Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

W stronę dobrego wzornictwa - wywiad z Przemysławem Mazurem (Luxrad)

  • Autor: Urszula Tatur
  • 18 gru 2017 15:55
W stronę dobrego wzornictwa - wywiad z Przemysławem Mazurem (Luxrad)
Przemysław Mazur
W stronę dobrego wzornictwa - wywiad z Przemysławem Mazurem (Luxrad)
W stronę dobrego wzornictwa - wywiad z Przemysławem Mazurem (Luxrad)

W roku 2007, kiedy marka Luxrad wchodziła na rynek grzejników, wydawał się on być już mocno nasycony. 10 lat później polski producent obchodzi okrągły jubileusz swojej działalności i ciągle się rozwija. Z tej okazji postanowiliśmy porozmawiać ze współwłaścicielem i współzałożycielem firmy – Przemysławem Mazurem.

REKLAMA

To już 10 lat na rynku. Czy pamięta Pan początki firmy? Jak się ona rozwinęła na przestrzeni tych lat?

Przemysław Mazur: Luxrad wchodził na rynek, na którym było sporo konkurentów, a dystrybutorzy zostali już przyzwyczajeni do współpracy z nimi. Staraliśmy się pokazać grzejnik, jako produkt, który ma spełniać nie tylko funkcję grzewczą, ale również stanowić istotny element wystroju wnętrza. Od samego początku istnienia firmy, mieliśmy najszerszy asortyment grzejników dekoracyjnych i łazienkowych, dostępnych w wielu kształtach i kolorach. Naszym najważniejszym celem było jednak przekonanie partnerów, że rynek będzie rozwijał się w kierunku takich produktów, jakie mieliśmy w ofercie oraz że niska cena nie zawsze jest najważniejszym kryterium wyboru.

Patrząc z perspektywy tych 10-ciu lat możemy śmiało powiedzieć, że mieliśmy rację i intensywny rozwój na przestrzeni tego czasu oraz obecna pozycja firmy na rynku jest tego potwierdzeniem. Tworzymy wysokiej jakości produkty w zgodzie z nowoczesnym designem, ergonomią i bezpieczeństwem. Posiadamy też bardzo szeroki asortyment oraz dajemy możliwość wykonania grzejnika na specjalne zamówienie.

Jakie były przełomowe wydarzenia, które zasadniczo wpłynęły na obecną pozycję firmy?

PM: Jednym z przełomowych dla nas wydarzeń było nawiązanie współpracy z największymi sieciami sklepów budowlano-dekoracyjnych. Dzięki współpracy z sieciami budowlanymi, zyskaliśmy szeroki zasięg dostępności naszych produktów. Sprzedaż poprzez rynek nowoczesny umożliwiła pokazanie naszych produktów bezpośrednio klientom detalicznym. To spowodowało, że sam konsument mógł podjąć decyzję, czy grzejnik naszej produkcji spełnia jego oczekiwania, czy nie. Kolejną ważną decyzją było to, aby przede wszystkim skupić się na sprzedaży tradycyjnej, a ograniczyć sprzedaż przez Internet. W ten sposób wielu dystrybutorów chętniej sięgało po nasze grzejniki, a klient ostateczny miał możliwość zakupu „namacalnego” produktu.

Co dziś jest priorytetem w codziennych działaniach?

PM: Dążymy do personalizacji oferowanych produktów, tak by każdy mógł znaleźć grzejnik dopasowany do własnych potrzeb, nie tylko jeśli chodzi o moc, ale też wzornictwo. Dlatego, np. mamy duży wybór samych rodzajów rur: okrągłe, kwadratowe, trójkątne, eliptyczne oraz płaskie – ,,panelowe’’. W naszej fabryce możemy wyprodukować grzejniki rożnych wielkości, malowane w kilkuset kolorach farb zwykłych lub strukturalnych. Duży nacisk kładziemy także na kompleksową współpracę z pośrednikami. Każdy współpracujący z nami dystrybutor jest naszym Partnerem przez duże „P” – zapewniamy mu ekspozycję produktów, szkolenia i materiały sprzedażowo-reklamowe, a architektom i projektantom wnętrz także bazę modeli w plikach 3Ddo wizualizacji projektowanych pomieszczeń. Wspólnymi siłami dążymy do zadowolenia klienta finalnego.

Od początku istnienia firmy cała produkcja odbywa się w Polsce. Współpracujecie też Państwo z rodzimymi dystrybutorami. Czy i jak przez te 10 lat funkcjonowania firmy zmienił się lokalny rynek sanitarno-grzewczy? Czy śmiało możemy konkurować z zagranicznymi firmami?

PM: Każdy rynek w obecnych czasach rozwija się bardzo dynamicznie, podobnie rynek grzejników. Coraz częściej stosuje się ogrzewanie podłogowe czy ścienne, ale zazwyczaj tylko w części pomieszczeń, w pozostałych to grzejnik nadal zapewnia, zgodnie z naszą dewizą – ciepło i styl. Klient oczekuje od produktu coraz więcej – nowoczesnych rozwiązań technologicznych, ciekawego wzornictwa, jakości i odpowiedniej dla siebie ceny.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA