Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Józef Szyszka, dyrektorem projektu w firmie MTP Sp. z o.o.

Na poznańskie targi BUDMA, po ośmioletniej przerwie, ma powrócić Salon Łazienek i Wellness AQUA-SAN. O targach rozmawiamy z Józefem Szyszką, dyrektorem projektu w firmie MTP Sp. z o.o.

REKLAMA

Międzynarodowe Targi Poznańskie zaplanowały w ramach Salonu Aqua-San prezentacje producentów i dystrybutorów działających w branży łazienkowej, a także cykl warsztatów dedykowany poszczególnym grupom zwiedzających.

– Co sprawiło, że targi te wracają właśnie w 2014 roku, po ośmiu latach nieobecności? Czy i jak zmieniła się sytuacja rynkowa?

Józef Szyszka, dyrektor projektu w firmie MTP Sp. z o.o.: Zmieniła się nie tyle sytuacja rynkowa, co formuła targów BUDMA, w ramach których przedstawiony zostanie salon AQUA-SAN. Targi budownictwa już od kilku stawiają na pokazanie całego szeregu powiązań w tematyce budowlanej – od projektu domu czy też budynku po elementy wykończeniowe. Do odwiedzenia ekspozycji zapraszamy cztery, wyraźnie zidentyfikowane grupy zwiedzających – przedstawicieli handlu, architektów, wykonawców oraz inwestorów. Temat Salonu Łazienek i Wellness jak najbardziej wpisuje się w formułę i ze swoim przekazem trafia dokładnie w te same grupy zawodowe. 

Koniecznie należy podkreślić imponujący potencjał tego sektora na mapie Europy. Przykładowo: pod względem wolumenu produkcji płytek ceramicznych, jak i ich eksportu, Polska jest w ścisłej czołówce, od lat zajmując znamienite miejsce w pierwszej piątce. To ogromna siła, którą warto się chwalić na arenie międzynarodowej, a targi BUDMA i obecny na nich Salon AQUA-SAN są do tego najlepszą okazją.

Nie ukrywamy też, że chcemy stworzyć w Polsce targi branży łazienkowej w szerokim tego słowa znaczeniu, jakich po prostu na naszym rynku nie ma. Wybór daty nie jest tu przypadkowy – chcemy aby AQUA-SAN był obecny na polskim rynku naprzemiennie z ISH jako alternatywne targi branżowe w tej części Europy.

– Czy trudno jest zmotywować branżę łazienkową do wzięcia udziału w tym przedsięwzięciu?

Jak wiadomo nie wszyscy jej przedstawiciele widzieli dotąd i zapewne niektórzy wciąż nie widzą zasadności organizacji targów łazienkowych w Polsce. Jaki był oddźwięk branży na wieść, że będą znów organizowane są w Poznaniu?

Siedem lat po pierwszej i - zdaniem wystawców – udanej edycji AQUA-SANU jesteśmy bogatsi o wiedzę potrzebną do realizacji spotkania na miarę dzisiejszych czasów i realiów rynkowych. Atutem miejsca jest doskonałe, najbardziej zaawansowane technologicznie zaplecze merytoryczno-praktyczne w Polsce. Przez ostatnie lata Międzynarodowe Targi Poznańskie zmieniły się znacznie. Zarówno ze względu na unowocześnioną infrastrukturę, jak i na sposób kierowania oferty i komunikacji z rynkiem.

Do Salonu przygotowywaliśmy się ponad rok, przede wszystkich spotykając się z przedstawicielami tego sektora, obserwując rynek krajowy i międzynarodowy, a także wydarzenia odbywające się na świecie, a dedykowane tej branży. Po szczegółowym przedstawieniu projektu AQUA-SAN, wskazaniu wielu płaszczyzn kontaktu z klientem z Polski i Europy podczas targów, przedstawiciele firm z branży łazienkowej w zdecydowanej większości reagują bardzo pozytywnie.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA