Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Wpływu internetu na handel stacjonarny nie da się uniknąć

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 01 sie 2016 08:47
Wpływu internetu na handel stacjonarny nie da się uniknąć
fot. Shutterstock

Tradycyjny sklep w galeriach handlowych czy na ulicach handlowych będzie bardziej showroomem, ambasadą marki niż realnym miejscem, gdzie odbywa się handel - uważają eksperci.

REKLAMA

Marcin Iwaszkiewicz i Jan Sukiennik, architekci z Retail&Development w rozmowie z PropertyDesign.pl opowiadają o wpływie zakupowego boom w internecie na pracę architektów - zwłaszcza w kontekście projektowania stacjonarnych sklepów, tak by najbardziej odpowiadały współczesnym wyzwaniom. Zwracają uwagę, że design jest tylko elementem końcowym rozbudowanego procesu i mechanizmu. 

E-commerce to trudny orzech do zgryzienia, zmieniający spojrzenie na funkcjonowanie sieci, bo nie jest kompatybilny ze standardowymi i tradycyjnymi modelami ich funkcjonowania. W wielu sieciach bywa, że poszczególne sklepy konkurują na różnych poziomach, e-commerce z kolei jest modelem dysfunkcyjnym dąży do tego, aby całej organizacji wiodło się lepiej - twierdzi Jan Sukiennik

Stacjonarne sklepy w opinii ekspertów powinny łączyć oba światy. I do tego zmierza rozwój handlu - który chce sprawić, by przechodzenie między zakupami online i w sklepie stacjonarnym było płynne.

- Jak sprawić, aby klient siedząc w domu, znalazł się w sklepie i aby wizyta w sklepie miała swoją kontynuację w domu? Wszystkie znane sieci handlowe zadają sobie to pytanie - uważa Marcin Iwaszkiewicz. 

Więcej na PropertyDesign.pl


REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA