Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Karina Łapińska, projektant wnętrz i doradca klienta firmy BioBidet

Karina Łapińska, projektant wnętrz i doradca klienta firmy BioBidet, opowiada jakie czynniki sprzyjają wzrostom sprzedaży desek myjących w Polsce.

REKLAMA

- Jakie są zasady bezpiecznego użytkowania i dbania o deski myjące?

Karina Łapińska, projektant wnętrz i doradca klienta firmy BioBidet: Na co dzień nsaze deski nie wymagają od użytkownika żadnego zaangażowania. Są skonstruowane tak, że same czyszczą się przed i po każdym użyciu. Należy je oczywiście utrzymywać w czystości, tak jak wszystkie inne urządzenia w toalecie, ale wystarczy używać w tym celu delikatnych, ogólnodostępnych środków czyszczących. Część osób decyduje się na okresowe oczyszczanie dyszy myjącej środkiem dezynfekującym (w sprayu), jednak nie jest to absolutnie niezbędne.

Jedynym elementem, który należy regularnie wymieniać jest filtr węglowy pochłaniający nieprzyjemne zapachy. Należy wymienić go raz na 12 – 18 miesięcy. Koszt zakupu filtra to ok. 50 zł, można go kupić w naszym sklepie online.

- Jakimi kanałami sprzedają Państwo głównie swoje produkty?

Aktualnie deski myjące Biobidet sprzedają się głównie dzięki zainteresowaniu osób prywatnych chcących zapewnić sobie możliwie najlepszą higienę intymną. Naszymi głównymi klientami są osoby, które zetknęły się z deskami myjącymi za granicą i osoby, które korzystały z nich u znajomych.

Jednym słowem to zadowoleni użytkownicy przysparzają nam kolejnych klientów.

Współpracujemy też deweloperami i hotelami.  Z jednym z nich wiąże się dość ciekawa historia. Otóż kilka miesięcy temu, w pewnym warszawskim hotelu mieszkała ekipa filmowa z Indii, kręcąca w stolicy zdjęcia do jednej z bollywoodzkich superprodukcji. Wymogiem hotelowych gości było wyposażenie łazienek w deski myjące naszej marki. Hotel oczywiście je zainstalował, a po pewnym czasie dokupił kilka kolejnych sztuk. Tym sposobem została przełamana pewna bariera – okazało się, że deski myjące są świetnym rozwiązaniem higienicznym, bardzo docenianym przez hotelowych gości.

Oprócz sprzedaży tradycyjnej prowadzimy też sprzedaż internetową. 

 - Jak jest z dostępnością kolorów w tym segmencie, czy tylko białe interesują użytkowników?

Kierujemy się głównie upodobaniami naszych klientów. Amerykański producent firma BBC ma w swojej ofercie również urządzenia w kolorze beżowym. W Polsce kolor ten nie cieszy się popularnością, a klienci nie zgłaszają zapotrzebowania na kolory inne niż biały. Dlatego dystrybuujemy urządzenia w tym kolorze.

W tej chwili mamy w sprzedaży 5 różnych modeli w bardzo zróżnicowanych cenach. Najtańsze urządzenie kosztuje zaledwie 365 zł, a najdroższe 2700. Tym sposobem Biobidety są dostępne praktycznie dla każdego, komu tylko zamarzy się pełen komfort higieniczny.

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA