Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Waldemar Tomczuk, Vasco: Konkursy budują świadomość marki

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 25 gru 2013 13:36
Waldemar Tomczuk, Vasco: Konkursy budują świadomość marki
Waldemar Tomczuk, sekretarz konkursu Vasco Integracje

Dalekosiężnym celem konkursu jest utrwalanie w świadomości projektantów wnętrz i ich klientów, możliwości tworzenia funkcjonalnych i estetycznych rozwiązań wnętrzarskich przy udziale grzejników dekoracyjnych naszej firmy - mówi Waldemar Tomczuk, sekretarz konkursu Vasco Integracje,

REKLAMA

Dalekosiężnym celem konkursu jest utrwalanie w świadomości projektantów wnętrz i ich klientów, możliwości tworzenia funkcjonalnych i estetycznych rozwiązań wnętrzarskich przy udziale grzejników dekoracyjnych naszej firmy. Sam konkurs jest dla nas ważnym kanałem komunikacji marketingowej ze środowiskiem projektantów wnętrz. Współpraca z tą grupą jest podstawową aktywnością zespołu handlowców naszej firmy. Polega ona na doradztwie dotyczącym konkretnych zastosowań grzejników. Często projekty zgłaszane do konkursu są efektem takiej współpracy. Projekty nagradzane są publikowane w mediach będących partnerami konkursu, w folderach własnych firmy, są używane – prezentowane i omawiane - podczas licznych szkoleń i prezentacji organizowanych przez nas dla architektów wnętrz w Polsce. Jest to kilkadziesiąt imprez, kilkuset uczestników w skali roku.

- Waldemar Tomczuk, sekretarz konkursu Vasco Integracje


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA