Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Romuald Wojda, Opoczno Łazienki: Sieć będzie opierać się na modelu agencyjnym

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 12 maj 2016 09:04
Romuald Wojda, Opoczno Łazienki: Sieć będzie opierać się na modelu agencyjnym
Romuald Wojda, General Manager w firmie Opoczno Łazienki

Na jakich zasadach Opoczno Łazienki proponują współpracę tworząc nową sieć salonów łazienkowych i czego oczekują od potencjalnych partnerów mówi Romuald Wojda, General Manager w firmie Opoczno Łazienki.

REKLAMA

Sieć będzie oparta o model agencyjny, który pozwala zmaksymalizować korzyści obu stron. Z punktu widzenia Partnera, współpraca agencyjna oznacza minimalne koszty inwestycji oraz maksymalne odciążenie w sprawach związanych z organizacją biznesu pozwalając skupić się na bieżącej działalności operacyjnej salonu.

Z kolei z punktu widzenia Opoczno Łazienki, taki model współpracy pozwala osiągnąć skalę rozwoju w krótkim czasie i maksymalnie wykorzystać potencjał istniejących już salonów łazienkowych. Naszego Partnera w pełni wyposażymy w produkty, ekspozycję, systemy informatyczne i kasowe. Zapewniamy również wsparcie marketingowe i logistyczne.

Portfolio produktowe będzie oparte na starannej selekcji produktów, dopasowanej do potrzeb rynkowych.. Zapewniamy stabilny i długofalowy model współpracy zapewniający atrakcyjną rentowność salonu, jak również gwarantujemy wyłączność terytorialną.

Poszukujemy Przedsiębiorców, najlepiej z doświadczeniem w branży, posiadających lokal o powierzchni ekspozycyjnej ok. 400m2. Co do zasady interesują nas lokalizacje w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców, z dogodnym dojazdem i parkingiem. Ważnym parametrem będzie również chęć osobistego zaangażowania się w projekt oraz gotowość do długofalowej współpracy.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Otworzą te sklepy czy to się komuś podoba czy nie. Są zdeterminowani bo szef szefów nie lubi porażek i niezrealizowanych celów.Druga sprawa jest taka że wiele sklepów ma już dosyć użerania się z producentami o aktualizację ekspozycji.
    A trzecia żby Rovese zapoczątkowało nadchodzący trend ?
    • jutal, 2016-05-16 20:56:25
  • A dajcie już spokój temu Rovese i ich pomysłom. wszyscy wiedzą że Ci ludzie nigdy nie mieli wyczucia rynku ,pojęcia o niezbędnych działaniach pro handlowych, ładowali miliony w kolejne projekty ekspozycyjno-handlowo-reklamowe i kończyło sie to kompletna klapą . Sądzicie że te \"mądre głowy \" Sołowowa który płaci im ogromną kasę zrobią coś co ma szansę na jakikolwiek sukces rynkowy ? Lepiej niech on zatrudni za 1/3 pieniędzy kilku ludzi czujących rynek to oni powiedzą mu co zrobić mając do wydania tyle kasy.
    • obserwator, 2016-05-13 20:00:20
  • Ekspozytory Opoczno i Cersanit znikają z salonów w całej Polsce.Muszą więc gdzies eksponować to badziewie na czerwonych spodach.Ich sklep internetowy Nexxterio nadal będzie oferował towar za bezcen.Nie rozumiem takiej polityki.Nawet najpiękniejsze salony nie zmienią faktu,że fachowcy wyrobili im już odpowiednią markę odradzając klientowi zakup.Chcą owinąć ...... w papierek i udawać że cukierek.
    • Maciek, 2016-05-13 10:27:09
  • Nie widziałem umowy ale rozmawiają ze sklepami które robią 200 tysięcy obrotu miesięcznie . To jest kosmiczny obrót ? Chyba że po przystąpieniu do projektu oczekują zdecydowanie większych...
    • jan, 2016-05-12 21:20:24
  • Myślę, że nie będzie tak źle - po zmianie warunków przez Rovese, dysproporcje cen w moim sklepie i w necie nie są już tak drastyczne, jak w Paradyżu czy Tubądzinie, jak masz podpisaną umowę i dochodzą jeszcze bonusy robi się całkiem dobrze! Ponadto w sieci Opoczno łazienki rovese będzie stanowiło mniej niż 30% - reszta to rzeczy dedykowane, import, itp. Wiem, bo widziałem prezentację i podpisałem list intencyjny. Jest za to inny mankament - oczekują kosmicznych obrotów, na tym się mogą wyłożyć...
    • polk, 2016-05-12 20:22:28
  • Na Ceneo produktów Opoczno 138 stron, Cersanitu 151. Ceny zarżnięte jak po uboju rytualnym. Powodzenia Partnerom!
    • Tom, 2016-05-12 14:44:45

REKLAMA

REKLAMA