Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

[Wideo] Marek Przybył z Lazienkaplus.pl mówi jak skutecznie budować pozycję firmy w Internecie

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 08 maj 2018 10:54
[Wideo] Marek Przybył z Lazienkaplus.pl mówi jak skutecznie budować pozycję firmy w Internecie
Marek Przybył, prezes Lazienkaplus.pl SA

Marek Przybył, prezes największego w Polsce sklepu online z wyposażeniem łazienek Lazienkaplus.pl, podczas Forum Branży Łazienkowej, opowiedział jak skutecznie i konsekwentnie budować swój wizerunek i markę w Internecie oraz na portalach społecznościowych.

REKLAMA

Oglądaj także: Adam Bronikowski, Hola Design: nie projektujemy dla nagród, ale dla ludzi


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Jeśli ktokolwiek narzeka na wojnę cenową, mając jednocześnie sklep internetowy w branży łazienkowej, powinien się udać do lekarza psychiatry. I to natychmiast.
    • Artur, 2018-05-12 12:14:15
  • Wojna cenowa Panu zaczyna doskwierać ? Niemożliwe. Tak przecież zbudował Pan swoją firmę bazując na niższych cenach i ekspozycji salonów.
    • Jan, 2018-05-08 11:42:27

REKLAMA

REKLAMA