Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Polski rynek armatury sanitarnej jest tak silny, jak silne są nasze marki - uważa Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu firmy Hydrostop. Zobacz czego życzy swoim klientom, kontrahentom oraz wspólnikom.

REKLAMA

Co uważacie Państwo za swój największy sukces w roku 2014?

Największym sukcesem naszej firmy w 2014 roku było podpisanie kilku wiążących umów z naszymi kontrahentami. Cieszymy się, że lojalność naszych klientów rośnie. To klienci tworzą naszą renomę, więc najbardziej cieszymy się z ich zaufania. Oczywiście robimy wszystko, żeby tego zaufania nie stracić.

 

Jakie macie noworoczne firmowe postanowienie?

Naszym celem na rok 2015 jest unowocześnianie oferty. Naszą markę budujemy już od 20 lat i cały czas pracujemy nad nowymi rozwiązaniami technologicznymi.
Wsłuchujemy się w opinię klientów i na tej podstawie chcielibyśmy wprowadzić w nowym roku do asortymentu klika nowych, atrakcyjnych produktów.

 

Czego chcielibyście Państwo życzyć dystrybutorom i sprzedawcom pracującym z Państwa markami?

Naszym klientom, kontrahentom oraz wspólnikom chcielibyśmy życzyć w nowym roku samych sukcesów, nie tylko w swoim biznesie, ale również w życiu prywatnym. Pragniemy podziękować Wam za uczciwość oraz lojalność w biznesie, ponieważ te atrybuty cenimy najbardziej.

Polski rynek armatury sanitarnej jest tak silny, jak silne są nasze marki.

- w imieniu zespołu Hydrostop z Koszalina życzy Daria Oller, Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu firmy Hydrostop.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA