Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Wojciech Bocheński o zyskach z tytułu "Łazienka - Salon Roku" [wideo]

  • Autor: Redakcja magazynu Łazienka
  • 08 maj 2014 08:39
Wojciech Bocheński o zyskach z tytułu "Łazienka - Salon Roku" [wideo]
Wojciech Bocheński, prezes firmy Impero

- Klienci bardzo chętnie odwiedzają salony nagrodzone. W zeszłym roku odnotowaliśmy zwiększoną liczbę klientów odwiedzających nagrodzony obiekt - komentuje Wojciech Bocheński, prezes firmy Impero.

REKLAMA

- Panie prezesie, jak ocenia Pan Forum Branży Łazienkowej i czy takie spotkania branżowe są potrzebne?

Wojciech Bocheński, prezes firmy Impero: Uważam, że takie spotkania są jak najbardziej potrzebne. W dzisiejszych czasach, w dobie internetu, gdy zaczynają wszyscy ze wszystkimi rywalizować, takie spotkania mogą pomóc zrozumieć różne tematy i sprawią, że będziemy mogli bardziej ze sobą współpracować, niż rywalizować. Dzisiaj, w dobie globalizacji, takie spotkania są jak najbardziej cenną inicjatywą i są potrzebne.

- Panie prezesie czy wygrana w konkursie „Łazienka - Salon Roku” daje przewagę nad konkurencją?

Daje ogromną przewagę nad konkurencją. Klienci bardzo chętnie odwiedzają obiekty nagrodzone. W zeszłym roku również otrzymaliśmy tę nagrodę i odnotowaliśmy zwiększoną liczbę klientów odwiedzających nagrodzony obiekt. Mamy cztery obiekty i ten główny został właśnie wybrany jako Salon Roku (2013). Mam nadzieję, że w tym roku ta tendencja się utrzyma i dalej nasz punkt będzie chętnie odwiedzany przez klientów.

- Panie prezesie, a czego dziś oczekują klienci salonów, architekci, klienci detaliczni. i jak o nich zabiegać?

Przede wszystkim oczekują bardzo kompetentnych handlowców, którzy są w stanie im pomóc, jeśli chodzi o poruszanie się w bardzo dużej branży, jaką jest branża łazienkowa. Czyli spodziewają się dużej ilości informacji, która jest im przydatna. Oczywiście dużej ilości materiałów źródłowych i kompetentnej obsługi.

- Dziękuję za rozmowę.

Rozmawiała: Anna Usakiewicz


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA