Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Stawiamy na zrównoważony podział oferty

  • Autor: AK
  • 14 cze 2016 13:22
Stawiamy na zrównoważony podział oferty
Daria Oller, kierownik działu sprzedaży i marketingu firmy Hydrostop

Segment wyposażenia łazienek specjalistycznych oraz publicznych jest silnie obsadzony przez marki - zarówno te globalne jak i działające lokalnie. Pytamy Darię Oller, kierownika działu sprzedaży i marketingu firmy Hydrostop, jak nieduża polska firma może skutecznie rywalizować na tym polu.

REKLAMA

- W Państwa segmencie działają takie firmy jak Delabie, Presto - światowe, silne marki. Jak Państwo, jako mniejsza firma, przekonujecie sprzedawców, że warto sprzedawać właśnie Wasze produkty, a nie np. tych marek?

Daria Oller, kierownik działu sprzedaży i marketingu firmy Hydrostop: Nie musimy przekonywać. Najczęściej argumentem jest cena. Większość klientów, jeżeli ma jakieś obiekcje, to wybiera nasze produkty, które są tańsze, a ich jakość jest taka sama. Cały czas promujemy markę River. Wymienione firmy, i my też, w swoich produktach mają specyficzny system zamykania wody i odkamieniania baterii, dbania o to by cały system cały czas działał poprawnie. Firma River ma własny opatentowany system zamykania wody i z tego co wiem, nikt inny w Europie produktów z takim systemem nie ma. To jest argument, który przemawia, jeśli nie działa argument ceny. Nie jest to może marka znana w Polsce, bo nie jest popularyzowana przez duże sieci. My po blisko 20 latach współpracy wiemy jednak, co dany produkt potrafi i jak jest trwały. Dlatego trzymamy się promocji marki River i nie oddamy sprzedaży nikomu innemu.

- Jak wygląda podział sprzedaży produktów w zależności od producentów w Waszym portfolio?

Mamy w ofercie dwie linie produktów - produkcji włoskiej oraz polskiej. Staramy się równoważyć ten podział. Tendencja jest teraz taka, że nasze produkty pod marką Hydrostop sprzedają się szybciej, ze względu na to, że są tańsze. Staramy się jednak cały czas stawiać na zrównoważony podział. Chcemy być lojalni wobec marki River i ją promować. Zwłaszcza, że właściciele często spotykają się z jej pracownikami, jesteśmy w stałym kontakcie i cały czas rozmawiamy o tym co możemy razem robić.

- Jako polski dystrybutor możecie Państwo wpływać na ich produkcję, zgłaszając np. zapotrzebowanie na produkty, które chciałby nasz rynek?

Nie mamy wpływu na to jakie nowe produkty się pojawią. Ale pytaliśmy o możliwość zastosowania jakiegoś rozwiązania w danym, już opracowanym modelu, oni to sprawdzili i otrzymaliśmy transzę produktów z innym rozwiązaniem technicznym bardziej odpowiadającym naszym odbiorcom. Myślę więc, że współpraca jest elastyczna dostosowana do zmieniających się warunków. My w każdym razie jesteśmy zadowoleni.

- Które z nowych produktów uważacie Państwo za innowacyjne i warte uwagi?

Opracowujemy teraz innowacyjny system zamykania wody, który już w niektórych bateriach zastosowaliśmy. Ma to rozwiązać różne problemy związane z użytkowaniem bardzo zakamienionej wody. Jeżeli chodzi o produkt, z którego jesteśmy najbardziej dumni, to jest to bateria umywalkowa H 30. Nie mieliśmy wcześniej w naszej produkcji baterii, która miałaby mieszacz w korpusie i byłaby w takiej cenie. Obniżenie kosztów produkcji tej baterii to dla nas powód do dumy. Wiązało się to bowiem z poszukaniem podwykonawców, specjalnej odlewni, kogoś kto pochromuje korpusy i usprawnieniami w produkcji tej część komponentów, które powstają u nas. Zmiany w portfolio są u nas bardzo przemyślane. Co roku wprowadzamy około dziesięciu baterii, a z siedmiu-dziesięciu rezygnujemy, jeżeli nie znajdą odbiorców.

- Dziękuję za rozmowę.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Haha, potwierdzam komentarz \"Ąży\" miałem już do czynienia ze słynną firmą Hydrostop. Raz robiłem obiekt szkolno-przedszkolny gdzie ze względu na \"zaprojektuj i wybuduj\", zostałem, tak jakby zmuszony do zakupu tej firmy. Efekt był taki że ze względu na tę super opisaną jakość i ich wieloletnie doświadczenie, dzieci nie dawały rady otworzyć wypływu a po 3 miesiącach musiałem wymienić 3/4 zakupionego towaru bo wypływ był krótszy niż szybkość światła, oczywiście kiedy nie przeciekały... .
    • AS, 2016-06-15 15:43:04
  • Pani Dario, tutaj wychodzi brak znajomości produktów konkurencji. Produkty Delabie , jak i Presto są owszem droższe, ponieważ ich jakość jest lepsza, a nie taka sama jak Państwa produktów. Dodatkowo obie firmy posiadają specjalne systemy zamykania wody, które wyprzedzają Państwa firmę o kilka lat. Jak dla mnie nie przygotowała się Pani do tej wypowiedzi i nie zna Pani rynku, na którym Pani pracuje. Czarny PR nie jest etycznym rozwiązaniem.
    • Zosia, 2016-06-15 15:03:32
  • Co to za bełkot? Raz się mnie przekonał wasz argument ceny i po dwóch miesiącach więcej części leciało z tego czegoś niż wody.
    • Ąży, 2016-06-14 14:55:06

REKLAMA

REKLAMA