Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Ryszard Kanas, Roca: Inwestycja w design i markę jest opłacalna

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 11 marz 2016 15:02
Ryszard Kanas, Roca: Inwestycja w design i markę jest opłacalna
Ryszard Kanas, dyrektor handlowy w firmie Roca Polska

Ryszard Kanas, dyrektor handlowy w firmie Roca Polska komentuje aktualną sytuację na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Mówi m.in. o roli designu na tym rynku i najważniejszych trendach dotyczących łazienek inwestycyjnych.

REKLAMA

- Jak oceniają Państwo polski rynek nieruchomości inwestycyjnych i dynamikę jego rozwoju? Jak ważny jest to rynek z perspektywy firmy Roca?

Nieruchomości inwestycyjne stanowią ważną część naszej obecności inwestycyjnej na polskim rynku. W ubiegłym roku zanotowaliśmy z zadowoleniem kolejny wzrost.
Na pewno najbardziej znaczące są dla nas inwestycje, w których uczestniczymy kompleksowo. Nasza oferta to nie tylko ceramika sanitarna, ale również baterie, stelaże podtynkowe, produkty z konglomeratu, kabiny, brodziki prysznicowe, wanny czy też dodatki łazienkowe.

Oczywiście dla potrzeb łazienek publicznych mamy rozwiązania pisuarowe czy też dostępnej łazienki. Bardzo dumni jesteśmy z tego, gdy Inwestorzy ceniący sobie wysoką jakość połączoną z designem i postrzeganiem marki, wybierają naszą kompleksową ofertę do swoich nieruchomości. Zdarza się to coraz częściej i pozwala na harmonijny zaprojektowanie wnętrza z użyciem jednej marki.

- Jakie są aktualnie najsilniejsze trendy na rynku inwestycyjnym – z perspektywy łazienki, bo to do niej produkty Państwo oferują?

Podobnie jak w przypadku klientów indywidualnych również na rynku inwestycji komercyjnych zauważamy coraz silniejszą wagę marki w trakcie podejmowania decyzji wyboru produktów łazienkowych. Docenia się to, że znana marka ma potencjał w jakości postrzegania nieruchomości przez jej nabywców lub najemców, a co za tym idzie również wpływ na ceny najmu. Badania, które prowadziliśmy wśród klientów końcowych wskazują, że dobrze wykreowana marka rozszerza się też na całą gamę produktów łazienkowych. Stąd jesteśmy często wysoko uplasowani w postrzeganiu naszej marki zarówno w ceramice sanitarnej, jak i w pozostałych kategoriach produktowych.

- Jakie ostatnie realizacje na polskim rynku inwestycyjnym uznają Państwo za najciekawsze?

Cieszy nas wysokie postrzeganie naszych dwóch flagowych marek, Roca i Laufen, przez inwestorów. Wybierane są często w celu podniesienia wartości wnętrza w oczach klienta.
Z dużą satysfakcją odnotowujemy naszą obecność w różnych typach nieruchomości, od indywidualnych inwestorów, poprzez hotele, apartamentowce, biurowce i łazienki publiczne w galeriach handlowych.

Wśród inwestycji hotelowych w ostatnim roku nasze produkty znalazły się m.in. w Hotelu Gromada w Warszawie, Hotelu Primavera w Jastrzębiej Górze, Hotelach Mercure w Gdańsku i w Gdyni czy w Hotelu Wieniawskim w Poznaniu.

Istotny dla nas segment nieruchomości inwestycyjnych stanowią apartamentowce, wśród których zrealizowaliśmy w 2015 roku m.in. apartamenty Rezydencja Park w Mielnie, apartamenty Rozewie we Władysławowie, Osadę Śnieżka w Łomnicy czy osiedle Accent w Warszawie.

Wśród największych realizacji biurowych wymienić możemy m.in. Konstruktorska Business Center, biuowiec ul. Postępu 14, Astrum Business Park w Warszawie, Gdański Business Center, Biurowiec Synthos w Oświęcimiu, Biurowiec LPP w Gdańsku czy Biurowiec Dominikański we Wrocławiu.

Zrealizowaliśmy również budynki publiczne takie jak Centrum Spotkania Kultur w Lublinie, Lubelskie Centrum Konferencyjne, jak również Centrum Logistyczne w Zakroczymiu. Wśród ubiegłorocznych galerii handlowych możemy wymienić remont łazienek w warszawskich Złotych Tarasach, Park Handlowy Bielany we Wrocławiu, Galerię Jurowiecką w Białymstoku czy Centrum Hevelius w Gdańsku.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA