Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Romuald Wojda, Opoczno Łazienki: Wkrótce otwieramy pierwsze salony

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 22 kwi 2016 09:17
Romuald Wojda, Opoczno Łazienki: Wkrótce otwieramy pierwsze salony
Romuald Wojda, General Manager Opoczno Łazienki

Romuald Wojda, General Manager nowej sieci wyposażenia łazienek Opoczno Łazienki Sp. z o.o. mówi o tym, kiedy można spodziewać się otwarcia pierwszych salonów i jaki asortyment będzie można w nich kupić.

REKLAMA

- Na jakim etapie przygotowań do ruszenia z projektem sieci salonów łazienkowych są Państwo aktualnie?

Romuald Wojda, General Manager Opoczno Łazienki Sp. z o.o.: Najtrudniejszy etap koncepcji i analiz rynkowych mamy już za sobą. Aktualnie nasi przedstawiciele prowadzą rozmowy z Partnerami w całej Polsce. Lista lokalizacji jest jeszcze otwarta. Pierwsze lokalizacje są już wybrane a otwarcia salonów będą miały miejsce już wkrótce.

- Pod jaką nazwą będzie funkcjonowała sieć? Czy może mają już Państwo gotową identyfikację wizualną?

Zarówno nazwa sieci handlowej jak i jej identyfikacja wizualna to bardzo istotny element pozwalający zaistnieć i wyróżnić się na konkurencyjnym rynku. Nasza sieć salonów będzie funkcjonowała pod nazwą Opoczno Łazienki. Uważamy, że ta nazwa w pełni wykorzystuje potencjał marki Opoczno, która od lat funkcjonuje w świadomości Klientów, a jednocześnie w sposób jednoznaczny rozszerza kategorię o pełen asortyment do łazienki. Jeśli chodzi o identyfikację wizualną - będzie można ją zobaczyć w pierwszych sklepach.

- Kiedy i gdzie otwierają Państwo pierwszy punkt handlowy?

Dziś jeszcze nie chcielibyśmy zdradzać tej informacji, ale już wkrótce na pewno ta informacja trafi do Państwa Czytelników.

- Jaki jest Państwa klient docelowy - mieszkaniec dużych miast, czy raczej mniejszych miejscowości?

Nasza oferta będzie zaspokajać potrzeby szerokiej grupy docelowej. W naszych sklepach zarówno klienci z dużych jak i mniejszych miast znajdą coś dla siebie. Potrzeby Klientów Salonów Opoczno Łazienki to poszukiwanie modnych i funkcjonalnych rozwiązań w cenie dopasowanej do ich możliwości. Tę potrzebę będziemy zaspokajać. Ofertę kierujemy przede wszystkim do osób poszukujących gotowych rozwiązań i pomysłów na kompletną łazienkę w korzystnej cenie - niezależnie od wielkości miasta w którym mieszka.

- Jak będzie zorganizowana sieć? Czy będą Państwo otwierać własne nowe salony łazienkowe, czy może nawiązywać współpracę z już istniejącymi?

Z założenia koncentrujemy się na współpracy z istniejącymi dziś na rynku salonami łazienkowymi. Najbardziej istotnym kryterium będzie lokalizacja oraz chęć osobistego zaangażowania się Partnera w budowę i rozwój wspólnego biznesu. Jesteśmy otwarci na współpracę z doświadczonymi Przedsiębiorcami, którzy nie boją się wyzwań i poszukują możliwości na wyróżnienie się na konkurencyjnym rynku. W lokalizacjach w których nie będzie możliwa współpraca z istniejącymi salonami będziemy uruchamiali nowe salony - z Partnerami lub samodzielnie. Zapraszamy do kontaktu zarówno osoby zainteresowane współpracą jak i pracą w salonach.

- Ile takich punktów handlowych planują Państwo otworzyć w roku 2016, a ile docelowo?

Uważamy, że na polskim rynku jest miejsce dla sieci liczącej ok. 100 - 150 salonów łazienkowych. Posiadanie takiej sieci sklepów umożliwia szerokie dotarcie do Klientów z odpowiednią ofertą. To również optymalna wielkość pozwalająca na realizację ogólnopolskich kampanii reklamowych zwiększających poziom dotarcia do Konsumentów.

- Jaki asortyment będzie dostępny w Państwa punktach sprzedaży? Czy wyłącznie marek z portfolio firmy Rovese?

Naszym celem jest zaoferowanie kompleksowego wyposażenia łazienki oraz ułożenie oferty i wyglądu sklepu w sposób maksymalnie prosty i przyjazny dla Klienta. Produkty znanych marek takich jak Opoczno i Cersanit będą oczywiście dostępne w naszych salonach, ale cała oferta będzie opierać się na starannie wyselekcjonowanych dostawcach – ekspertach w swoich kategoriach – tak aby najlepiej odpowiadać na potrzeby Kupującego.

Korzystamy zatem z siły marek Opoczno i Cersanit, nie ograniczając się wyłącznie do ich oferty. Chcemy dać Klientowi wybór i możliwość znalezienia interesującego dla niego produktu w każdym segmencie cenowym.

- Dziękujemy za rozmowę.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • będziemy na pewno drążyć ten temat
    • Redakcja, 2016-10-20 11:29:21
  • będziemy na pewno drążyć ten temat
    • Redakcja, 2016-10-20 11:26:35
  • Droga redakcjo,
    prosimy o garść informacji które posiadacie o tym projekcie. W kontekście zmian które zachodzą na rynku temat wydaje się interesujący.
    • marcin, 2016-10-20 10:47:00
  • Już wkrótce będziemy mieć nowe wieści
    • Redakcja, 2016-09-15 08:24:19
  • No i jak rozwija się projekt Opoczno Łazienki ?
    Jakoś nie widać tych nowych salonów...Brakuje chętnych ?
    • Marek K., 2016-09-15 07:59:39
  • proponuję zacząć od poprawienia funkcjonowania serwisu i działu reklamacji
    • kasia, 2016-07-05 22:44:31
  • Trafny komentarz Pana Michała. Nic dodać nic ująć.
    • tomasz, 2016-05-23 22:10:06
  • Marka, to nie wszystko, za tym wszystkim powinien stać design i jakość (a nie jakoś). Skomplikowane warunki handlowe, brak większej decyzyjności we własnym salonie a do tego całe ryzyko i większość kosztów poniesie \"Partner\" a nie Rovese. Na koniec dnia okaże się, że tam, gdzie będą dobre i prężne salony partnerskie pojawi się salon \"własny\" wzorem TGS i \"Partner\" nie będzie już potrzebny - obym się mylił. Trzymam kciuki za każdego, kto ryzykuje własnym majątkiem w tak konkurencyjnej i dynamicznej branży.
    • Michał, 2016-05-23 20:07:59
  • Pana Romana i wszystkich zainteresowanych uzyskaniem informacji na temat współpracy zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail:
    • Opoczno Łazienki Sp. z o.o., 2016-04-28 08:18:52
  • Ciekawego > Wyłączność i niewolnictwo ? Pan Roman też chyba z Kielc ?
    • marek, 2016-04-27 20:16:25
  • To chyba coś ciekawego, skoro wzbudziło tyle komentarzy. Czy możecie podać kontakt?
    • Roman_POZ, 2016-04-26 08:03:20
  • Rynek jest trudny i czekają go w krótkim czasie duże zmiany.Również moim zdaniem to początek tworzenia salonów firmowych producentów. Pytanie tylko kto i co zaproponuje właścicielom sklepów bo nie wierzę że będą to chcieli robić producenci na własna rękę. Trzeba też liczyć się z tym że będą powstawać nowe grupy zakupowe na wzór PGC tylko w mniejszej skali dla których oferta producentow nie będzie wystarczająca i właściciele tych sklepów chyba najlepiej na tym wyjdą.
    A kwestia internetu i producentów którzy narzekanie na ten kanał dystrybucji mają za nic...No cóż po zmianach na rynku detalicznym producenci którzy nie dbali i nie dbają o sektor salonów stracą znacząco swoja pozycję rynkową bo ich produkty katalogowe bez ekspozycji salonowych nie będą sprzedawały się w sieci . Będą produkować lub nie w zależności od warunków dla innych pod innymi markami.
    To tyle moim zdaniem. Kilka najbliższych lat zapowiada sie ciekawie...
    A co do oferty Opoczno Łazienki...słabiutko Panowie , słabiutko.
    • skaper, 2016-04-24 13:00:28
  • W mojej opinii Opoczno szuka nie tyle partnerów handlowych co pracowników którzy będę prowadzili ich sklepy firmowe . krótko mówiąc właściciel nie będzie właścicielem tylko kierownikiem sklepu z pensją kilku tysięcy zł.
    • marko, 2016-04-22 14:49:01
  • Pan Bartilon to chyba z Kielc pisze :-P Klient przyjdzie po to o czym słyszał i czytał. Przyjdzie z tabletem, porówna ceny i się szybko zabawa w sklep skończy. Moc marek widać na Ceneo, gdzie prym wiedzie pewien duży sklep internetowy.
    • Ven, 2016-04-22 14:47:31
  • To tylko pokazuje że część dużych firm/producentów na rynku armatury sanitarnej będzie dążyć do zbudowania własnej sieci sprzedaży. Tym samym dobijając sporą część firm na rynku łazienkowym. Nie wieżę aby sklepy mogły konkurować z potencjałem i płynnością finansową producentów chociażby takich jak Opoczno.
    • Paul, 2016-04-22 14:32:13
  • A ja jestem z branży i już jestem po spotkaniu i poznałem ofertę Opoczno Łazienki. Wbrew pozorom Opoczno to tylko część oferty i głównie to dedykowany asortyment. Mają bardzo ciekawe podejście do rynku i wszystko rozsądnie przemyślane. Tylko lokal mam za mały, ale już fajny na celowniku.
    • bartilon, 2016-04-22 14:09:32
  • Zgadza się że potrafimy liczyć i z tego co słychać niewielu jest zainteresowanych więc już Opoczno szuka chętnych z poza branży.
    • teran, 2016-04-22 13:19:33
  • Partnerzy potrafią liczyć i dobrze wyliczą jak im klient przyjdzie do salonu z cennikiem Rovese ze strony Nexterio :DDDD
    • Pitagoras, 2016-04-22 12:38:59

REKLAMA

REKLAMA