Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Atrio marki Grohe na festiwalu Fuorisalone

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 20 kwi 2018 12:13
Atrio marki Grohe na festiwalu Fuorisalone
Marka Grohe zaprezentowała nową kolekcję Atrio podczas trwającego w Mediolanie festiwalu Fuorisalone. Fot. Grohe
Atrio marki Grohe na festiwalu Fuorisalone
Atrio marki Grohe na festiwalu Fuorisalone
Atrio marki Grohe na festiwalu Fuorisalone
Atrio marki Grohe na festiwalu Fuorisalone

Marka Grohe zaprezentowała nową kolekcję Atrio podczas trwającego w Mediolanie festiwalu Fuorisalone. Przed showroomem Grohe na ul. Via Crocefisso 19 stanął monumentalny, czarny sześcian – multimedialna instalacja artystyczna. W jego wnętrzu widzowie mieli okazję poznać historię nowej kolekcji ATtrio. Była to opowieść przedstawiająca dwie wiodące cechy linii: elegancję i precyzję.

REKLAMA

Nowa linia Atrio to elegancja w najczystszym jej rozumieniu wyrażona przez jedną figurę geometryczną – okrąg, który oznacza efektywność, kobiecość oraz perfekcję. Cylindryczny pierścień jest symbolem obietnicy, zaś surowa konstrukcja nowej kolekcji Atrio zapewnia ponadczasową elegancję w każdym otoczeniu.

Kolekcja wyróżnia się symetrycznymi skrzyżowaniami i precyzyjną dbałością o proporcje oraz skalę. Elegancja kolekcji Atrio daje projektantom wnętrz, architektom i konsumentom większą elastyczność w zakresie kreowania przestrzeni kąpielowych.

Ponadczasowa inspiracja

Ideą, która przyświeca nowej kolekcji marki Grohe jest trwałość.

Jak wyjaśnia Michael Seum, Vice President Design w Grohe: Ma on w sobie coś kultowego. Nie chodzi tu o podejmowanie ryzyka, ale o zwracanie uwagi na szczegóły i dbałość o proporcje. Moim zdaniem prowadzanie modyfikacji w projekcie nie różni się od projektowania od podstaw. Kiedy zaczynaliśmy pracę nad Atrio, naszym głównym założeniem było stworzenie kultowego produktu. Ikoną jest dla mnie coś, co można narysować z pamięci. Coś, co za dziesięć lat będzie tak samo kultowe jak pierwszego dnia. Składamy w tym projekcie oczywiście hołd poprzedniej generacji Atrio, ale zmierzamy w nowym kierunku.

Daje to wolność konsumentom, architektom i projektantom wnętrz w wykorzystaniu tej kolekcji do wielu projektów. Atrio łączyło w sobie design utożsamiany z dwoma stylami: contemporary oraz cosmopolitan. Wprowadzana właśnie nowa seria Atrio została na dobre zakorzeniona w naszym stylu contemporary, który jest jednym z najbardziej ponadczasowych w portfolio Grohe SPA.

Showroom Grohe

Sekwencje wideo w połączeniu z muzyką i specjalną instalacją wodną zaprezentowane podczas targów Fuorisalone umożliwiały gościom zanurzenie się w dwóch decydujących atrybutach najnowszego projektu Grohe. Showroom Grohe jest otwarty dla zwiedzających od 17 do 22 kwietnia br. w godzinach od 10:00 do 20:00, z wyjątkiem środy 18.04., kiedy godziny otwarcia to 11:00 - 14:00.

Czytaj także: Cały świat designu i aranżacji wnętrz na targach iSaloni 2018


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA