Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

[Wideo] Marcelin Matusiak mówi jakich błędów unikać w aranżacji salonu łazienkowego

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 26 kwi 2018 11:29
[Wideo] Marcelin Matusiak mówi jakich błędów unikać w aranżacji salonu łazienkowego
Marcelin Matusiak, Strategic Insight Manager, Sales Effectiveness & Consumer Insights w GfK

Podczas Forum Branży Łazienkowej Marcelin Matusiak, Strategic Insight Manager, Sales Effectiveness & Consumer Insights w GfK opowiedział nam o preferencjach Polaków, urządzających łazienki oraz jakich błędów unikać w aranżacji ekspozycji salonu łazienkowego.

REKLAMA

Ekspozycja w salonie łazienkowych to jedno z najwiarygodniejszych źródeł informacji dla konsumenta. Marcelin Matusiak, Strategic Insight Manager, GfK Polonia, ekspert ds. badań konsumenckich podczas swojej prezentacji „Klient. Jakie łazienki chcą mieć Polacy?” podkreślał, że klient kupuje „oczami” to co widzi i to co może zweryfikować w punkcie sprzedaży. Co to oznacza?

Ekspozycja w salonie łazienkowym to jedno 2 (obok Internetu) najczęściej wymienianych wiarygodnych źródeł informacji, dla konsumentów podczas zakupu produktów wyposażenia łazienek.

Oglądaj także: Adam Płotnicki: designerska łazienka jest związana z funkcjonalnymi rozwiązaniami


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA