Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Od lat nasze noworoczne postanowienie pozostaje niezmienne: życzymy sobie nieustannego rozwoju, by móc podołać wymaganiom naszych Klientów i wszelkim wyzwaniom jakie stawia nam rynek - mówi Szef Marketingu Grupy Armatura. A czego życzy swoim Klientom? Sprawdź!

REKLAMA

Co uważacie Państwo za swój największy sukces w roku 2014?

Rok 2014 był dla Grupy Armatura czasem wielkich zmian i realizacji nowych projektów. Z powodzeniem udało nam się wprowadzić do oferty nowe modele armatury oraz ceramiki i mebli łazienkowych, stanowiące odpowiedź na potrzeby Klientów i zmieniające się trendy na rynku wyposażenia. Utwierdza nas to w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku, który zaowocuje sukcesami w przyszłym roku.

 

Jakie macie noworoczne firmowe postanowienie?

Od lat nasze postanowienie pozostaje niezmienne i dotychczas przynosiło nam to szczęście. I w tym roku życzymy sobie więc nieustannego rozwoju tak, by móc podołać wymaganiom naszych Klientów i wszelkim wyzwaniom jakie stawia nam rynek. Dążymy do tego, by nasza oferta stała się jeszcze bardziej kompleksowa – mamy nadzieje, że za rok o tej porze będziemy mogli mówić o tym w kategorii największego sukcesu 2015 r.


Czego chcielibyście Państwo życzyć dystrybutorom i sprzedawcom pracującym z Państwa markami?

W tym magicznym i rodzinnym okresie Świąt Bożego Narodzenia życzymy Państwu zasłużonego odpoczynku po roku intensywnej pracy oraz nabrania sił do podejmowania nowych wyzwań i odnoszenia licznych sukcesów. Niech kończący się właśnie 2014 rok będzie źródłem nauki i radosnych wspomnień, które zmotywują do tworzenia ambitnych planów. Mamy nadzieję pomóc Państwu w ich realizacji tak, by za rok móc wspólnie cieszyć się z pomyślnych zmian i osiągnięć.

- w imieniu zespołu Grupy Armatura życzenia składa Aneta Dziedzina, szef marketingu Grupy Armatura.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA