strony wystawców, nie miały dla nas wolnej przestrzeni wystawienniczej. Jeszcze do niedawna skupialiśmy się więc na innych działaniach i kanałach komunikacji z naszymi klientami, czy też alternatywnych sposobach pozyskiwania nowych kontrahentów. Oczywiście cyklicznie braliśmy udział w różnych lokalnych targach i podobnych eventach naszych klientów, jak np. Targi Grupy PSB w Kielcach, ale dla nas była to jednak głównie forma spotkania z danym partnerem handlowym.

W roku 2017 mieliśmy możliwość po raz pierwszy wystawić się podczas dwóch całkowicie różnych, ale niezwykle istotnych eventów. Z jednej strony to 4 Design Days w Katowicach, nowa impreza w pełni dedykowana designowi i obowiązującym trendom, obejmująca również produkty wyposażenia łazienek. Miejsce spotkań producentów, klientów biznesowych, projektantów i architektów. Event organizowany dopiero po raz drugi, ale z dużym rozmachem, w pełni dopracowany i dostosowany do dzisiejszej wymagającej rzeczywistości. To była dla nas świetna okazja do tego, by spotkać się z naszymi partnerami z całej Polski, a także zaprezentować nasze najnowsze produkty szerokiemu gronu projektantów i architektów, którzy dotychczas mogli nie poznać jeszcze naszej pełnej oferty.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA