Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Władysław Bęgowski z firmy Comad odpowiada czy warto być na targach Imm Cologne

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 20 lut 2018 10:08
Władysław Bęgowski z firmy Comad odpowiada czy warto być na targach Imm Cologne
Władysław Bęgowski, specjalista ds. sprzedaży w firmie Comad Fot. Comad

Władysław Bęgowski, specjalista ds. sprzedaży w firmie Comad odpowiada nam na pytanie czy warto prezentować swoje produkty na niemieckich targach Imm Cologne.

REKLAMA

Redakcja: Jaka jest pierwsza ocena targów IMM z punktu widzenia polskiego producenta mebli łazienkowych?

Władysław Bęgowski: Targi naturalnie umożliwiają spotkanie z klientami obecnymi, jak i potencjalnymi i co nas bardzo cieszy, takich spotkań mieliśmy bardzo dużo. Na dzień dzisiejszy jest jeszcze zbyt wcześnie na ocenę efektywności naszego uczestnictwa. Jesteśmy na etapie wysyłania ofert do przedstawicieli firm, którzy nas odwiedzili, na rezultat trzeba będzie zatem jeszcze poczekać.

R: Jakie produkty zaprezentowaliście na tych targach?

WB: Pokazywaliśmy nowe oraz koncepcyjne kolekcje, które różnią się od siebie nie tylko designem, materiałem wykonania (lite drewno lub płyta MDF), wielkością, czy kolorem, tym samych chcemy spełnić oczekiwania różnych klientów.

R: Jednym z tematów przewodnich targów IMM była łazienka. Czy rzeczywiście dało się to waszym zdaniem odczuć?

WB: Obecność wystawców oraz zwiedzających związanych z wyposażaniem łazienek była widoczna i odczuwalna.

R: Jakich efektów spodziewacie się po tych targach?

WB: Naszym głównym celem było utrwalenie marki Comad w świadomości obecnych jak i potencjalnych klientów jako dostawca szerokiej gamy mebli łazienkowych, co w niedalekiej przyszłości powinno zaowocować nawiązaniem współpracy z nowymi odbiorcami w Europie.'

R: Dziękujemy za rozmowę.

Czytaj także: Top 10 trendów we wzornictwie płytek prosto z Cevisamy 2018


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA