Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Seweryn Kartkowski z Grupy PGC planuje wprowadzić nowe marki i otworzyć nowe sklepy w 2019

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 27 lut 2019 13:20
Seweryn Kartkowski z Grupy PGC planuje wprowadzić nowe marki i otworzyć nowe sklepy w 2019
Seweryn Kartkowski, prezes zarządu Polskiej Grupy Ceramicznej

Seweryn Kartkowski, prezes zarządu Polskiej Grupy Ceramicznej (PGC) opowiada o planach otworzenia kilkunastu sklepów, także w systemie franczyzowym. Polska Grupa Ceramiczna zmieni także lokalizację siedziby głównej, dzięki podpisaniu umowy z Panattoni Europe.

REKLAMA

Rok 2018 był dla PGC efektywnym czasem. Rozwinęliśmy się na wielu horyzontach, był to etap intensywnych działań, ale mieliśmy też chwilę na wzięcie głębokiego oddechu i przygotowanie się na czekające nas wyzwania. Ubiegły rok obfitował w sukcesy – nasz dynamiczny rozwój i ciężka praca zostały docenione. PGC stało się laureatem rankingu Gazele Biznesu, a magazyn Dobre Wnętrze nagrodził nasze kolekcje dwukrotnie w swoim plebiscycie Design Dla Konesera.

W obecnym, jak i w ubiegłym roku, przy tworzeniu nowych kolekcji staramy się dostosować do wymagań rynku i co raz bardziej świadomego odbiorcy. Zdecydowanie klienta i podążanie za wykreowaną wizją pomaga skonkretyzować nasze działania, dzięki temu wiemy ku jakim trendom w branży ceramicznej warto się skłaniać i dokonujemy trafnych wyborów.

Czytaj także: [FBŁiK] Podyskutujmy o eko-trendach w łazience

To przynosi zamierzone rezultaty w postaci rozwoju marki własnej PGC – Ceramica Limone. Oczywiście stoją też za tym inne czynniki. Nasze produkty charakteryzują się  rozsądną ceną i wysoką jakością, to obecnie najważniejsze kryteria, którymi kierują się potencjalni nabywcy.

Jesteśmy przekonani, że 2019 przyniesie nam dużo dobrego. Dzięki podpisaniu umowy z Panattoni Europe już w pierwszych miesiącach bieżącego roku planowane jest przeniesienie siedziby PGC do nowej lokalizacji. Będziemy mogli pochwalić się czterokrotnie większą powierzchnią magazynową oraz dużymi, nowoczesnymi biurami.

Nowe możliwości magazynowe i rozwiązania logistyczne dają możliwość rozwoju sprzedaży eksportowej. Wspólnie z Partnerami PGC planujemy także otworzyć w całej Polsce kilkanaście sklepów, także w systemie franczyzowym. Do naszej oferty wejdą nowe produkty od markowych producentów. PGC poszerzy też swoje działania, wprowadzając dwie nowe marki.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA