Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Romuald Wojda, Opoczno Łazienki: Efekt skali pozwoli lepiej dotrzeć do konsumentów

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 27 maj 2016 08:03
Romuald Wojda, Opoczno Łazienki: Efekt skali pozwoli lepiej dotrzeć do konsumentów
Romuald Wojda, General Manager Opoczno Łazienki

Romuald Wojda, General Manager Opoczno Łazienki mówi o tym jakimi sposobami nowa sieć planuje konkurować na rynku - już w tej chwili dość gęstym i trudnym.

REKLAMA

Chcielibyśmy aby komfort zakupu oraz szerokość i kompletność oferty była kluczową wartością. Obecnie większość salonów łazienkowych jest swego rodzaju wystawą oferty poszczególnych producentów a salony podzielone są na strefy marek.

To konsumentowi komplikuje życie i sprawia, że biega on po salonie w poszukiwaniu idealnej wanny czy płytki. Następnie czeka go wizyta w kolejnych sklepach w których będzie wybierał akcesoria łazienkowe i inny asortyment uzupełniający.

Towarzyszy temu duże zagubienie i poczucie straconego czasu. Salony Opoczno Łazienki zaoferują całkowicie inne podejście. Damy klientowi możliwość zakupu wszystkich najistotniejszych elementów wyposażenia łazienki w jednym miejscu, w krótkim czasie i dopasowanej do jego możliwości cenie.

Zaproponujemy również pomysł na odmianę łazienki nie tylko jak to jest obecnie poprzez remont, ale również poprzez zmianę dekoracji.

Kolejnym konkurencyjnym argumentem będzie efekt skali, który pozwoli na zdecydowanie lepsze medialne dotarcie do konsumentów, co jest szczególnie istotne w obecnych realiach rynkowych.
Proces obsługi klienta wspierany będzie przez nowoczesne rozwiązania technologiczne.

Całość dopełni kompetentna i profesjonalna obsługa, która zadba o to, aby remont łazienki był łatwym i przyjemnym procesem: doradzi, zaprojektuje, szybko i sprawnie zorganizuje dostawę oraz będzie pamiętać o kliencie i zachęcać do kolejnych odwiedzin.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Większość dużych salonów łazienkowych w Polsce ma właśnie tak pomyślaną formułę ekspozycyjną. Strefy boksów aranżacyjnych z kompletnym wystrojem i ofertą wszystkich elementów wyposażenia. Mają jeszcze dodatkowy atut są multibrandowe. A Opoczno będzie oferowało tylko swoje produkty. Już to przeżywaliśmy na początku lat 90-tych kiedy Opoczno wymagało od swoich odbiorców wyłączności na dystrybucję jedynie jedynie ich produktów i nie skończyło się to dla nich dobrze.
    • Marion, 2016-05-27 14:33:43
  • Zobaczymy co z tego wyjdzie... Mam wątpliwości czy uda się to tak jak to Państwo planujecie .
    • trbor, 2016-05-27 11:06:28

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA