Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Ryszard Kanas, Roca: Inwestycja w design i markę jest opłacalna

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 11 marz 2016 15:02
Ryszard Kanas, Roca: Inwestycja w design i markę jest opłacalna
Ryszard Kanas, dyrektor handlowy w firmie Roca Polska

Ryszard Kanas, dyrektor handlowy w firmie Roca Polska komentuje aktualną sytuację na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Mówi m.in. o roli designu na tym rynku i najważniejszych trendach dotyczących łazienek inwestycyjnych.

REKLAMA

- Jak oceniają Państwo polski rynek nieruchomości inwestycyjnych i dynamikę jego rozwoju? Jak ważny jest to rynek z perspektywy firmy Roca?

Nieruchomości inwestycyjne stanowią ważną część naszej obecności inwestycyjnej na polskim rynku. W ubiegłym roku zanotowaliśmy z zadowoleniem kolejny wzrost.
Na pewno najbardziej znaczące są dla nas inwestycje, w których uczestniczymy kompleksowo. Nasza oferta to nie tylko ceramika sanitarna, ale również baterie, stelaże podtynkowe, produkty z konglomeratu, kabiny, brodziki prysznicowe, wanny czy też dodatki łazienkowe.

Oczywiście dla potrzeb łazienek publicznych mamy rozwiązania pisuarowe czy też dostępnej łazienki. Bardzo dumni jesteśmy z tego, gdy Inwestorzy ceniący sobie wysoką jakość połączoną z designem i postrzeganiem marki, wybierają naszą kompleksową ofertę do swoich nieruchomości. Zdarza się to coraz częściej i pozwala na harmonijny zaprojektowanie wnętrza z użyciem jednej marki.

- Jakie są aktualnie najsilniejsze trendy na rynku inwestycyjnym – z perspektywy łazienki, bo to do niej produkty Państwo oferują?

Podobnie jak w przypadku klientów indywidualnych również na rynku inwestycji komercyjnych zauważamy coraz silniejszą wagę marki w trakcie podejmowania decyzji wyboru produktów łazienkowych. Docenia się to, że znana marka ma potencjał w jakości postrzegania nieruchomości przez jej nabywców lub najemców, a co za tym idzie również wpływ na ceny najmu. Badania, które prowadziliśmy wśród klientów końcowych wskazują, że dobrze wykreowana marka rozszerza się też na całą gamę produktów łazienkowych. Stąd jesteśmy często wysoko uplasowani w postrzeganiu naszej marki zarówno w ceramice sanitarnej, jak i w pozostałych kategoriach produktowych.

- Jakie ostatnie realizacje na polskim rynku inwestycyjnym uznają Państwo za najciekawsze?

Cieszy nas wysokie postrzeganie naszych dwóch flagowych marek, Roca i Laufen, przez inwestorów. Wybierane są często w celu podniesienia wartości wnętrza w oczach klienta.
Z dużą satysfakcją odnotowujemy naszą obecność w różnych typach nieruchomości, od indywidualnych inwestorów, poprzez hotele, apartamentowce, biurowce i łazienki publiczne w galeriach handlowych.

Wśród inwestycji hotelowych w ostatnim roku nasze produkty znalazły się m.in. w Hotelu Gromada w Warszawie, Hotelu Primavera w Jastrzębiej Górze, Hotelach Mercure w Gdańsku i w Gdyni czy w Hotelu Wieniawskim w Poznaniu.

Istotny dla nas segment nieruchomości inwestycyjnych stanowią apartamentowce, wśród których zrealizowaliśmy w 2015 roku m.in. apartamenty Rezydencja Park w Mielnie, apartamenty Rozewie we Władysławowie, Osadę Śnieżka w Łomnicy czy osiedle Accent w Warszawie.

Wśród największych realizacji biurowych wymienić możemy m.in. Konstruktorska Business Center, biuowiec ul. Postępu 14, Astrum Business Park w Warszawie, Gdański Business Center, Biurowiec Synthos w Oświęcimiu, Biurowiec LPP w Gdańsku czy Biurowiec Dominikański we Wrocławiu.

Zrealizowaliśmy również budynki publiczne takie jak Centrum Spotkania Kultur w Lublinie, Lubelskie Centrum Konferencyjne, jak również Centrum Logistyczne w Zakroczymiu. Wśród ubiegłorocznych galerii handlowych możemy wymienić remont łazienek w warszawskich Złotych Tarasach, Park Handlowy Bielany we Wrocławiu, Galerię Jurowiecką w Białymstoku czy Centrum Hevelius w Gdańsku.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA