Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Wojciech Karwacki, Devo: Poszukiwane są meble ciekawe

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 02 cze 2016 12:23
Wojciech Karwacki, Devo: Poszukiwane są meble ciekawe
Wojciech Karwacki, Business Developement Director w firmie Devo

O preferencjach polskich konsumentów w zakresie mebli łazienkowych mówi Wojciech Karwacki, Business Developement Director w firmie Devo.

REKLAMA

Na polskim rynku pojawia się coraz więcej urozmaiconych form mebli. Jest więcej krzywizn, łączenia różnych akcentów komplementarnych w bryłach mebli, nawiązujących do ostatnich trendów. W kolorystyce w jednobarwnych kolorach pojawiają się struktury nawiązujące do naturalnych materiałów np. metalu, drewna itp. Jednak nadal w większości dominuje prosta, kubaturowa forma mebla i klasyczne kolory.

Polski konsument jest coraz bardziej wymagający a jednocześnie ma większy potencjał nabywczy. Poszukuje mebli o ciekawym designie, bardziej dopasowanych do wykończenia jego łazienki. W związku z tym cena nie zawsze jest priorytetem przy zakupie, choć musi mieścić się w realistycznym zakresie. Z oferty standardowej producentów bardziej zasobni klienci poszukują mebli wizualnie nawiązujących do solidnego drewna o kształtach giętych i zaokrąglonych. W tym zakresie poszerza się oferta polskich producentów, ponieważ klient coraz bardziej docenia nasze domowe marki.

- Wojciech Karwacki, Business Developement Director w firmie Devo


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA