Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Romuald Wojda, Opoczno Łazienki: Wkrótce otwieramy pierwsze salony

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 22 kwi 2016 09:17
Romuald Wojda, Opoczno Łazienki: Wkrótce otwieramy pierwsze salony
Romuald Wojda, General Manager Opoczno Łazienki

Romuald Wojda, General Manager nowej sieci wyposażenia łazienek Opoczno Łazienki Sp. z o.o. mówi o tym, kiedy można spodziewać się otwarcia pierwszych salonów i jaki asortyment będzie można w nich kupić.

REKLAMA

- Na jakim etapie przygotowań do ruszenia z projektem sieci salonów łazienkowych są Państwo aktualnie?

Romuald Wojda, General Manager Opoczno Łazienki Sp. z o.o.: Najtrudniejszy etap koncepcji i analiz rynkowych mamy już za sobą. Aktualnie nasi przedstawiciele prowadzą rozmowy z Partnerami w całej Polsce. Lista lokalizacji jest jeszcze otwarta. Pierwsze lokalizacje są już wybrane a otwarcia salonów będą miały miejsce już wkrótce.

- Pod jaką nazwą będzie funkcjonowała sieć? Czy może mają już Państwo gotową identyfikację wizualną?

Zarówno nazwa sieci handlowej jak i jej identyfikacja wizualna to bardzo istotny element pozwalający zaistnieć i wyróżnić się na konkurencyjnym rynku. Nasza sieć salonów będzie funkcjonowała pod nazwą Opoczno Łazienki. Uważamy, że ta nazwa w pełni wykorzystuje potencjał marki Opoczno, która od lat funkcjonuje w świadomości Klientów, a jednocześnie w sposób jednoznaczny rozszerza kategorię o pełen asortyment do łazienki. Jeśli chodzi o identyfikację wizualną - będzie można ją zobaczyć w pierwszych sklepach.

- Kiedy i gdzie otwierają Państwo pierwszy punkt handlowy?

Dziś jeszcze nie chcielibyśmy zdradzać tej informacji, ale już wkrótce na pewno ta informacja trafi do Państwa Czytelników.

- Jaki jest Państwa klient docelowy - mieszkaniec dużych miast, czy raczej mniejszych miejscowości?

Nasza oferta będzie zaspokajać potrzeby szerokiej grupy docelowej. W naszych sklepach zarówno klienci z dużych jak i mniejszych miast znajdą coś dla siebie. Potrzeby Klientów Salonów Opoczno Łazienki to poszukiwanie modnych i funkcjonalnych rozwiązań w cenie dopasowanej do ich możliwości. Tę potrzebę będziemy zaspokajać. Ofertę kierujemy przede wszystkim do osób poszukujących gotowych rozwiązań i pomysłów na kompletną łazienkę w korzystnej cenie - niezależnie od wielkości miasta w którym mieszka.

- Jak będzie zorganizowana sieć? Czy będą Państwo otwierać własne nowe salony łazienkowe, czy może nawiązywać współpracę z już istniejącymi?

Z założenia koncentrujemy się na współpracy z istniejącymi dziś na rynku salonami łazienkowymi. Najbardziej istotnym kryterium będzie lokalizacja oraz chęć osobistego zaangażowania się Partnera w budowę i rozwój wspólnego biznesu. Jesteśmy otwarci na współpracę z doświadczonymi Przedsiębiorcami, którzy nie boją się wyzwań i poszukują możliwości na wyróżnienie się na konkurencyjnym rynku. W lokalizacjach w których nie będzie możliwa współpraca z istniejącymi salonami będziemy uruchamiali nowe salony - z Partnerami lub samodzielnie. Zapraszamy do kontaktu zarówno osoby zainteresowane współpracą jak i pracą w salonach.

- Ile takich punktów handlowych planują Państwo otworzyć w roku 2016, a ile docelowo?

Uważamy, że na polskim rynku jest miejsce dla sieci liczącej ok. 100 - 150 salonów łazienkowych. Posiadanie takiej sieci sklepów umożliwia szerokie dotarcie do Klientów z odpowiednią ofertą. To również optymalna wielkość pozwalająca na realizację ogólnopolskich kampanii reklamowych zwiększających poziom dotarcia do Konsumentów.

- Jaki asortyment będzie dostępny w Państwa punktach sprzedaży? Czy wyłącznie marek z portfolio firmy Rovese?

Naszym celem jest zaoferowanie kompleksowego wyposażenia łazienki oraz ułożenie oferty i wyglądu sklepu w sposób maksymalnie prosty i przyjazny dla Klienta. Produkty znanych marek takich jak Opoczno i Cersanit będą oczywiście dostępne w naszych salonach, ale cała oferta będzie opierać się na starannie wyselekcjonowanych dostawcach – ekspertach w swoich kategoriach – tak aby najlepiej odpowiadać na potrzeby Kupującego.

Korzystamy zatem z siły marek Opoczno i Cersanit, nie ograniczając się wyłącznie do ich oferty. Chcemy dać Klientowi wybór i możliwość znalezienia interesującego dla niego produktu w każdym segmencie cenowym.

- Dziękujemy za rozmowę.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • będziemy na pewno drążyć ten temat
    • Redakcja, 2016-10-20 11:29:21
  • będziemy na pewno drążyć ten temat
    • Redakcja, 2016-10-20 11:26:35
  • Droga redakcjo,
    prosimy o garść informacji które posiadacie o tym projekcie. W kontekście zmian które zachodzą na rynku temat wydaje się interesujący.
    • marcin, 2016-10-20 10:47:00
  • Już wkrótce będziemy mieć nowe wieści
    • Redakcja, 2016-09-15 08:24:19
  • No i jak rozwija się projekt Opoczno Łazienki ?
    Jakoś nie widać tych nowych salonów...Brakuje chętnych ?
    • Marek K., 2016-09-15 07:59:39
  • proponuję zacząć od poprawienia funkcjonowania serwisu i działu reklamacji
    • kasia, 2016-07-05 22:44:31
  • Trafny komentarz Pana Michała. Nic dodać nic ująć.
    • tomasz, 2016-05-23 22:10:06
  • Marka, to nie wszystko, za tym wszystkim powinien stać design i jakość (a nie jakoś). Skomplikowane warunki handlowe, brak większej decyzyjności we własnym salonie a do tego całe ryzyko i większość kosztów poniesie \"Partner\" a nie Rovese. Na koniec dnia okaże się, że tam, gdzie będą dobre i prężne salony partnerskie pojawi się salon \"własny\" wzorem TGS i \"Partner\" nie będzie już potrzebny - obym się mylił. Trzymam kciuki za każdego, kto ryzykuje własnym majątkiem w tak konkurencyjnej i dynamicznej branży.
    • Michał, 2016-05-23 20:07:59
  • Pana Romana i wszystkich zainteresowanych uzyskaniem informacji na temat współpracy zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: nowesalony@opocznolazienki.pl
    • Opoczno Łazienki Sp. z o.o., 2016-04-28 08:18:52
  • Ciekawego > Wyłączność i niewolnictwo ? Pan Roman też chyba z Kielc ?
    • marek, 2016-04-27 20:16:25
  • To chyba coś ciekawego, skoro wzbudziło tyle komentarzy. Czy możecie podać kontakt?
    • Roman_POZ, 2016-04-26 08:03:20
  • Rynek jest trudny i czekają go w krótkim czasie duże zmiany.Również moim zdaniem to początek tworzenia salonów firmowych producentów. Pytanie tylko kto i co zaproponuje właścicielom sklepów bo nie wierzę że będą to chcieli robić producenci na własna rękę. Trzeba też liczyć się z tym że będą powstawać nowe grupy zakupowe na wzór PGC tylko w mniejszej skali dla których oferta producentow nie będzie wystarczająca i właściciele tych sklepów chyba najlepiej na tym wyjdą.
    A kwestia internetu i producentów którzy narzekanie na ten kanał dystrybucji mają za nic...No cóż po zmianach na rynku detalicznym producenci którzy nie dbali i nie dbają o sektor salonów stracą znacząco swoja pozycję rynkową bo ich produkty katalogowe bez ekspozycji salonowych nie będą sprzedawały się w sieci . Będą produkować lub nie w zależności od warunków dla innych pod innymi markami.
    To tyle moim zdaniem. Kilka najbliższych lat zapowiada sie ciekawie...
    A co do oferty Opoczno Łazienki...słabiutko Panowie , słabiutko.
    • skaper, 2016-04-24 13:00:28
  • W mojej opinii Opoczno szuka nie tyle partnerów handlowych co pracowników którzy będę prowadzili ich sklepy firmowe . krótko mówiąc właściciel nie będzie właścicielem tylko kierownikiem sklepu z pensją kilku tysięcy zł.
    • marko, 2016-04-22 14:49:01
  • Pan Bartilon to chyba z Kielc pisze :-P Klient przyjdzie po to o czym słyszał i czytał. Przyjdzie z tabletem, porówna ceny i się szybko zabawa w sklep skończy. Moc marek widać na Ceneo, gdzie prym wiedzie pewien duży sklep internetowy.
    • Ven, 2016-04-22 14:47:31
  • To tylko pokazuje że część dużych firm/producentów na rynku armatury sanitarnej będzie dążyć do zbudowania własnej sieci sprzedaży. Tym samym dobijając sporą część firm na rynku łazienkowym. Nie wieżę aby sklepy mogły konkurować z potencjałem i płynnością finansową producentów chociażby takich jak Opoczno.
    • Paul, 2016-04-22 14:32:13
  • A ja jestem z branży i już jestem po spotkaniu i poznałem ofertę Opoczno Łazienki. Wbrew pozorom Opoczno to tylko część oferty i głównie to dedykowany asortyment. Mają bardzo ciekawe podejście do rynku i wszystko rozsądnie przemyślane. Tylko lokal mam za mały, ale już fajny na celowniku.
    • bartilon, 2016-04-22 14:09:32
  • Zgadza się że potrafimy liczyć i z tego co słychać niewielu jest zainteresowanych więc już Opoczno szuka chętnych z poza branży.
    • teran, 2016-04-22 13:19:33
  • Partnerzy potrafią liczyć i dobrze wyliczą jak im klient przyjdzie do salonu z cennikiem Rovese ze strony Nexterio :DDDD
    • Pitagoras, 2016-04-22 12:38:59

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA