Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Waldemar Tomczuk, Vasco: Konkursy budują świadomość marki

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 25 gru 2013 13:36
Waldemar Tomczuk, Vasco: Konkursy budują świadomość marki
Waldemar Tomczuk, sekretarz konkursu Vasco Integracje

Dalekosiężnym celem konkursu jest utrwalanie w świadomości projektantów wnętrz i ich klientów, możliwości tworzenia funkcjonalnych i estetycznych rozwiązań wnętrzarskich przy udziale grzejników dekoracyjnych naszej firmy - mówi Waldemar Tomczuk, sekretarz konkursu Vasco Integracje,

REKLAMA

Dalekosiężnym celem konkursu jest utrwalanie w świadomości projektantów wnętrz i ich klientów, możliwości tworzenia funkcjonalnych i estetycznych rozwiązań wnętrzarskich przy udziale grzejników dekoracyjnych naszej firmy. Sam konkurs jest dla nas ważnym kanałem komunikacji marketingowej ze środowiskiem projektantów wnętrz. Współpraca z tą grupą jest podstawową aktywnością zespołu handlowców naszej firmy. Polega ona na doradztwie dotyczącym konkretnych zastosowań grzejników. Często projekty zgłaszane do konkursu są efektem takiej współpracy. Projekty nagradzane są publikowane w mediach będących partnerami konkursu, w folderach własnych firmy, są używane – prezentowane i omawiane - podczas licznych szkoleń i prezentacji organizowanych przez nas dla architektów wnętrz w Polsce. Jest to kilkadziesiąt imprez, kilkuset uczestników w skali roku.

- Waldemar Tomczuk, sekretarz konkursu Vasco Integracje


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA