Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Romuald Wojda, Opoczno Łazienki: Efekt skali pozwoli lepiej dotrzeć do konsumentów

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 27 maj 2016 08:03
Romuald Wojda, Opoczno Łazienki: Efekt skali pozwoli lepiej dotrzeć do konsumentów
Romuald Wojda, General Manager Opoczno Łazienki

Romuald Wojda, General Manager Opoczno Łazienki mówi o tym jakimi sposobami nowa sieć planuje konkurować na rynku - już w tej chwili dość gęstym i trudnym.

REKLAMA

Chcielibyśmy aby komfort zakupu oraz szerokość i kompletność oferty była kluczową wartością. Obecnie większość salonów łazienkowych jest swego rodzaju wystawą oferty poszczególnych producentów a salony podzielone są na strefy marek.

To konsumentowi komplikuje życie i sprawia, że biega on po salonie w poszukiwaniu idealnej wanny czy płytki. Następnie czeka go wizyta w kolejnych sklepach w których będzie wybierał akcesoria łazienkowe i inny asortyment uzupełniający.

Towarzyszy temu duże zagubienie i poczucie straconego czasu. Salony Opoczno Łazienki zaoferują całkowicie inne podejście. Damy klientowi możliwość zakupu wszystkich najistotniejszych elementów wyposażenia łazienki w jednym miejscu, w krótkim czasie i dopasowanej do jego możliwości cenie.

Zaproponujemy również pomysł na odmianę łazienki nie tylko jak to jest obecnie poprzez remont, ale również poprzez zmianę dekoracji.

Kolejnym konkurencyjnym argumentem będzie efekt skali, który pozwoli na zdecydowanie lepsze medialne dotarcie do konsumentów, co jest szczególnie istotne w obecnych realiach rynkowych.
Proces obsługi klienta wspierany będzie przez nowoczesne rozwiązania technologiczne.

Całość dopełni kompetentna i profesjonalna obsługa, która zadba o to, aby remont łazienki był łatwym i przyjemnym procesem: doradzi, zaprojektuje, szybko i sprawnie zorganizuje dostawę oraz będzie pamiętać o kliencie i zachęcać do kolejnych odwiedzin.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Większość dużych salonów łazienkowych w Polsce ma właśnie tak pomyślaną formułę ekspozycyjną. Strefy boksów aranżacyjnych z kompletnym wystrojem i ofertą wszystkich elementów wyposażenia. Mają jeszcze dodatkowy atut są multibrandowe. A Opoczno będzie oferowało tylko swoje produkty. Już to przeżywaliśmy na początku lat 90-tych kiedy Opoczno wymagało od swoich odbiorców wyłączności na dystrybucję jedynie jedynie ich produktów i nie skończyło się to dla nich dobrze.
    • Marion, 2016-05-27 14:33:43
  • Zobaczymy co z tego wyjdzie... Mam wątpliwości czy uda się to tak jak to Państwo planujecie .
    • trbor, 2016-05-27 11:06:28

REKLAMA

REKLAMA