Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Wojciech Karwacki, Devo: Będziemy wzmacniać sieć sprzedaży w Polsce

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 07 sty 2016 19:13
Wojciech Karwacki, Devo: Będziemy wzmacniać sieć sprzedaży w Polsce
Wojciech Karwacki, Business Development Director

Odświeżenie oferty i rozbudowa zaplecza produkcyjnego to najważniejsze działania firmy Devo w mijającym roku. Opowiada o nich Wojciech Karwacki, Business Development Director w firmie.

REKLAMA

- Jaki był rok 2015 z perspektywy firmy Devo, czy udany? Jakie były w tym czasie Państwa największe wyzwania i osiągnięcia?

Wojciech Karwacki, Business Development Director w firmie Devo: Rok 2015 był dla Devo ważny, ponieważ równocześnie zostało wprowadzonych wiele nowych serii mebli, które istotnie odświeżyły naszą ofertę. Od podstaw został zaprojektowany zupełnie nowy katalog oraz narzędzia do pracy dla sprzedawców. Odświeżenie naszej oferty stworzyło nową, interesującą alternatywę dla klientów na polskim rynku. Na ten moment mogę powiedzieć, że została ona bardzo dobrze przyjęta.

Równolegle w tym roku rozpoczęliśmy również rozbudowę zaplecza produkcyjnego, która pozwoli nam podwoić moce produkcyjne. W kontekście wzrostu 2015 był dla naszej firmy bardzo ważnym rokiem.

- Jak oceniają Państwo swoją pozycję na polskim rynku wyposażenia łazienek? Jakie są atuty bycia firmą rodzinną?

Jesteśmy firmą rodzinną korzystającą z własnego kapitału co oznacza, że mierzymy siły do naszych możliwości. Nie możemy i nie konkurujemy w segmencie mebli prostych, klasycznych, gdzie panuje ostra konkurencja cenowa. Naszymi mocnymi stronami są wzornictwo, bardzo wysoka jakość i obsługa klienta. W ramach tych kompetencji budujemy silną pozycję na polskim rynku.

- Przejmuje Pan kierownictwo w firmie, czy będzie Pan kontynuował dotychczasową linię zarządzania, a może będzie chciał Pan podjąć nowe inicjatywy?

Chcemy się rozwijać dalej bazując na naszych najmocniejszych stronach. Myślę, że synergia moich dotychczasowych doświadczeń zawodowych oraz doświadczeń firmy wyzwoliła już szereg nowych inicjatyw, jak choćby ta, że rozmawiamy (śmiech).

- Jaki jest Państwa patent na rozwijanie biznesu? Jak pracują Państwo nad tym by wzmocnić markę, czy chcą rozszerzyć Państwo jej zasięg?

Wizerunek marki musi być tworzony wokół dominujących wartości firmy. Na obecnym etapie rozwoju chcemy, aby Devo przede wszystkim postrzegane było jako twórczy, dający wiele możliwości konfigurowania produktu, solidny producent mebli łazienkowych. Największy nacisk będziemy kłaść na rozwój marki w Polsce, rynki zagraniczne wymagają zasobów ludzkich oraz zorganizowanej własnej sieci sprzedaży, co w połączeniu z silną międzynarodową konkurencją nie jest aktualnie dla nas priorytetem.

- Gdzie można znaleźć produkty Devo, jaki jest Państwa główny kanał dystrybucji?

Mam nadzieję, że niedługo już w każdym dobrym salonie łazienkowym (śmiech). A tak poważnie, w tym roku istotnie rozwinęliśmy własną sieć sprzedaży jak i podejmujemy współpracę z partnerami posiadającymi już rozbudowaną sieć dystrybucji na terenie Polski.

- Jak współpracują Państwo z salonami łazienkowymi? Czy mają Państwo jakiś program współpracy?

Stworzyliśmy pakiet narzędzi do wykorzystania przez salony z którymi współpracujemy. Mam nadzieję dość przejrzyście i czytelnie obejmują całą naszą szeroką ofertę. Nasz program jest prosty i dość wystandaryzowany, przez co salony, które podejmują z nami współpracę nawet w tym samym mieście nie muszą się obawiać agresywnej konkurencji między sobą.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA