Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 14 paź 2016 09:04
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Piotr Kulaziński, przedstawiciel marki Azario
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną
Sieć salonów łazienkowych BLU rozwija markę własną

Wraz z końcem roku 2015 w salonach łazienkowych BLU pojawiły się produkty marki własnej sieci - Azario. O rozwoju tej marki mówą Piotr Kulaziński, jej przedstawiciel i pomysłodawca oraz Aneta Kubasiewicz, projektantka Blossom design.

REKLAMA

Marka Azario urodziła się w głowie Piotra Kulazińskiego, wieloletniego przyjaciela i partnera biznesowego Adama Rożko, właściciela Refleksu. Ideą stworzenia marki było zaoferowanie klientowi asortymentu unikalnego,  nieistniejącego w masowej sprzedaży.

- Azario wprowadza do Salonów sieci BLU nową jakość i styl jaki prezentują czołowi, światowi producenci. Dzięki marce Azario, klienci mają dostęp do produktów projektowanych według najnowszych trendów oraz wykonanych w najwyższej jakości. Produkty są unikalne, nie widnieją w masowej sprzedaży internetowej i są dedykowane do sieci salonów łazienkowych BLU.

Tworząc portfolio marki analizowaliśmy potrzeby klientów z wielu stron, na podstawie naszych doświadczeń - od strony zarządzania i sprzedaży na rynku krajowym i zagranicznym oraz od strony projektowej.

Nasza oferta skupia się na kolekcjach płytek ściennych, podłogowych, gresach i okładzinach dekoracyjnych, posiadamy bogatą ofertę dekoracji do płytek w postaci listew, mozaik oraz struktur z różnorodnych materiałów. Ponadto ofertę Azario stale poszerzamy o produkty wyposażenia łazienek takie jak wanny, meble z umywalkami - mówi Piotr Kulaziński.

Marka Azario swoje biuro ma w Łodzi na ul. Wydawniczej 21. Tu podpisano umowy współpracy ze światowymi markami, tu negocjowano warunki i wygląd każdej kolekcji.

Po zaledwie roku ciężkiej pracy mamy już bogate portfolio.Szafy z kolekcjami łazienkowymi, ekspozytory z kolekcjami podłogowymi, kamieniem elewacyjnym, mozaikami. Wybudowaliśmy ponad 100 aranżacji łazienek na terenie całego kraju (w sieci BLU). Posiadamy również bazę z plikami dla projektantów wnętrz współpracujących s siecią salonów BLU.

Nowa marka to nowe wyzwania ale i nowa wielka energia. Asortyment Azario jest doceniany przez naszych projektantów w sieci BLU, którzy mocno angażują się w sprzedaż. Kolekcje są ciekawe i bogate co pomaga im w pracy. Z miesiąca na miesiąc marka coraz bardziej doceniana jest również przez naszych klientów. Dostają w przystępnych cenach produkt najwyższej jakości, projektowany wg. najnowszych trendów - dodaje Aneta Kubasiewicz, projektantka z Blossom design, konsultantka marki.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Nie trudno zauwazyc ze cos rozwoj sieci przystopowal,wydaje sie ze chyba nie ma w Białymstoku pomysłu co dalej,a i pewnie wiekszosc salonow pod ta marka juz sie zastanawia jak poprowadza wlasne salony po zakonczeniu umowy z Blu.
    glazura i consus tez mialy swoje 5 minut
    • edek z krainy kredek, 2016-10-22 17:51:35
  • do Zig Zac . Nie skończą jak Wema czy Galzura , prędzej zostaną kupieni przez Opoczno Łazienki którym budowanie sieci sklepów nie do końca się udaje.A jak to nie nastąpi to ze swoimi produktami dadzą sobie radę na rynku . Oczywiście jeśli będzie to wszystko sensownie zorganizowane a korzyści z systemu będzie miał nie tylko franczyzodawca.
    • mapel, 2016-10-19 07:58:54
  • Detal jest coraz słabszy i nie ma innej drogi jak unikalne produkty.A czy BLU potrafi to zrobić ? Zobaczymy...
    • Pawel, 2016-10-18 14:20:10
  • do mapel, 2016-10-16 19:34:39:
    Jeszcze chwila i będzie to co z Wemą albo Glazurą Królewską....
    • ZIg Zac, 2016-10-17 12:56:19
  • A mówili że BLU się zwija... Przy tylu własnych sklepach marka własna ma sens i przyniesie korzyści.
    • mapel, 2016-10-16 19:34:39

REKLAMA

REKLAMA