Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:    
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Biznes i relaks. Tak było na stoisku Bisk podczas ISH 2019

  • Autor: Anna Sołomiewicz
  • 18 cze 2019 14:46
Biznes i relaks. Tak było na stoisku Bisk podczas ISH 2019
Zwiedzający tereny Messe Frankfurt mogli zatrzymać się wśród zieleni i kolorów drewna na stoisku marki Bisk. Fot. Anna Sołomiewicz
Biznes i relaks. Tak było na stoisku Bisk podczas ISH 2019
Biznes i relaks. Tak było na stoisku Bisk podczas ISH 2019
Biznes i relaks. Tak było na stoisku Bisk podczas ISH 2019
Biznes i relaks. Tak było na stoisku Bisk podczas ISH 2019
Biznes i relaks. Tak było na stoisku Bisk podczas ISH 2019
Biznes i relaks. Tak było na stoisku Bisk podczas ISH 2019
Biznes i relaks. Tak było na stoisku Bisk podczas ISH 2019

Zwiedzający tereny Messe Frankfurt mogli zatrzymać się wśród zieleni i kolorów drewna na stoisku marki Bisk. Tutaj w przytulnej scenerii prezentowane były kolekcje akcesoriów łazienkowych – zarówno wolnostojących jak i montowanych do ściany (niekoniecznie jednak za pomocą wkrętów).

REKLAMA

Firma Bisk to od lat stały bywalec targów ISH. Doświadczenie wystawcy widać chociażby w podejściu do aranżacji samego stoiska. Polska spółka zawsze przywiązuje wagę nie tylko do ekspozycji produktów, ale także wrażenia, jakie budzi ich otoczenie.

DOBRE STOISKO PRZEPISEM NA SUKCES

Dwa lata temu Bisk zaskoczył butikową aranżacją nawiązującą do sklepów z modą. W tym roku z kolei zachęcał do odwiedzenia swojego stoiska jasnymi i świeżymi kolorami. W aranżacji dominowały biel i kolory drewna, przeplatające się z mchem na ścianach i nowoczesnym akcentem na czasie – stalowymi półkami w czarnym kolorze, z którymi wiąże się krótka anegdota. Zwiedzający tereny targów przychodzili bowiem na stoisko i pytali o dostępność właśnie tych półek, będących elementem samego standu.

Zaprawiona w targowych bojach firma doskonale zdaje sobie sprawę, że dobre stoisko to już połowa sukcesu. Dlatego i w tym roku jego wygląd nie został pozostawiony przypadkowi. Opracowując pomysł na stoisko na ISH chcieliśmy stworzyć fajne miejsce, gdzie człowiek może przyjść i posiedzieć. Pomysłem przewodnim, który chcieliśmy zrealizować było zasygnalizowanie klientowi, że jak wejdzie na nasze stoisko, będzie się tutaj dobrze czuł. Stąd też pojawiły się mech i drewno – mówił nam Sebastian Sałkiewicz, Head of Develop-ment and Marketing Department w Bisk.

Stworzone z rozmysłem stoisko zostało docenione i nagrodzone wyróżnieniem specjalnym w plebiscycie StandOUT. tradycyjnie organizowanym przez portal Exspace.pl

ŁATWY MONTAŻ

Ponieważ targi ISH są dla nas największą i najbardziej prestiżową imprezą, zawsze szykujemy na nie jakąś nową kolekcję – podkreślał znaczenie imprezy w polityce firmy Sebastian Sałkiewicz.

W tym roku taką kolekcją była seria Tore, w której chromowane elementy ze znalu połączono z białą ceramiką i zamknięto w minimalistyczną, nowoczesną formę. Bisk wyszedł również na przeciw tendencjom rynkowym, oferując nową kolekcję w dwóch systemach montażu: tradycyjnym na wkręty oraz z wykorzystaniem taśmy 3M.

Możliwość montażu tradycyjnego, jak i na taśmę przylepną były dla nas bardzo ważne. Widzimy, że rynek idzie w kierunku tego typu produktów. Co prawda w Polsce takie rozwiązania są jeszcze mniej popularne, ale już w Niemczech czy we Francji właściwie tylko takie kolekcje się sprzedają – tłumaczył Sebastian Sałkiewicz.

W  STRONĘ KOLOROWYCH ROZWIĄZAŃ

Po raz kolejny Bisk pokazał również swój hit – kolekcję akcesoriów łazienkowych Futura – zarówno w wersji chromowanej, jak i w wykończeniu czarny mat, wpisującym się w obowiązujące obecnie trendy. Seria ta stanowi najlepsze „case study”, potwierdzające opinie o dominacji czerni w łazienkach.

Zwykle wyglądało to tak, że mieliśmy bardzo dobrą sprzedaż Futury w pokryciu chromowym, natomiast Futura w wykończeniu czarnym była tylko dodatkiem. Tymczasem w ostatnich dwóch latach kolor czarny bardzo dobrze się sprzedaje, a klienci ciągle o niego pytają – zdradził nam Sebastian Sałkiewicz, dodając: To dla mnie nieprawdopodobne jak dużo się zmieniło! Czerń obecna była również na stoisku Bisk w postaci wyjątkowej, bo wyprodukowanej przy użyciu materiału HPL, kolekcji Bergen, która swoją premierę we Frankfurcie miała dwa lata wcześniej.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA