Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Sebastian Wojciechowski z firmy Deftrans mówi o trendach, które kształtują rynek mebli łazienkowych

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 25 cze 2018 10:45
Sebastian Wojciechowski z firmy Deftrans mówi o trendach, które kształtują rynek mebli łazienkowych
Sebastian Wojciechowski, dyrektor handlowy firmy Deftrans.Fot. Deftra
Sebastian Wojciechowski z firmy Deftrans mówi o trendach, które kształtują rynek mebli łazienkowych
Sebastian Wojciechowski z firmy Deftrans mówi o trendach, które kształtują rynek mebli łazienkowych
Sebastian Wojciechowski z firmy Deftrans mówi o trendach, które kształtują rynek mebli łazienkowych
Sebastian Wojciechowski z firmy Deftrans mówi o trendach, które kształtują rynek mebli łazienkowych

Sebastian Wojciechowski, dyrektor handlowy firmy Deftrans opowiada o planach i strategiach firmy na rynku mebli łazienkowych oraz o tym, jak dostosowują nową ofertę Defry do zmieniających się potrzeb klientów.

REKLAMA

Redakcja:  Jak wygląda oceniacie polski rynek mebli łazienkowych. Jakie wyzwania i trendy będą kształtowały najbliższe lata?

Sebastian Wojciechowski: Najważniejszym wyzwaniem dla polskiego rynku mebli łazienkowych jest zmiana pokoleniowa w grupie konsumentów i fakt, że pokolenie „millenialsów” stanie się najliczniejszą grupą zakupową do 2020 roku. To pokolenie, dla którego bardzo istotne jest przenikanie się świata offline i online, model bricks & cliks, wysoka jakość produktu i obsługi oraz szybkość realizacji i serwisu. To na pewno będzie mocny trend kształtujący przekrojowo rynek łazienkowy w najbliższych latach.

R: A jaka jest wasza „recepta na sukces” w branży mebli łazienkowej, aby wyróżnić się na tle konkurencji?

SW: Nie mamy stałej recepty. Przy tak dynamicznej zmianie charakteryzującej rynki  –  pigułka, która działa dzisiaj, jutro może już nie działać. Analizujemy oczywiście to, co robi nasza polska konkurencja, bacznie obserwujemy rynki zagraniczne, ale jednocześnie bardzo istotny jest dla nas klient  docelowy i jego zmieniające się preferencje oraz potrzeby. To głównie dlatego nasza nowa oferta Defry przeszła tak  bardzo gruntowną metamorfozę – zarówno pod kątem wzorniczym, jak i funkcjonalnym.

R: Jak będzie przebiegać promocja waszych nowych produktów w 2018 roku? Czy będziecie koncertować się na targach wydarzeniach?

SW: Po wydaniu w maju katalogu Defry, obecnie koncentrujemy się na tworzeniu ekspozycji prezentujących nowe kolekcje oraz szykujemy nową odsłonę ciekawych luster i szafek lustrzanych, którą zaprezentujemy jesienią. Planujemy również w efektowny sposób zaprezentować wszystkie nasze nowości na wrześniowych targach CERSAIE w Bolonii.

R: Czy planujecie rozszerzenie swojej oferty na zagraniczne rynki zbytu?

Jesteśmy obecni na wielu rynkach zagranicznych i nie zamykamy się na nowe wyzwania. Na pewno chcemy ugruntować swoją pozycję na rynku niemieckim, słowackim i czeskim.

Czytaj także: Kolekcja FLOU. Wysublimowana nowość w ofercie Defra


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA