Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Soichi Abe, Toto: Mieliśmy świadomość, że w Europie nikt nie czeka na firmy takie jak nasza

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 25 maj 2015 09:30
Soichi Abe, Toto: Mieliśmy świadomość, że w Europie nikt nie czeka na firmy takie jak nasza

Myślę, że nasz dotychczasowy sukces zawdzięczamy temu, że wybraliśmy inną strategię niż nasi konkurenci. Nasza firma skoncentrowała się na technologii - o strategii rozwoju na rynku europejskim opowiada dyrektor firmy Toto.

REKLAMA

- Toto weszło na rynek europejski w 2009 roku, jak z perspektywy czasu oceniacie to posunięcie?

Soichi Abe, dyrektor, managing executive officer firmy Toto: Z naszego punktu widzenia był to bardzo udany ruch - a należy pamiętać, że rynek europejski jest jednym z najtrudniejszych na świecie. Na żadnym innym kontynencie nie ma tak dużej konkurencji i tak wysokich standardów jakości. W Europie nie brakuje marek o ugruntowanej renomie i mieliśmy świadomość, że nikt nie czeka na firmy takie jak Toto.

Myślę, że nasz dotychczasowy sukces zawdzięczamy temu, że wybraliśmy inną strategię niż nasi konkurenci. Zanim Toto weszło na rynek europejski, wszyscy oni koncentrowali się przede wszystkim na designie produktów, który miał różnicować je względem siebie. Nasza firma skoncentrowała się na nowym aspekcie - technologii. Toto udało się zintegrować nowoczesne rozwiązania technologiczne z ciekawym designem w dyskretny, ale niezmiernie praktyczny sposób.

Podam dwa przykłady. Pierwszy to bezkołnierzowa miska w.c., pokryta szkliwem CeFiONtect oraz z systemem spłukiwania Tornado Flush. Toto jako pierwsze wprowadziło tego typu produkt na europejski rynek. Nasi konkurenci dopiero nas gonią. Jest do dla nas niewątpliwy powód do dumy.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA