Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Soichi Abe, Toto: Nasz rozwój w Europie opieramy na produktach z kategorii toalet myjących

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 02 kwi 2015 12:09
 Soichi Abe, Toto: Nasz rozwój w Europie opieramy na produktach z kategorii toalet myjących
Soichi Abe, Dyrektor oraz Managing Executive Officer firmy Toto. / fot. Toto

O strategii wprowadzania produktów Toto na rynek europejski oraz kluczowych dla tej marki wyrobach mówi Soichi Abe, Dyrektor oraz Managing Executive Officer firmy Toto.

REKLAMA

Toto jest wszechstronnym producentem wyrobów łazienkowych. Działamy na zasadzie idei „one-stop shop” - w katalogu naszych produktów można więc znaleźć nie tylko ceramikę sanitarną, ale też baterie, prysznice, elementy wyposażenia łazienek i akcesoria.

Kiedy wchodzimy na nowy rynek, naszym głównym celem jest zbudowanie opierającej się na zaufaniu relacji z klientem. Takie podejście sprawdza się dzięki jakości naszych produktów. Swoją uwagę skupiamy przede wszystkim na konkretnych, flagowych dla naszej marki artykułach. Takich, które wyróżniają się wśród konkurencji wyraźną przewagą technologiczną, oferując przy tym widoczne korzyści klientom. Dlatego też koncentrujemy się głównie na toaletach i washletach.

Każdy kto odpowiada za utrzymanie czyści w toalecie dostrzega korzyści użytkowania misek bezkołnierzowych. Zalety jakie daje higieniczny, a przy tym skuteczny system spłukiwania, który nie tworzy pary i nie rozpyla bakterii są jasne dla każdego. Washlet to zdecydowanie nasz kluczowy produkt!

Oczywiście zamierzamy wprowadzać na rynek europejski również inne nasze artykuły, takie jak na przykład sensoryczne czujnik sterowania zaworami, prysznicami czy suszarkami do rąk. Zintegrowaliśmy w swoich produktach innowacyjne technologie, czyniąc je wygodnymi w użyciu i przyjaznymi środowisku - to dwie cechy, które zdecydowanie przekonują klientów. Będziemy dalej iść tą drogą, budując rozpoznawalność Toto na rozwiązaniach technologicznych i projektowych najlepszej jakości, oraz dając się poznać jako wszechstronny producent produktów łazienkowych.

Rozwój Toto w Europie będziemy nadal opierać na produktach z kategorii toalet myjących. Dostrzegamy jak bardzo rozwija się rynek w tym segmencie - potwierdzają to stale rosnące ogólne wyniki sprzedaży toalet z natryskami. Zrozumiałym jest, że jako wiodący na świecie producent washletów dysponujemy największymi możliwościami w tej dziedzinie. Technologia która dysponujemy sprawia, że możemy zaoferować rynkowi coś nowego, dając naszym europejskim klientom ciekawe rozwiązania dla przebudowywanych łazienek. Skupiamy się także na tworzeniu produktów na specjalne zamówienia projektowe dla hoteli, budynków biurowych, a także eleganckich, ekskluzywnych prywatnych rezydencji.

-  Soichi Abe, Dyrektor oraz Managing Executive Officer firmy Toto


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA