Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

W branży zaszły ogromne zmiany

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 04 paź 2016 10:17
W branży zaszły ogromne zmiany
Marcin Jędrzak, właściciel Jędrzak Design

Marcin Jędrzak współpracował z wieloma polskimi producentami oferującymi wyposażenie łazienek, m.in. z marką Besco, dla której stworzył najnowszą kolekcję Assos. W jego ocenie polscy producenci branży wyposażenia łazienek są obecnie w czołówce europejskiego designu.

REKLAMA

- Panie Marcinie, z sektorem wyposażenia łazienek w Polsce jest Pan związany od blisko 17 lat, jak ocenia Pan zmiany, jakie w tym okresie zaszły w tej branży? Czy można mówić o rozwoju polskiego designu użytkowego, właśnie w odniesieniu do produktów związanych z łazienką?
Niewątpliwie zmiany, jakie zaszły w tym czasie w tej branży są ogromne, zresztą nie dotyczy to tylko łazienki, ale całej przestrzeni w jakiej żyje człowiek. W zasadzie ciężko jest bezpośrednio zestawiać ze sobą to, co było kiedyś, z tym, co mamy teraz. Zmieniły się możliwości finansowe Klientów, ich świadomość, oczekiwania, dostęp do informacji, itp., a producenci z kolei muszą konkurować z niezwykle dużą ilością mniejszych lub większych firm. Co jest jednak najważniejsze, dziś w zasadzie wszyscy producenci wyposażenia łazienek mają świadomość tego, jak ważne jest badanie rynku, oczekiwań i potrzeb Klientów oraz wychodzenie im naprzeciw, poprzez poszerzanie i dywersyfikację swojej oferty. W efekcie tego procesu, w sposób naturalny rozwija się więc nasz rodzimy design. Myślę, że śmiało można powiedzieć, że polscy producenci branży wyposażenia łazienek są obecnie w czołówce europejskiego designu.

- Co w takim razie, Pana zdaniem, przyczyniło się do tak korzystnego rozwoju sytuacji polskich producentów produktów wyposażenia łazienek?
Jak wspomniałem, najważniejsze było to, by producenci uświadomili sobie pewną zmianę w świadomości i możliwościach swoich potencjalnych Klientów. Później proces rozwijał się już w zasadzie sam. Część firm oparła rozwój produktów o własne możliwości i wewnętrzne zaplecze projektowo-technologiczne. Coraz więcej producentów nawiązuje jednak współpracę z projektantami, takimi, jak ja, którzy na co dzień zajmują się właśnie tworzeniem produktów użytkowych. Jeśli Partnerzy potrafią odpowiednio wszystko zorganizować, słuchają siebie nawzajem i korzystają ze swoich wzajemnych doświadczeń, to taka współpraca wpływa najkorzystniej na sytuację producenta na rynku. Nie chodzi tutaj oczywiście tylko o nazwisko, a raczej markę danego projektanta, a bardziej o jego doświadczenie, wiedzę, umiejętność współpracy i tworzenia oryginalnych autorskich projektów.

- Dziękujemy za rozmowę.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA