Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Romuald Wojda, Rovese: Wchodzimy w kategorię armatury łazienkowej

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 05 cze 2015 09:07
Romuald Wojda, Rovese: Wchodzimy w kategorię armatury łazienkowej
Romuald Wojda, sales & marketing division director Central Europe w firmie Rovese

Romuald Wojda, sales & marketing division director Central Europe w firmie Rovese mówi o jej najbliższych planach i wdrożeniach produktowych.

REKLAMA

Rovese S.A jest dynamicznie rozwijającą się grupą kapitałową działającą na międzynarodowym rynku płytek ceramicznych i kompleksowego wyposażenia łazienek.

Pośród światowych producentów płytek zajmujemy wysokie 6. miejsce i 10. w skali całkowitej produkcji ceramiki sanitarnej.

Tak wysoka pozycja w obu rankingach daje nam mocną pozycje lidera i w sposób szczególny dopinguje do ciężkiej pracy i rozwoju dla zapewnienia długofalowego, stabilnego wzrostu wartości firmy oraz kreowania trendów i rozwiązań technologicznych w branży.

Na rynku krajowym nasze marki Opoczno i Cersanit są najbardziej rozpoznawalnymi i cenionymi przez klientów brandami. To zaufanie jest dla nas niezmiernie ważne.

Starając się sprostać wysokimi oczekiwaniom naszych odbiorców, w tym roku pod marką Opoczno wprowadzamy na rynek 4 wyjątkowe kolekcje ceramiczno-meblowe, zaprojektowane w nowoczesnym wielkomiejskim stylu. Dzięki tym nowościom Opoczno mocno zaznaczy swoją obecność w kategorii wyposażenia łazienkowego.

Wdrożenie nowych kolekcji będzie wspierane kampanią promocyjną oraz działaniami w punktach sprzedaży – tam będziemy wstawiać dedykowane seriom ekspozytory.

Z marką Cersanit wchodzimy w najbliższym czasie w nową kategorię – armatury łazienkowej. Nasza oferta baterii i zestawów natryskowych będzie cechowała się nowoczesnymi rozwiązaniami funkcjonalnymi, ekologicznymi i ekonomicznymi.

Będą to produkty z bardzo dobrym stosunkiem jakości i funkcjonalności do ceny. Wdrożenie to pozwoli nam zbudować w marce Cersanit kompletną ofertę łazienkową. Wdrażamy również na rynku nowe serie misek zawieszanych i kompaktów z technologią CleanOn (rozwiązania bezkołnierzowe). Ta innowacyjna technologia w ceramice Cersanit ułatwia utrzymanie czystości w toalecie oraz jest przyjazna dla środowiska pozwalając zaoszczędzić wodę i detergenty.

W ofercie płytek ceramicznych marek Cersanit i Opoczno, po bardzo dobrze przyjętych przez
rynek kolekcjach z końca 2014, wprowadzamy w tym roku aż 17 kolekcji ściennych w formacie 29,7x60.

Do końca 2015r. Rovese planuje wprowadzenie do oferty kolejnych kolekcji ściennych
w formatach od 29,7x60 po 25x75, a także kolekcji gresowych w formatach od małych kwadratów 32,6x32,6 po długie deski 22x89.

W związku z rozwojem oferty planujemy zakup kilku kolejnych drukarek cyfrowych.
Poza tym na bieżąco unowocześniamy nasz park maszynowy.

Z perspektywy dotarcia do Kupujących - chcemy być jak najbliżej, w miejscach gdzie podejmują Oni decyzje zakupowe. Dlatego też jak dziś tak i w przyszłości będziemy się koncentrować na wzmacnianiu relacji biznesowych z najlepszymi sklepami. Kontynuujemy wprowadzony w zeszłym roku dedykowany im program wspierający sprzedaż Naszych marek.

Wdrażamy nowe podejście do współpracy ze sklepami – dostosowując poziom wsparcia Naszej firmy do poziomu zaangażowania sklepu. Oferujemy nowe rozwiązania ekspozycyjne.

Zależy Nam na rekomendacji sprzedawców w sklepach. Żeby ją pozyskać przygotowaliśmy i
wdrożyliśmy od początku drugiego kwartału 2015 roku innowacyjny program motywacyjn-edukacyjny bazujący na historii i tradycjach marki Opoczno.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA