Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Wojciech Borkowski, Deante: Nasze produkty są atrakcyjne dla rynków zachodnich [wideo]

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 22 kwi 2014 15:21
Wojciech Borkowski, Deante: Nasze produkty są atrakcyjne dla rynków zachodnich [wideo]
Wojciech Borkowski, Deante

- Stawiamy na dobry design i cenę dostosowaną do możliwości zakupowych polskich klientów, a to sprawia, że nasze produkty są atrakcyjne na rynku niemieckim i skandynawskim - ocenia Wojciech Borkowski, Dyrektor Generalny Deante.

REKLAMA

- Są Państwo Partnerem Głównym Forum Branży Łazienkowej. Chciałem spytać dlaczego uważacie Państwo, że tego typu spotkania są dla naszej branży potrzebne i czemu służą?

Wojciech Borkowski, Dyrektor Generalny Deante, Partner Główny Forum Branży Łazienkowej 2014: W przyszłym roku świętujemy 25-lecie firmy i Forum traktujemy jako wstęp do obchodów tej rocznicy i pokazania naszej pozycji na rynku. Z drugiej strony w ostatnim czasie znacznie zmalało znaczenie targów i brakuje miejsca do wymiany doświadczeń, omawiania problemów. Myślę, że takie Forum jest fajnym miejscem, żeby można było porozmawiać zarówno z naszymi dystrybutorami, jak i z konkurencją.

- Są Państwo na polskim rynku jednym z bardziej znaczących graczy. Jak oceniacie perspektywy na ten rok w porównaniu do lat ubiegłych, które nie ukrywajmy, nie były dla firm z branży łazienkowej najłatwiejsze?

Już mamy wiosnę i możemy powiedzieć, że zima była łagodna dla nas, czyli dla całej branży łazienkowej. Widzę, że na rynku pojawiają się optymistyczne nastroje. W związku z tymi odczuciami myślę, że to będzie lepszy rok, niż był 2013.

- Jakie ważne wydarzenia miały miejsce u Państwa w ostatnim czasie?

Zmieniliśmy przede wszystkim dyrektora handlowego, którym od początku roku 2014 jest Pan Wojciech Drzewiecki.

- A jakie są większe plany na ten rok?

W połowie roku startuje nasza nowa strona internetowa, która jest w pełni odpowiedzią na oczekiwania naszych dostawców. Produkty będzie można obejrzeć w każdej perspektywie dzięki możliwości obrotu o 360 st.

Następnie ważnym wydarzeniem będzie wprowadzenie naszej nowej serii Hiacynt. W tym roku i przyszłym mocno też planujemy ekspansję eksportową. Szczególnie patrzymy tutaj na rynek niemiecki. Odnosimy tam coraz większe sukcesy i myślę, że ten rok będzie dla nas czasem przede wszystkim eksportu.

- Czy o tym eksportowym nastawieniu może Pan powiedzieć trochę więcej? Jakie kierunki obieracie?

Bierzemy pod uwagę każdy rynek europejski. Mamy spółki zależne, mamy spółkę Deante Ukraina, która dobrze radzi sobie na tamtym rynku. Ale bardziej patrzymy w stronę Europy Zachodniej, ponieważ nasze produkty są bardziej konkurencją dla firm niemieckich z sektora premium, a nie dla firm które sprzedają bardzo tani produkt. Nasze produkty mają być odpowiednie designem i ceną wobec możliwości zakupu polskiego klienta, a to jest dość atrakcyjna cena na rynki niemieckie i skandynawskie.

- Dziękuję za rozmowę.

Rozmawiał: Arkadiusz Kaczanowski

Firma Deante jest Partnerem Głównym Forum Branży Łazienkowej 2014.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA