Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Tomasz Glegoła, Cerrad mówi o ponadczasowych trendach we wzornictwie płytek łazienkowych

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 04 lut 2019 14:55
Tomasz Glegoła, Cerrad mówi o ponadczasowych trendach we wzornictwie płytek łazienkowych
Tomasz Glegoła, dyrektor ds. marketingu firmy Cerrad
Tomasz Glegoła, Cerrad mówi o ponadczasowych trendach we wzornictwie płytek łazienkowych
Tomasz Glegoła, Cerrad mówi o ponadczasowych trendach we wzornictwie płytek łazienkowych
Tomasz Glegoła, Cerrad mówi o ponadczasowych trendach we wzornictwie płytek łazienkowych
Tomasz Glegoła, Cerrad mówi o ponadczasowych trendach we wzornictwie płytek łazienkowych
Tomasz Glegoła, Cerrad mówi o ponadczasowych trendach we wzornictwie płytek łazienkowych
Tomasz Glegoła, Cerrad mówi o ponadczasowych trendach we wzornictwie płytek łazienkowych

Tomasz Glegoła, dyrektor ds. marketingu firmy Cerrad mówi o najgorętszych i ponadczasowych trendach we wzornictwie płytek łazienkowych.

REKLAMA

Płytki ceramiczne imitujące drewno, beton czy marmur to z pewnością najgorętsze trendy łazienkowe tego oraz nadchodzącego sezonu, szczególnie jeśli oferowane są w dużych formatach.

Potwierdzają to zakończone właśnie targi Cersaie, gdzie nasze wielkoformatowe kolekcje Ultime, nawiązujące do surowego betonu oraz klasycznego marmuru, wzbudziły ogromne zainteresowanie. W aranżacji salonów kąpielowych widzimy także rosnące zainteresowanie rysunkiem drewna, które w wydaniu gresowych płytek przybierać może niezwykle ciekawe kolory.

W kontraście do nich, warto jednak wspomnieć o mozaikach, które utrzymują się w czołówce najczęściej wybieranych kolekcji. Zachwycają mnogością wzorów i kształtów oraz coraz śmielszymi motywami, np. naturalnego drewna. Świetnie prezentują się użyte zarówno w całym pomieszczeniu, jak i na wybranym fragmencie ściany, towarzysząc znacznie większym elementom.

Czytaj także: Zobacz jak prezentowało się stoisko firmy Cerrad na targach BAU


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA