Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Wiktor Kołysko o zmianach w Deante

  • Autor: Redakcja Ryneklazienek.pl
  • 01 paź 2019 09:26
Wiktor Kołysko o zmianach w Deante
Wiktor Kołysko, kierownik działu marketingu, Deante
Wiktor Kołysko o zmianach w Deante

Polska marka wyposażenia łazienek i kuchni Deante zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Co było inspiracją do tej zmiany oraz jakie będą jej konsekwencje, opowiada Wiktor Kołysko, kierownik działu marketingu.

REKLAMA

Deante to marka z blisko 30-letnią historią. Skąd pomysł na zmianę identyfikacji? Jaka była przyczyna jej wprowadzenia właśnie teraz?

Wiktor Kołysko, kierownik działu marketingu Deante: Nad zmianą myśleliśmy już od jakiegoś czasu. Marka Deante ciągle się rozwija, klienci coraz silniej kojarzą Deante z wysoką jakością i świetnym designem. Cała identyfikacja wizualna musi za tym podążać. Postanowiliśmy więc ją odświeżyć.

Deante istnieje na rynku od 30 lat i to jest to bardzo dobry moment na przemyślenia, podsumowania, a przede wszystkim plany na przyszłość. Obserwując, jak zmienia się rynek wyposażenia wnętrz – ale także podejście do projektowania, do wizerunku, powrót do minimalizmu itp. – wierzymy, że obraliśmy najlepszy możliwy kierunek. 30-lecie marki będziemy obchodzić w przyszłym roku. Cieszę się, że w kolejną dekadę wejdziemy dobrze przygotowani, z silną i rozpoznawalną marką.

Mamy do czynienia z rewolucją czy raczej ewolucją? Co się zmieniło w identyfikacji?

Projektując nową identyfikację Deante braliśmy pod uwagę wiele koncepcji. Wspólnie z kilkoma zespołami kreatywnymi przyjrzeliśmy się marce Deante i wspólnie potwierdziliśmy najważniejsze dla firmy wartości. Wynikiem tego jest taka zmiana logo, która zachowuje rozpoznawalność marki i nawiązuje do historii. Wprowadziliśmy jednak bardziej opływowe kształty, zaokrąglenia, bardziej nasycony kolor. Odświeżony został też sygnet, który nadal nawiązuje do korzeni – liter D i A, czyli inicjałów założyciela, Dariusza Antczaka. W ten subtelny sposób podkreślamy, że najcenniejsi dla firmy są ludzie, którzy tworzą produkty, rozwiązania i właściwie całą markę. Jednocześnie jesteśmy dumni z tego, że Deante jest w 100% polską firmą.

Czy ta zmiana wizerunku ma też odzwierciedlenie w innych działaniach firmy?

Nie możemy właściwie mówić o zmianie wizerunku, ponieważ ten jest naprawdę dobry. Mocno stawiamy na rozwój i postęp. W tym roku firma zmieniła swoją siedzibę i obecnie wszystkie działy mieszczą się w nowoczesnym biurowcu w Zgierzu koło Łodzi. W nowej lokalizacji powstało Centrum Badań i Rozwoju Deante, w którym projektowane i testowane są najnowsze rozwiązania kuchenne i łazienkowe. Mieści się w nim laboratorium, w którym za pomocą specjalistycznych narzędzi weryfikujemy najwyższą jakość produktów wprowadzanych na rynek. Jako jedni z niewielu – jeśli nie jedyni! – mamy potrójny system kontroli jakości produktów.

W ostatnich latach w ponad stu salonach łazienkowych w całej Polsce pojawiły się eleganckie strefy ekspozycyjne Deante, w których można dokładnie poznać produkt przed zakupem. Spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem naszych klientów. Deante w środowisku architektów, projektantów, naszych klientów, a także ludzi z branży, coraz mocniej kojarzy się z designem i innowacyjnością. Jak widać, mnóstwo się u nas ostatnio dzieje. Aktualizacja logo jest więc niejako kolejnym krokiem naprzód i jednocześnie uzupełnieniem tych wszystkich pozytywnych zmian.

Gdzie teraz będą wprowadzane zmiany i jaki będą miały przebieg?

Zmiana identyfikacji wizualnej to proces. Nasze logo znajduje się w kilkuset salonach łazienkowych w Polsce i na świecie. Obecne jest na produktach i opakowaniach. Widnieje na wszystkich materiałach reklamowych. Zmiany, które już zainicjowaliśmy, z pewnością zajmą jeszcze trochę czasu i będą wprowadzane systematycznie. Nasze dotychczasowe logo będzie widoczne w różnych miejscach jeszcze przez pewien czas. To jednak nadal te same świetne produkty, a my jesteśmy dumni z brandu, który od 30 lat tworzymy.

Rozmawiała Milena Ostrowska

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA