Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Wojciech Drzewiecki, Deante: Dobry showroom powinien być czymś więcej niż wizytówką firmy

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 14 lis 2018 14:06
Wojciech Drzewiecki, Deante: Dobry showroom powinien być czymś  więcej niż wizytówką firmy
Wojciech Drzewiecki, dyrektor handlowy w firmie Deante Fot. Deante
Wojciech Drzewiecki, Deante: Dobry showroom powinien być czymś  więcej niż wizytówką firmy
Wojciech Drzewiecki, Deante: Dobry showroom powinien być czymś  więcej niż wizytówką firmy

Wojciech Drzewiecki, dyrektor handlowy firmy Deante mówi, czym jest dobrze zaaranżowany showroom łazienkowy. Podpowiada też, jakie funkcje powinien on pełnić w dobrze zorganizowanej firmie, działającej w branży łazienkowej.

REKLAMA

Dobry showroom powinien być czymś więcej niż tylko wizytówką firmy. Wizytówka z definicji jest statyczna, gdy tymczasem showroomy to miejsca tętniące życiem, inspirujące i organizujące szereg ciekawych wydarzeń.

Do showroomu przychodzi się bardzo często po to, żeby zobaczyć produkty na żywo, dotknąć ich, doświadczyć. Dlatego jego osią jest zawsze ekspozycja, która prezentuje różnorodność oferty i nowe rozwiązania technologiczne. Na pewno pomocne są tu multimedia i interaktywne ekrany, ale znam też przypadki, kiedy dobrze wyeksponowane produkty mówią same za siebie.

Do showroomów przychodzi się także po inspirację, dyskusję lub radę. Dlatego są one doskonałym miejscem do spotkań, komunikacji producenta z klientami, architektami, kontrahentami. Można tam na przykład porozmawiać z konkretnym człowiekiem, który zaprojektował i wprowadził na rynek daną baterię, konsolę łazienkową czy zlewozmywak. To możliwość, której nigdy nie da wizyta w salonie czy przejrzenie najpiękniejszego nawet katalogu.

Idealnym rozwiązaniem jest showroom zlokalizowany w siedzibie firmy, w bezpośrednim sąsiedztwie działów kreatywnych, badań i rozwoju, obok produkcji. W takim miejscu każdy gość może uzyskać szybką i niezwykle precyzyjną odpowiedź na swoje pytania.

Firmie z kolei umożliwia to organizowanie warsztatów kreatywnych, szkoleń branżowych oraz spotkań z architektami i projektantami wnętrz. Taka właśnie przestrzeń powstaje obecnie w nowej siedzibie Deante w centrum Polski. Jesteśmy przekonani, że marka Deante po raz kolejny wyznaczy nowe trendy w sposobie prezentacji wyposażenia łazienek i kuchni

Już kilka lat temu, jako pierwsi w Polsce, zaczęliśmy prezentować swoje produkty w tzw. strefach ekspozycyjnych stworzonych w salonach łazienkowych. Są to duże powierzchnie wystawiennicze, ciekawie zaprojektowane i zaaranżowane, pokazujące całe kolekcje produktów. Do tej pory zbudowaliśmy kilkadziesiąt tego typu stref, a w planie mamy ponad trzydzieści kolejnych. W ten sposób wciąż wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów z całej Polski.

Czytaj także: Zapraszamy na Studio Dobrych Rozwiązań w Rzeszowie


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA